فلوریدا مجوز FDA را برای واردات داروهای ارزان‌تر از کانادا دریافت می‌کند: شات


سازمان غذا و دارو طرح فلوریدا برای واردات برخی از داروهای تجویزی از کانادا را تایید کرده است.

سارا سیلبیگر/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

سارا سیلبیگر/گتی ایماژ


سازمان غذا و دارو طرح فلوریدا برای واردات برخی از داروهای تجویزی از کانادا را تایید کرده است.

سارا سیلبیگر/گتی ایماژ

فلوریدا یک قدم به واردات داروهای ارزان‌تر نسخه‌ای از کانادا نزدیک‌تر شده است.

اداره غذا و داروی آمریکا می گوید برنامه پیشنهادی فلوریدا را برای واردات داروهای منتخب مجوز داده است.

بر اساس قوانین فدرال، هر ایالت یا قبیله می تواند پیشنهادی را برای واردات ارائه کند و تعداد کمی از آنها این کار را کرده اند. این قانون اجازه واردات برخی از داروهای تجویزی را به صورت فله می دهد، در صورتی که انجام این کار باعث صرفه جویی در هزینه آمریکایی ها بدون اضافه کردن خطرات ایمنی شود. FDA نیز باید برکت خود را بدهد.

پیشنهاد فلوریدا که توسط فرماندار جمهوری خواه ران دیسانتیس حمایت می شود، اولین پیشنهادی است که توسط آژانس مورد موافقت قرار می گیرد.

با این حال، قبل از شروع واردات، دولت باید موانع بسیار بیشتری را برطرف کند. از جمله، باید مشخص کند که چه داروهایی را می‌خواهد وارد کند، تأیید کند که آنها با استانداردهای FDA مطابقت دارند و آنها را مجدداً برچسب گذاری کند.

در حالی که مجوز FDA یک تغییر سیاست عمده است، کارشناسان همچنین می گویند که این مجوز به تنهایی مشکل ایالات متحده را با داروهای گران قیمت حل نمی کند.

عرضه داروی کانادا بسیار کم است و این کشور اقداماتی را برای محافظت از آن انجام داده است.

صنعت داروسازی عقب نشینی کرده و انتظار می رود شکایت کند.

استفان اوبل، رئیس و مدیر عامل گروه تجاری صنعت دارو PhRMA در بیانیه‌ای می‌گوید: «ما عمیقاً نگران تصمیم بی‌ملاحظه FDA برای تصویب طرح واردات ایالت فلوریدا هستیم». “حصول اطمینان از دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز بسیار مهم است، اما واردات داروهای تایید نشده، چه از کانادا و چه از سایر نقاط جهان، خطری جدی برای سلامت عمومی ایجاد می کند. … PhRMA در حال بررسی همه گزینه ها برای جلوگیری از آسیب رساندن به بیماران از این سیاست است. “



Source link