هزینه تزریق ژل 1403 |


تزریق ژل، یکی از روش‌های محبوب جوانسازی و بهبود ظاهر صورت است که با استفاده از موادی مانند هیالورونیک اسید، برای پرکردن چین و چروک صورت، افزایش حجم لب‌ها، و شکل دادن به بخش‌های مختلف بدن استفاده می‌شود. اما یکی از موارد حیاتی که در انتخاب این روش باید مورد توجه قرار گیرد، هزینه‌ی آن است.

 اگر شما هم به دنبال اطلاع از قیمت تزریق ژل در سال ۱۴۰۳ هستید در این مطلب از سایت همراه ما باشید. در ادامه قصد داریم به بررسی عوامل موثر بر قیمت تزریق ژل، انواع خدمات و هزینه‌های مرتبط با آن بپردازیم.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تزریق ژل

از جمله فاکتورهای موثر بر هزینه تزریق ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد::

  •  نوع ژل:نوع ژل مورد استفاده در تزریق اثر مستقیم بر هزینه دارد. برخی از ژل‌ها، ماندگاری بیشتری دارند و در نتیجه قیمت بالاتری دارند، در حالی که ژل‌های دیگر ممکن است قیمتی مقرون به صرفه‌تر داشته باشند.
  • مقدار مورد نیاز جهت تزریق: مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق نیز به طور مستقیم قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای مواردی که نیاز به مقدار بیشتری از ژل است، هزینه نیز بالاتر می‌رود.
  • دستمزد پزشک: دستمزد پزشک یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده قیمت تزریق ژل است. تجربه و تخصص پزشک، محل مطب و شهرت متخصص همگی بر قیمت تزریق فیلر تاثیر می گذارند.
  • ماندگاری: ماندگاری ژل می‌تواند تأثیر زیادی بر هزینه داشته باشد. ژل‌هایی که مدت زمان ماندگاری طولانی‌تری دارند، معمولاً قیمت بیشتری دارند.

قیمت تزریق ژل صورت

تزریق ژل یا فیلر صورت یکی از محبوب ترین روش های اصلاح فرم صورت و حجم دهی به آن است. قیمت تزریق ژل صورت در سال ۱۴۰۳ شامل موارد زیر می شود:

به طور کلی هزینه تزریق فیلر و کانتورینگ صورت بسته به برند ژل از ۱ میلیون تومان برای برند EPTQ تا ۱۵ میلیون تومان برای برند ژوویدرم متغیر است.

جدول قیمت تزریق ژل صورت در سال ۱۴۰۳

نام برند کشور سازنده مدت ماندگاری قیمت به تومان (به ازای هر cc)
ژل ای پی تی کیو(EPTQ) کره جنوبی ۹ ماه ۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰
نورامیس(Neuramis) کره جنوبی ۶ تا ۱۲ ماه ۱.۲۶۰.۰۰۰ تا ۲.۷۰۰.۰۰۰
آ تی پی (ATP) ایران ۹ تا ۱۲ ماه ۱.۸۰۰.۰۰۰
فیورج (fiorage) ایران ۶ تا ۱۲ ماه ۲.۷۰۰.۰۰۰ تا ۳.۵۰۰.۰۰۰
رووفیل (Revofil) کره جنوبی ۱۰ تا ۱۱ ماه ۲.۷۰۰.۰۰۰ تا ۴.۲۵۷.۰۰۰
دمور اولترا پلاس (DemureUltra Plus) کره جنوبی ۱۸ ماه ۲.۹۰۰.۰۰۰
آلیاکسین (Aliaxin ) سوئیس ۸.۰۰۰.۰۰۰ تا ۹.۰۰۰.۰۰۰
الانسه(Ellanse) هلند ۱ تا ۴ سال ۷.۴۰۰.۰۰۰ تا ۹.۲۰۰.۰۰۰
ژوویدرم فرانسه ۲ سال ۱۴.۸۵۰.۰۰۰

“توجه: قیمت‌های فوق تقریبی بوده ممکن است بر اثر موارد مختلف از جمله نوع ژل مورد استفاده، مقدار مورد نیاز جهت تزریق، دستمزد پزشک، وضعیت بازار و تورم تغییر کند. برای اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت دقیق، به کلینیک‌ها و مطب‌های متخصص مورد نظر خود مراجعه فرمایید.”

هزینه تزریق ژل باسن

تزریق ژل به باسن، نیاز به مقدار بالایی از ژل دارد تا افزایش حجم مطلوب ایجاد شود و پزشک قادر به فرم‌دهی صحیح باشد. با این حال، نمی‌توان به صورت قطعی اظهار کرد که چه مقدار ژل برای تزریق به باسن نیاز است زیرا این میزان بسته به ویژگی‌های فردی هر فرد و شرایط بدنی او متغیر است. به عنوان مثال، ممکن است برای یک فرد حدود ۱۰ سی‌سی ژل برای هر باسن نیاز باشد، در حالی که برای فردی دیگر این مقدار ممکن است تا ۵۰ سی‌سی افزایش یابد.

قیمت تزریق ژل به باسن در سال ۱۴۰۳، با توجه به اینکه از برند و حجم ژل استفاده شده، متفاوت است و قیمت ثابتی برای آن وجود ندارد. برای دریافت قیمت دقیق و اطلاعات بیشتر، بهتر است به کلینیک‌ها و مطب‌های متخصص مراجعه فرمایید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تزریق ژل

هزینه تزریق ژل واژن

قیمت تزریق ژل واژن ۱۴۰۳ بستگی به برند ژل و حجم مورد استفاده دارد. قیمت‌ تزریق ژل بیکینی در سال ۱۴۰۳ به طور میانگین در محدوده ۴ میلیون تا ۱۱ میلیون تومان متغیر است. این محدوده قیمت ممکن است بسته به عواملی مانند برند ژل، حجم مورد نیاز برای تزریق، تخصص پزشک و … متغیر باشد. برای دریافت قیمت دقیق و اطلاعات بیشتر، بهتر است به کلینیک‌ یا مطب پزشک مورد نظر خود مراجعه کرده و قیمت نهایی را از آن ها استعلام بگیرید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی قیمت تزریق ژل در سال ۱۴۰۳ پرداختیم و همانطور که گفتیم هزینه این روش زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نهایت توصیه ما به شما این است که چنانچه قصد تزریق ژل یا فیلر را دارید کیفیت خدمات را نسبت به هزینه و قیمت  آن در اولویت قرار دهید. چرا که کیفیت بالای خدمات زیبایی می تواند عوارض تزریق را کاهش داده و از بروز مشکلات آتی جلوگیری کند.
برای مشاهده لیست بهترین متخصصان تزریق ژل و هزینه آن در شهرهای مختلف می توانید به صفحات زیر مراجعه کنید: