بررسی رژیم غذایی ناظران وزن – سرخوشی سلامت


Weight Watchers یک برنامه کاهش وزن در جهان است. تن ها از مردم به امید از دست دادن چند پوند می پیوندند. در واقع، در سال 2017، تماشاگران وزن بیش از 600000 مشترک جدید ثبت کردند. حتی افراد مشهوری مانند اپرا وینفری نیز از این برنامه بهره مند شده اند.

رتبه بندی شادی سلامتی

آیا به دنبال یک گزینه کاهش وزن با سرعت کم و پایدار هستید؟ سپس ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید. این برنامه از تنظیمات رژیم غذایی و همچنین سبک زندگی برای کاهش وزن استفاده می کند و دارای یک سیستم پشتیبانی محکم است که به شما کمک می کند در مسیر خود بمانید.

Weight Watchers چیست؟

Weight Watchers (WW) از یک سیستم منعطف مبتنی بر امتیاز استفاده می کند که چندین رژیم گیرنده را جذب می کند و تاکید می کند که زندگی سالم حیاتی است. مطالعات نشان می دهد که WW برای کاهش وزن پایدار بسیار موثر است، اما ممکن است برای افرادی که مشکلات خودکنترلی دارند نیز بسیار ملایم باشد. همچنین برای افرادی که محدودیت های غذایی یا آلرژی غذایی دارند، گزینه بسیار خوبی است.

به طور خلاصه، اگر یک برنامه غذایی مبتنی بر شواهد می خواهید که به شما امکان می دهد هر از چند گاهی از میان وعده های مورد علاقه خود لذت ببرید، WW ممکن است همان چیزی باشد که برای کمک به شما در دستیابی به اهداف سلامتی و تناسب اندام به آن نیاز دارید.

به ویدیوی زیر نگاهی بیندازید. جیمز کوردن توضیح می دهد که چگونه 20 پوند از دست داده است. در 4 ماه:

https://www.youtube.com/watch?v=eBw3EY4ONUI