بیایید دوره ها صحبت کنیم. اینجا در ما ❤ سواد سلامت… | توسط CommunicateHealth | سواد سلامتی


Alt: Doodles در پس‌زمینه می‌گویند: «خاله فلو در شهر است!» و “حدس بزنید که آن زمان از ماه است!” یک ابله در پیش‌زمینه می‌گوید: «فقط آن را نقطه – نقطه بگذارید».
  • به کلمات زبان ساده مانند “دوره” بچسبید. “قاعدگی” کمی زیاد است، بنابراین فقط آن را دوره ای بنامید که می توانید. در مطالب عمیق‌تر، جایی که «قاعدگی» و «قاعدگی» ممکن است اصطلاحات لازم برای دانستن باشند، حتماً یک تعریف درج کنید. ما ❤ این یکی از Planned Parenthood: “قاعدگی – با نام مستعار پریود – زمانی است که خون و بافت رحم شما از واژن شما خارج می شود. معمولا هر ماه اتفاق می افتد.»
  • از تعبیرها بگذرید. وقتی در حال ارسال پیامک به BFF خود هستید، با خیال راحت در مورد «بازدید از خاله فلو» یا «آن زمان از ماه» صحبت کنید. اما ممکن است این اصطلاحات برای همه واضح نباشد، بنابراین ما به طور کلی آنها را از مواد بهداشتی خود حذف می کنیم. صحبت از اینکه…
  • مخاطب خود را بشناسید. به ویژه، نگرش ها در مورد دوره ها در فرهنگ های مختلف بسیار متفاوت است. در صورت شک، با مخاطبان مورد نظر خود تست کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما طنین انداز است.
  • “زنانه” را از آن کنار بگذارید. برابر دانستن دوره ها با زنانگی است نه یک نگاه خوب وجود دارد بسیاری از زنانی که پریود نمی شوند – به دلیل اینکه ترنسجندر هستند، از داروهای خاصی استفاده می کنند، یا به بیماری هایی مانند PCOS (سندرم تخمدان پلی کیستیک) یا وزن کم مبتلا هستند. و تعداد زیادی از مردان ترنسجندر و افراد غیر باینری وجود دارند که انجام دادن آنها را داشته باشند. به علاوه، اصطلاحات جنسیتی مانند “محصولات زنانه” بسیار کمتر است روشن از جایگزین هایی مانند … منتظر آن باشید … “پد و تامپون.”