حامیان بیمار برای سرکوب تهاجمی بدهی های پزشکی فشار می آورند: عکس ها


مارکوس و آلیسون وارد در حال پرداخت بدهی بودند که مربوط به تولد دوقلوهایشان، تئو و میلو بود. بر اساس تحقیقات KHN/NPR، آنها جزو 100 میلیون آمریکایی هستند که بدهی پزشکی دارند.

تیلور گلسکوک برای KHN و NPR


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

تیلور گلسکوک برای KHN و NPR


مارکوس و آلیسون وارد در حال پرداخت بدهی بودند که مربوط به تولد دوقلوهایشان، تئو و میلو بود. بر اساس تحقیقات KHN/NPR، آنها جزو 100 میلیون آمریکایی هستند که بدهی پزشکی دارند.

تیلور گلسکوک برای KHN و NPR

ده‌ها حامی بیماران و مصرف‌کنندگان، با اشاره به آسیب‌های گسترده ناشی از بدهی‌های پزشکی، دولت بایدن را تحت فشار قرار می‌دهند تا گام‌های تهاجمی‌تری برای محافظت از آمریکایی‌ها در برابر قبوض پزشکی و جمع‌آوران بدهی بردارد.

در نامه‌هایی به IRS و اداره حمایت مالی مصرف‌کننده، این گروه‌ها خواستار قوانین فدرال جدیدی هستند که از جمله موارد دیگر، نشان دادن بدهی برای مراقبت‌های پزشکی ضروری در گزارش‌های اعتبار مصرف‌کننده را ممنوع می‌کند.

طرفداران همچنین از دولت فدرال می‌خواهند که بیمارستان‌های غیرانتفاعی را از فروش بدهی‌های بیماران یا امتناع از مراقبت‌های پزشکی به افرادی که صورت‌حساب‌های سررسید گذشته دارند، منع کند، اقداماتی که همچنان در سراسر ایالات متحده رایج است.

و گروه‌ها بر IRS فشار می‌آورند تا سیستم‌های بیمارستانی غیرانتفاعی را که از کمک مالی به بیماران کم‌درآمد خودداری می‌کنند یا دریافت کمک‌ها را دشوار می‌کنند، سرکوب کند، یکی دیگر از موانع رایج KHN مستند شده است.

امیلی استوارت، مدیر اجرایی Community Catalyst، یک سازمان غیرانتفاعی بوستون که رهبری این تلاش را بر عهده دارد، می‌گوید: «هر روز مردم به دلیل بدهی‌های پزشکی مجبورند در مورد مسکن، پوشاک و غذا انتخاب کنند. این واقعاً ضروری است که دولت بایدن برای اعمال حفاظت ها اقدام کند.»

در میان بیش از 50 گروه حامی این ابتکار، حامیان ملی مانند مرکز ملی حقوق مصرف کننده، بنیاد آرتریت، و انجمن لوسمی و لنفوم وجود دارند.

بر اساس تحقیقات KHN-NPR در سراسر کشور، 100 میلیون نفر بدهی مراقبت های بهداشتی دارند، که بحرانی را مستند کرده است که آمریکایی ها را از خانه هایشان بیرون می کند، پس انداز آنها را تخلیه می کند و میلیون ها نفر را از دسترسی به مراقبت های مورد نیازشان جلوگیری می کند.

در حالی که برخی از بدهی ها در گزارش های اعتباری ظاهر می شود، بسیاری از آن در جای دیگری به عنوان موجودی کارت اعتباری، وام از بستگان، یا طرح های پرداخت به بیمارستان ها و سایر ارائه دهندگان پزشکی پنهان است.

گستردگی این مشکل و تلفات آن، تلاش‌های ملی و دولتی متعددی را برانگیخته است.

بهار گذشته، کاخ سفید به آژانس‌های فدرال دستور داد تا روی کاهش بدهی‌های پزشکی جانبازان کار کنند و از بررسی بدهی‌های پزشکی در ارزیابی واجد شرایط بودن برخی وام‌های مسکن با حمایت فدرال خودداری کنند.

کالیفرنیا، کلرادو، مریلند، نیویورک و سایر ایالت ها قوانین جدیدی را برای گسترش حمایت از مصرف کننده وضع کرده اند و بیمارستان های داخل مرزهای خود را ملزم به افزایش کمک های مالی کرده اند. و سه آژانس اعتباری بزرگ – Equifax، Experian و Transunion – گفتند که از ژوئیه گذشته برخی از بدهی های پزشکی را در گزارش های اعتباری متوقف خواهند کرد.

اما بسیاری از حامیان مصرف‌کننده و بیماران می‌گویند که این اقدامات، اگرچه مهم است، اما همچنان میلیون‌ها آمریکایی را در صورت بیماری یا مجروح شدن، در معرض نابودی مالی قرار می‌دهند. این گروه ها به آژانس فدرال ایجاد شده در سال 2010 برای تقویت نظارت بر محصولات مالی مصرف کننده می نویسند: «این بسیار مهم است که CFPB اقدامات بیشتری انجام دهد.

برای مثال، شرکت‌های بزرگ رتبه‌بندی اعتباری موافقت کردند که فقط بدهی‌های پرداخت شده و بدهی‌های پرداخت نشده کمتر از ۵۰۰ دلار را حذف کنند. بیمارانی که قبض‌های پزشکی بزرگ‌تری دارند و نمی‌توانند پرداخت کنند، ممکن است همچنان نمرات اعتباری خود را کاهش دهند.

