والدین جدید با میانگین 3000 دلار بدهی پزشکی مبارزه می کنند: شات


بدهی های پزشکی به اندازه شب های طولانی و پوشک های کثیف از ویژگی های بارز بچه دار شدن است. خانواده کریویلار، اندرو، هدر و ریتا، 2 ساله، روی میز آشپزخانه خود در جکسونویل، ایالت ایالت تصویر شده اند.

Neeta Satam برای اخبار سلامت KFF


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Neeta Satam برای اخبار سلامت KFF


بدهی های پزشکی به اندازه شب های طولانی و پوشک های کثیف از ویژگی های بارز بچه دار شدن است. خانواده کریویلار، اندرو، هدر و ریتا، 2 ساله، روی میز آشپزخانه خود در جکسونویل، ایالت ایالت تصویر شده اند.

Neeta Satam برای اخبار سلامت KFF

جکسون ویل، ایالت – هدر کریویلار یک ماه از موعد زایمانش می گذشت که او را برای سزارین اورژانسی به اتاق عمل بردند.

مادری که برای اولین بار، معلم دبیرستانی در روستایی ایلینویز بود، به فشار خون بالا مبتلا شده بود، وضعیتی که گاهی اوقات تهدید کننده زندگی در دوران بارداری بود و پزشکان را بر آن داشت تا او را در بیمارستان بستری کنند. سپس فشار خون Crivilare افزایش یافت و ضربان قلب کودک کاهش یافت. کریولار گفت: “این وحشتناک بود.”

او یک دختر سالم به دنیا آورد. با این حال، آنچه پس از آن اتفاق افتاد، مصیبت دیگری بود: هزاران دلار بدهی پزشکی که باعث شد کریولار و همسرش نزدیک به یک سال تلاش کنند تا کلکسیونرها را از خود دور نگه دارند.

Crivilares نهایتاً با 9 طرح پرداختی که نزدیک به 5000 دلار در صورت‌حساب دریافت می‌کردند، دریافت کردند.

کریویلار به یاد می آورد: «بعضی روزها واقعاً مانند یک کار تمام وقت به نظر می رسید. “بخواباندن کودک و سپس تلفن کردن. یک طرح پرداخت تنظیم می کردم و بعد از ظهر یک صورت حساب جدید می آمد. و باید یکی دیگر را تنظیم می کردم.”

بارداری کریویلار ممکن است دراماتیک‌تر از سایرین باشد. اما برای میلیون‌ها والدین جدید، بدهی‌های پزشکی در حال حاضر به همان اندازه که شب‌های طولانی و پوشک‌های کثیف فرزندآوری هستند، مشخص است.

بر اساس نظرسنجی KFF، حدود 12 درصد از 100 میلیون بزرگسال ایالات متحده با بدهی مراقبت های بهداشتی حداقل بخشی از آن را به بارداری یا زایمان نسبت می دهند.

این افراد به احتمال زیاد گزارش می دهند که مجبور به انجام کار اضافی، تغییر وضعیت زندگی یا فداکاری های دیگر شده اند.

هدر کریولار می‌گوید که آرزو می‌کند پس از تولد فرزند، مانند بدهی وام دانشجویی پس از فارغ‌التحصیلی، مهلتی برای بدهی‌های پزشکی وجود داشته باشد.

Neeta Satam برای اخبار سلامت KFF


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Neeta Satam برای اخبار سلامت KFF


هدر کریولار می‌گوید که آرزو می‌کند پس از تولد فرزند، مانند بدهی وام دانشجویی پس از فارغ‌التحصیلی، مهلتی برای بدهی‌های پزشکی وجود داشته باشد.

Neeta Satam برای اخبار سلامت KFF

به طور کلی، سایر تحقیقات KFF که برای این پروژه انجام شد، نشان داد، زنان بین 18 تا 35 سال که در یک سال و نیم گذشته بچه دار شده اند، دو برابر بیشتر از زنان همسن و سالی که اخیراً زایمان نکرده اند، در معرض بدهی پزشکی هستند.

ایلین آتوود، متخصص زنان زایمان در رود آیلند که می گوید به طور معمول زنان باردار را در مضطرب شدن برای بدهکاری می بیند: «شما برای بیمار احساس بدی دارید زیرا می دانید که او بهترین ها را برای بارداری خود می خواهد.

