رستوران های سالم در شیکاگو، ایلینوی


لورن لس یک وبلاگ نویس مواد غذایی دوستدار آلرژی و خالق دستور العمل است. لس مبتلا به آلرژی هایی مانند گلوتن و لبنیات تشخیص داده شد و فهرستی طولانی و متنوع از مکان های دوستدار آلرژی مورد علاقه خود در شیکاگو ایجاد کرده است. Less می‌گوید: «من به دنبال رستوران‌هایی هستم که ضد آلرژی هستند و گزینه‌های قابل تغییری دارند.

غذا خوردن با آلرژی همیشه برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه و مغذی نیست، بلکه به معنای احساس امنیت و راحتی است که بدانید محدودیت های رژیم غذایی شما رعایت می شود.

این کار به سادگی از بین بردن یک عنصر نیست، افراد مبتلا به آلرژی غذایی باید مراقب آلودگی متقاطع در آشپزخانه یا سرخ کن و مواد موجود در ظروف باشند که دیگران ممکن است به آن فکر نکنند، مانند ادویه جات.

جایگزین های مطمئن Less برای آلرژی ها که طعم و مزه را از بین نمی برند چیست؟ یک نان کاهو را روی همبرگر جایگزین کنید، پنیر را از ظرف خارج کنید، روغن زیتون را به جای سس، بدون سس، حداقل ادویه یا نمک و فلفل به جای مخلوط چاشنی!

اگر به دنبال رستوران‌های سالم و سازگار با آلرژی می‌گردید که در شیکاگو جایگزین فاکتور yum نمی‌شوند، بهترین انتخاب‌های Less را بررسی کنید!

توصیه های رستوران سالم لورن در شیکاگو

1. اما

74 W Illinois St Chicago, IL 60654

نوع غذا: مدیترانه ای

چرا او آن را دوست دارد: Ema یک رستوران مدیترانه‌ای است که بر روی غذاها، غذاها و بشقاب‌های کوچکی تمرکز دارد که برای اشتراک‌گذاری در نظر گرفته شده‌اند. من Ema را دوست دارم زیرا غذا فوق العاده است و آنها فوق العاده ضد آلرژی و سازگار هستند.

رفتن به سفارشات: “من وسواس زیادی به دیپ بادام و سیر برشته شده آنها دارم. آن را باید امتحان کنید! من همچنین عاشق سیب زمینی ترد آنها هستم (من به لبنیات حساسیت دارم بنابراین خامه و پنیر را حذف می کنم).

2. بئاتریکس

834 W Fulton Market Chicago, IL 60607

نوع غذا: غذای راحتی

چرا او آن را دوست دارد: «بیتریکس غذای راحتی را با ترکیبی سالم سرو می‌کند! هر چیزی که در منوی آنها امتحان کردم خوشمزه است و من عاشق فضا هستم. آنها همچنین با آلرژی غذایی فوق العاده هستند.

رفتن به سفارشات: من اساساً همیشه همبرگر اصلی آنها را با سیب زمینی سرخ کرده کنبک می گیرم. آنها به سیب زمینی سرخ کرده لیمو ترد اضافه می کنند و شگفت انگیز هستند. اگر برای صبحانه یا برانچ به آنجا بروید، من پودینگ چیا نارگیل آنها را دوست دارم!»

3. کافه اورومو

1912 N Western Ave Chicago, IL 60647

نوع غذا: قهوه/کافه

چرا او آن را دوست دارد: اورومو یک کافه کوچک زیبا در شیکاگو است که بر روی مواد ارگانیک تمرکز دارد و حتی شیرهای آجیلی خانگی خود را درست می کنند. من عاشق ملاقات با دوستان برای قهوه/چای در آنجا هستم!»

رفتن به سفارشات: من همیشه ماچای آنها را با شیر فندق سفارش می دهم. شیر فندق خانگی آنها عالی است!»

4. خانه تابستانی سانتا مونیکا

1954 N Halsted Chicago, IL 60614

نوع غذا: با الهام از کالیفرنیا

چرا او آن را دوست دارد: «خانه تابستانی یک منوی الهام گرفته از کالیفرنیا با مواد اولیه ساده سرو می‌کند. حال و هوای تابستانی در رستوران نیز شگفت‌انگیز است!»

رفتن به سفارشات: من عاشق سیب زمینی سرخ شده آنها هستم و سالادهای خوشمزه ای هم درست می کنند. قبل از ایجاد آلرژی غذایی، من همچنین توانستم کلوچه های آنها را امتحان کنم و آنها شگفت انگیز هستند!

5. آشپزخانه واقعی غذا

1 W Erie St Chicago, IL 60654.

نوع غذا: True Food غذاهای خوشمزه ای را ارائه می دهد که با مواد تازه و فصلی درست شده اند.

چرا او آن را دوست دارد: “من عاشق این هستم که آنها یک منوی فصلی دارند.”

رفتن به سفارشات: «آنها همبرگرهای بوقلمون خوبی دارند! من همچنین عاشق سالاد خرد شده آنها هستم (به دلیل آلرژی که دارم آن را بدون پنیر و بدون فارو می گیرم). آنها همچنین اخیراً سیب زمینی سرخ شده را اضافه کردند و خوشمزه هستند!»

درباره لورن لس در وب سایت او بیشتر بیاموزید یا او را در اینستاگرام دنبال کنید.





Source link