سبزیجات کبابی آسان و سالم – بله! تغذیه، LLC



مگان یک کارآموز رژیمی از نورث استار، اوهایو است. او اخیراً مدرک لیسانس خود را در رشته رژیم غذایی به پایان رسانده است و در حال اتمام دوره کارآموزی یک ساله رژیم غذایی خود در دانشگاه ایالتی بولینگ گرین است تا به او کمک کند تا مدرک معتبر RDN (متخصص تغذیه تغذیه ثبت شده) را کسب کند. مگان به عنوان یک کارآموز پر مشغله و به زودی عروس، دوست دارد که این دستور غذا غذاهای غنی از مواد مغذی را در یک روش آشپزی کاملاً بدون دردسر ارائه دهد: کباب کردن. بله، وقتی از کباب پز استفاده می کنید، زمان کمتری را صرف تمیز کردن می کنید و زمان بیشتری را صرف لذت بردن از هوای زیبای تابستان می کنید… و این چیزی است که چه کارآموز و عروس آینده باشید، چه یک حرفه ای پرمشغله یا یک والدین پرمشغله، همه ما می توانیم قدردانی کنیم! مگان، آن را بردارید!

بسیاری از مردم می دانند که سبزیجات سالم هستند … اما چرا؟ البته سبزیجات سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و فیتونوترینت ها (مواد مغذی مخصوص گیاه) هستند که به سلامت پوست، چشم ها، قلب، مغز و بدن شما کمک می کنند. حتی تاثیرگذارتر؟ مطالعات اخیر نشان می دهد که ترکیب بیشتر غذاهای گیاهی مانند سبزیجات می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند و به شما در کاهش خطر بیماری های مرتبط با رژیم غذایی مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت و سکته کمک کند. مواد غذایی گیاهی اغلب مقرون به صرفه هستند و مواد مغذی مختلفی را نیز به رژیم غذایی شما اضافه می کنند (1).

با این دستور ساده گریل، گیاهان بیشتری را به رژیم غذایی خود اضافه کنید! این ایده کباب کردن تابستانی به ناهار یا شام باربیکیو حیاط خلوت شما رنگ، طعم و مقدار زیادی مواد مغذی سالم می بخشد… و تمیز کردن آن نیز بسیار راحت است!