این گروه ها همچنین از CFPB می خواهند تا سود معوق کارت های اعتباری پزشکی را حذف کند. این ترتیب برای فروشندگانی مانند CareCredit رایج است، که وام های آنها در ابتدا بدون بهره است، اما اگر بیماران وام را به موقع پرداخت نکنند، می تواند از 25٪ فراتر رود.

مقامات صنعت مجموعه علیه محدودیت‌های گسترده‌تر در گزارش‌های اعتباری لابی کرده‌اند و می‌گویند محدودیت‌ها ابزار مهمی را که بیمارستان‌ها، مطب‌های پزشکان و سایر ارائه‌دهندگان پزشکی برای جمع‌آوری پول خود و ماندن در تجارت به آن نیاز دارند، از بین می‌برد.

جک براون سوم، رئیس اداره کلکسیون سواحل خلیج فارس مستقر در فلوریدا، با اشاره به چشم‌انداز بسته شدن بیمارستان‌ها و سایر ارائه‌دهندگان، گفت: «ما از چالش‌ها قدردانی می‌کنیم، اما ممنوعیت گسترده گزارش‌دهی اعتباری می‌تواند عواقب ناخواسته‌ای داشته باشد. گزینه ها.

براون، رئیس سابق ACA International، انجمن تجاری پیشرو در صنعت مجموعه، هشدار داد که ارائه دهندگان پزشکی بیشتری نیز شروع به مطالبه پرداخت اولیه خواهند کرد و فشار بیشتری بر بیماران وارد می کند.

برای محافظت بیشتر از بیماران در برابر هزینه‌های غیرمجاز مانند این، بسیاری از مدافعان می‌گویند که بیمارستان‌ها، به‌ویژه بیمارستان‌هایی که از مالیات معاف هستند، زیرا قرار است به جامعه خدمت کنند، باید کمک‌های مالی را در دسترس‌تر قرار دهند که یکی از خواسته‌های اصلی در نامه‌های گروه است. لیز کویل، مدیر اجرایی سازمان غیرانتفاعی جورجیا واچ می‌گوید: «برای مدت طولانی، بیمارستان‌های غیرانتفاعی مانند سازمان‌های غیرانتفاعی رفتار نمی‌کنند.

مراقبت های خیریه در اکثر بیمارستان های ایالات متحده ارائه می شود. و سیستم‌های پزشکی غیرانتفاعی باید به عنوان شرط معافیت از مالیات کمک ارائه دهند. اما در بسیاری از مراکز پزشکی، یافتن اطلاعات در مورد این کمک دشوار یا غیرممکن است.

استانداردها نیز بسیار متفاوت است، به طوری که کمک در برخی بیمارستان ها به بیمارانی با درآمد کمتر از 13590 دلار در سال محدود می شود. در بیمارستان های دیگر، افرادی که پنج یا شش برابر بیشتر درآمد دارند، می توانند کمک دریافت کنند.

نتیجه سردرگمی گسترده ای است که بیماران بی شماری را برجای گذاشته است که در عوض باید واجد شرایط کمک با صورت حساب های کلان می شدند. تجزیه و تحلیل KHN در سال 2019 از پرونده‌های مالیاتی بیمارستان نشان داد که تقریباً نیمی از سیستم‌های پزشکی غیرانتفاعی به بیمارانی پرداخت می‌کنند که درآمد آن‌قدر پایین است که واجد شرایط مراقبت‌های خیریه باشند.

این گروه ها از IRS می خواهند تا قوانینی را صادر کند که استانداردهای مشترکی را برای مراقبت های خیریه و یک برنامه یکسان در سراسر بیمارستان های غیرانتفاعی تعیین کند. (مقررات فعلی برای مراقبت های خیریه برای بیمارستان های انتفاعی یا دولتی اعمال نمی شود.)

مدافعان همچنین از آژانس فدرال می‌خواهند که محدودیت‌هایی را در مورد میزان هزینه‌ای که بیمارستان‌های غیرانتفاعی می‌توانند دریافت کنند، تقویت کند و تاکتیک‌های جمع‌آوری تهاجمی مانند توقیف خانه‌های بیماران یا رد یا به تعویق انداختن مراقبت‌های پزشکی را کاهش دهد.

بر اساس تحقیقات اخیر KHN، بیش از دو سوم بیمارستان ها از بیماران شکایت می کنند یا اقدامات قانونی دیگری علیه آنها انجام می دهند. یک چهارم بدهی های بیماران را به جمع کنندگان بدهی می فروشند، که به نوبه خود می توانند بیماران را برای سال ها برای صورت حساب های پرداخت نشده تعقیب کنند. از هر 5 نفر، 1 نفر از مراقبت های غیر اورژانسی به افرادی که بدهی معوقه دارند، خودداری می کند.

این گروه‌ها نوشتند: «موسسات خیریه که روش‌های جمع‌آوری دیگری در اختیار دارند، نباید اجازه داشته باشند که مراقبت‌های پزشکی مورد نیاز را به عنوان وسیله‌ای برای تحت فشار قرار دادن بیماران برای پرداخت، دریغ کنند».

KHN (کایزر سلامت نیوز) یک برنامه ملی و مستقل از سرمقاله است KFF (بنیاد خانواده قیصر).