چگونه در اولین دلبستگی فرزندتان حرکت کنید


ایده‌آل‌سازی پویایی دوست پسر و دوست دختر می‌تواند نشان دهد که «این روابط برای کامل بودن و شاد بودن حیاتی هستند». آماندا جی. رز، استاد علوم روانشناسی در دانشگاه میسوری که روابط با همسالان را از کودکی تا بزرگسالی مطالعه کرده است. علاوه بر این، او افزود، “این واقعا نقش های جنسیتی سنتی را تقویت می کند.”

با پرسیدن سؤالات باز، فرزندتان را تشویق کنید تا چیزهای بیشتری را در ذهن خود به اشتراک بگذارد. کریستی کیتینگ، یکی از مربیان والدین در ردموند، واشینگتن، پیشنهاد کرد که بپرسد، “این برای شما چه معنایی دارد که دوست داشته باشید؟” یا “این چه حسی داشت؟” یا می توانید از دستور کلاسیک “بیشتر به من بگویید” استفاده کنید.

خانم کیتینگ گفت، حتی ممکن است در نظر داشته باشید که داستانی مشابه از دوران جوانی خود به اشتراک بگذارید.

او افزود: “مطمئن شوید که آنها را خاموش نمی کنید.” “اگر در 5 سالگی بخندیم، کم اهمیت جلوه دهیم یا آن را مسخره کنیم، در 15 سالگی آن را به یاد خواهند آورد.”

لورا ایگل، که برای بیش از یک دهه در ایالت واشنگتن به کودکان مهدکودک آموزش می داد، به وضوح یکی از کلاس ها را به یاد می آورد که در آن اورتورهای عاشقانه “یک چیز بزرگ” بود.

او گفت: «به یاد می‌آورم که فکر می‌کردم، وای، برای نوشتن یادداشت‌های عاشقانه کمی زود است.

برخی از دختران از تعقیب برخی از پسران – دلخورهای آنها – در تعطیلات لذت می بردند. او گفت که در ظاهر همه چیز بی ضرر به نظر می رسید، اما دخترها را کنار کشید و به آرامی از آنها خواست تا در نظر بگیرند که این اقدامات چگونه ممکن است بر همکلاسی هایشان تأثیر بگذارد.

او گفت: «این یک مکالمه سبک واقعی بود. “همه ما می خواهیم به یکدیگر احساس امنیت کنیم.”

او گفت که دانش‌آموزان جوان مدرسه ابتدایی هنوز یاد می‌گیرند که چگونه به مرزهای دیگران از جمله فضای شخصی احترام بگذارند، بنابراین توضیح مفهوم رضایت – نیاز به درخواست اجازه و سپس احترام به پاسخ دریافتی – ضروری است.