آتوود می‌گوید: «بنابراین، اغلب ممکن است با بدهی‌های قبلی از مدرسه و سایر فشارهای مالی ناشی از شروع زندگی بزرگسالی به مطب یا بیمارستان بیایند. “آنها مجبورند انتخاب های واقعی داشته باشند و آنچه این انتخاب های واقعی ممکن است مستلزم آن باشد، می تواند شامل انتخاب عدم دریافت خدمات یا داروها یا مواردی که ممکن است برای مراقبت از خود یا جنینشان نیاز باشد.”

بهترین طرح ها

کریولار و همسرش اندرو که او نیز معلم است، برخی از هزینه ها را پیش بینی کرده بودند.

این زوج جوان در جکسونویل مستقر شدند، تا حدی به این دلیل که جامعه کشاورزان کمتر از دو ساعت در شمال سنت لوئیس جایی بود که دو معلم مدرسه دولتی می توانستند خانه ای بخرند. آنها به طرز تهاجمی نجات دادند. بیمه عمر خریدند.

و قبل از اینکه Crivilare در سال 2021 باردار شود، آنها در قوی‌ترین طرح بیمه درمانی که می‌توانستند ثبت‌نام کردند و حق بیمه‌های بالاتری پرداخت کردند تا هزینه‌های فرانشیز و خارج از جیب خود را به حداقل برسانند.

سپس، دو ماه قبل از تولد فرزندشان، کریولار متوجه شد که به پره اکلامپسی مبتلا شده است. بارداری او دیگر عادی نخواهد بود. به Crivilare داروی فشار خون داده شد و پزشکان در بیمارستان محلی استراحت در بستر را در یک مرکز پزشکی بزرگتر در اسپرینگفیلد، در حدود 35 مایلی، توصیه کردند.

او گفت: “به یاد دارم وقتی آنها اصرار داشتند که سوار آمبولانس از جکسونویل به اسپرینگفیلد شوم، فکر کردم… “من هرگز از این وضعیت بهبودی مالی نخواهم گرفت.” “اما من می خواهم که کودکم خوب باشد.”

برای هفته‌ها، کریولار به تنهایی در بیمارستان ماند زیرا پروتکل‌های کووید بازدیدکنندگان را محدود می‌کرد. در همین حال، پزشکان به طور پیوسته داروهای او را در حین نظارت بر جنین افزایش دادند. به گفته او، این “ترسناک ترین ماه زندگی من” بود.

پس از به دنیا آمدن دخترش، ریتا، ترس به تسکین تبدیل شد. نوزاد کوچک بود و مجبور شد نزدیک به دو هفته را در بخش مراقبت های ویژه نوزادان بگذراند. اما هیچ عارضه ای نداشت. کریولار گفت: “ما فوق العاده خوش شانس بودیم.”

وقتی او و ریتا بالاخره به خانه آمدند، انبوهی از صورت حساب های پزشکی در انتظارشان بود. یکی دیگر از سررسید گذشته بود.

کریویلار عجله کرد تا با بیمارستان‌های جکسون‌ویل و اسپرینگ‌فیلد، و همچنین متخصص بیهوشی، جراح و آزمایشگاه‌ها، برنامه‌های پرداخت را تنظیم کند. برخی از ارائه دهندگان صدها دلار در ماه مطالبه کردند. برخی از آنها به پرداخت های ماهانه 20 یا 25 دلاری پرداختند. برخی Crivilare را تحت فشار قرار دادند تا برای پرداخت قبوض برای کارت های اعتباری جدید درخواست دهد.

او به خاطر می‌آورد: «فقط تلفنی بودن دائمی با افراد مختلف که پول جمع‌آوری می‌کردند، تار بود. “این یک کابوس بود.”

صورت حساب های بزرگ، پیامدهای بزرگ

صورت‌حساب‌های کریولارس غیرعادی نبود. محققان دانشگاه میشیگان دریافتند والدینی که تحت پوشش بیمه خصوصی هستند، اکنون به طور متوسط ​​با بیش از 3000 دلار قبوض پزشکی مربوط به بارداری و زایمان روبرو هستند که تحت پوشش بیمه نیستند.

هزینه های پرداختی حتی برای خانواده هایی که نوزاد تازه متولد شده ای دارند که نیاز به بستری در بخش مراقبت ویژه نوزادان دارند، به طور متوسط ​​5000 دلار است. محققان دریافتند از هر 11 خانواده 1 نفر، صورتحساب های پزشکی مربوط به بارداری و زایمان بیش از 10000 دلار است.

