چه چیزی یک دسر را سالم می کند؟ – آره! تغذیه، LLC


یک دسر سالم، دسری است که طعم، بافت و عطر مورد علاقه شما را ارائه دهد.

شیرین و ترش، گرم و دنج، یا غنی و شور… وقتی نوبت به دسر می رسد، هوس چه طعم هایی دارید؟ آیا چیزی صاف یا مایع، چیزی لطیف، لقمه ای که ترد است یا بافتی جویدنی را ترجیح می دهید؟ آیا عطر دسر شما را راضی می کند؟ یک دسر سالم تر برای شما دسری است که طعم، بافت و عطری را که دوست دارید ارائه دهد. اگر دسر شما نیازهای حواس شما را برآورده نمی کند، این احتمال وجود دارد که تجربه غذا خوردن را ناکامل رها کنید.

یک دسر سالم چیزی که واقعاً می خواهید را برآورده می کند.

آیا دسر در دست چیزی است که شما واقعا می خواهید? اگر چنین است، ممکن است یک حرکت سالم برای شما باشد که از آن لذت ببرید. اما اگر نه، پس بهتر است از آن صرف نظر کنید. اگر آنچه واقعاً به دنبال آن هستید، تسکین استرس، انرژی اضافی برای مهار احساس خواب آلودگی، یا مقابله عاطفی برای مهار تنش است، ممکن است غذا چیزی را که به دنبالش هستید فراهم کند یا ندهد. آیا از زمانی که دسر را شخص دیگری درست کرده است یا اینکه دسر در اتاق استراحت در محل کار رایگان است، احساس فشار می‌کنید؟ در نظر بگیرید “چرا“در پس انتخاب خود – آیا برای برآورده کردن خواسته های غذایی درونی خود دسر می خورید یا به دلایل دیگر؟ این بدان معنا نیست که هرگز نمی توانید بعد از یک روز پر استرس از بستنی لذت ببرید – فقط به این معنی است که باید در نظر بگیرید و تصدیق کنید که قصد دارید چیست؟ واقعا هست

دسر سالم دسری است که میل شود.

به سرعت خورده نمی شود. بدون فکر جلوی مبل یا به سرعت داخل ماشین مصرف نمی شود. برای اینکه دسری با عنوان «سالم» در کتاب من مطابقت داشته باشد، دسری است که به آرامی خورده می‌شود، دسری است که در آن مکث می‌کنید تا واقعاً غذا را بچشید، و دسری که در آن هر لقمه خوشمزه را می‌چشید.

یک دسر سالم شامل موادی است که برای شما بهتر است.

از آنجا که “سالم” به معنای سالم برای ذهن و روح است (همه موارد فوق، بله) و سالم برای بدن، به عنوان یک متخصص تغذیه ثبت شده در رژیم غذایی، اگر به این موضوع توجه نکنم که یک دسر سالم شامل مواد مغذی متراکم دیدن دسرهایی که با مواد غذایی کامل مانند سبزیجات و میوه‌ها درست می‌شوند، وقتی از غلات کامل به جای آرد تصفیه‌شده استفاده می‌کنند، وقتی از غذاهای غنی از فیبر مانند لوبیا استفاده می‌کنند، وقتی حاوی مغزها یا دانه‌ها هستند، وقتی روغن‌های سالم‌تری ارائه می‌دهند، من را هیجان‌زده می‌کند. ، و زمانی که آنها فاقد مواد مصنوعی از جمله شیرین کننده های مصنوعی، رنگ ها و طعم ها هستند. همچنین وقتی می بینم قند اضافه شده کاهش می یابد و با جایگزین های غذایی کامل (مانند خرما یا سایر میوه ها) جایگزین می شود، من را هیجان زده می کند. اما همچنین امیدوارم که الگوی غذایی معمولی شما به هر حال آن گزینه‌ها را ارائه می‌دهد، که در صورت تمایل، فضایی را برای یک خوراکی اضافی در اینجا و آنجا باقی می‌گذارد که در صورت تمایل ممکن است کاملاً مغذی نباشد.