فرمول دستور العمل مخلوط و مطابقت – بله! تغذیه، LLC



توپ های انرژی یک میان وعده سالم آسان و خوشمزه برای گفتن “بله!” برای اینکه آیا به دنبال یک انرژی زا قبل از تمرین هستید، یک میان وعده سالم بعد از مدرسه برای فرزندانتان یا یک صبحانه آسان برای خوردن.

به‌علاوه، با فرمول دستور پخت ساده من برای توپ‌های انرژی، می‌توانید خلاقیت منحصربه‌فرد خود را با مواد مورد علاقه‌تان یا با هر موادی که در دست دارید بسازید.

12 توپ انرژی 1 اینچی می سازد

عناصر

  • 1/2 فنجان میوه خشک

  • 1/2 فنجان کره آجیل

  • 1/2 فنجان جو

  • 3 قاشق غذاخوری آجیل یا دانه، ریز خرد شده

  • 2 قاشق غذاخوری مخلوط های خوشمزه (مانند چیپس شکلات تلخ، گوجی بری، تکه های نارگیل شیرین نشده، یا نوک کاکائو)

دستورالعمل ها

  1. میوه های خشک، کره آجیل و جو را در غذاساز اضافه کنید. نبض بزنید تا کاملا با هم ترکیب شوند و در صورت نیاز هم بزنید. این ترکیب رنگی را به یک کاسه منتقل کنید.

  2. آجیل، دانه ها و سایر مخلوط های خوشمزه دلخواه خود را اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شوند.

  3. به شکل توپ های گرد 1 اینچی بغلطانید.

من دوست دارم توپ های انرژی کره بادام زمینی و شکلات تلخ را با 1/2 فنجان خرما بدون هسته، 1/2 فنجان کره بادام زمینی، 1/2 فنجان جو دوسر، 2 قاشق غذاخوری بادام زمینی ریز خرد شده، 2 قاشق غذاخوری چیپس شکلات تلخ و 1 عدد درست کنم. قاشق غذاخوری دانه چیا.

توپ اکنون در زمین شماست (آن را دریافت کنید؟)! آیا این توپ های انرژی کره بادام زمینی و شکلات تلخ بدون پخت را درست می کنید؟ آیا می‌توانید با فرمول دستور پخت ساده من، یک توپ انرژی سالم درست کنید؟ من دوست دارم نظر شما را بدانم، بنابراین آنها را در نظرات با من به اشتراک بگذارید و اگر از آن لذت بردید، از این ویدیو حمایت کنید!