میشل مونیز، متخصص زنان و زایمان از دانشگاه میشیگان که بر روی این مطالعه کار کرده است، گفت: «این امر باعث ایجاد مبادلات بسیار سختی برای خانواده ها می شود. با وجود اینکه بیمه دارند، باز هم این قبوض بسیار بالا را دارند.»

نظرسنجی‌های سراسری نشان می‌دهد که میلیون‌ها نفر از این خانواده‌ها در نهایت بدهکار می‌شوند که گاهی عواقب ویران‌کننده‌ای دارد.

نظرسنجی KFF نشان داد که حدود سه چهارم بزرگسالان آمریکایی که بدهی مربوط به بارداری یا زایمان دارند، هزینه های خود را برای غذا، پوشاک یا سایر موارد ضروری کاهش داده اند.

حدود نیمی از آنها خرید خانه را به تعویق انداخته اند یا تحصیل خود یا فرزندانشان را به تعویق انداخته اند.

این فشارها درخواست‌هایی را برای محدود کردن هزینه‌هایی که خانواده‌ها باید از جیب خود برای مراقبت‌های پزشکی مربوط به بارداری و زایمان بپردازند، تحریک کرده است.

در ماساچوست، سناتور ایالتی سیندی فریدمن، قانونی را برای معافیت همه این صورت‌حساب‌ها از پرداخت‌های مشترک، فرانشیزها، و سایر تقسیم هزینه‌ها پیشنهاد کرده است. این به موازات قوانین فدرال است که برنامه های بهداشتی را ملزم به پوشش خدمات پیشگیرانه توصیه شده مانند خدمات فیزیکی سالانه بدون تقسیم هزینه برای بیماران می کند. فریدمن گفت: «ما… فرزندان سالم می خواهیم و این با مادران سالم شروع می شود. بیمه های درمانی ماساچوست هشدار داده اند که این پیشنهاد هزینه ها را افزایش می دهد، اما یک تحلیل ایالتی مستقل تخمین می زند که این صورتحساب فقط 1.24 دلار به حق بیمه ماهانه اضافه می کند.

درس های سخت

به نوبه خود، کریولار گفت که آرزو می کند والدین جدید بتوانند قبل از پرداخت بدهی پزشکی نفس خود را ببندند.

او با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان کالج چنین وقفه ای دریافت می کنند، گفت: «هیچ کس در ذهنیت درستی برای مقابله با این موضوع در هنگام تولد نوزاد جدید نیست. وقتی با مدرک دانشگاهی فارغ‌التحصیل شدم، اینطور بود: «هی، تازه بالغ، شش ماه طول می‌کشد تا زندگی‌ات را بفهمی، بنابراین ما این مهلت شش ماهه را قبل از وام دانشجویی به تو می‌دهیم. وارد شو و می‌توانی شغلی پیدا کنی.»

ریتا اکنون 2 ساله است. خانواده ای که در برنامه های پرداختی خود به سر می برند، با کمک شغل جانبی کریویلار که منابع آنلاین برای معلمان را می فروشد، بدهی های پزشکی خود را ظرف یک سال بازنشسته می کنند.

Crivilares بدهی پزشکی تولد ریتا را پرداخت کردند، اما از آنجایی که ریتا به دلیل عفونت های مکرر گوش نیاز به جراحی داشت، مقداری دیگر را به دوش می کشند.

Neeta Satam برای اخبار سلامت KFF


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Neeta Satam برای اخبار سلامت KFF


Crivilares بدهی پزشکی تولد ریتا را پرداخت کردند، اما از آنجایی که ریتا به دلیل عفونت های مکرر گوش نیاز به جراحی داشت، مقداری دیگر را به دوش می کشند.

Neeta Satam برای اخبار سلامت KFF

اما پس از عفونت‌های مکرر گوش ریتا که در سال گذشته نیاز به جراحی داشت، اکنون آنها دوباره بدهکار شده‌اند و خانواده را با هزاران دلار قبض پزشکی جدید باقی می‌گذارند.

کریولار گفت استرس باعث شده است که دوبار در مورد مراجعه به پزشک فکر کند، حتی برای ریتا. و، او افزود، او و همسرش تصمیم گرفته اند که خانواده آنها کامل است.

او گفت: «این به ما مربوط نیست که فرزند دیگری داشته باشیم. فقط امیدوارم بتوانیم برخی از این صورت حساب های بزرگ را پشت سر بگذاریم و بدهیم [Rita] زندگی ای که می خواهیم به او بدهیم.”

اخبار سلامت KFF یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.



Source link