چگونه TIME100 تأثیرگذارترین افراد در سلامت 2024 را انتخاب کردیم؟


مندر سال 2018، ما با بیل گیتس در شماره ویژه ای از TIME کار کردیم که به قدرت خوش بینی اختصاص داشت. دیدگاه گیتس، که توسط بسیاری از مشارکت‌کنندگان این موضوع به اشتراک گذاشته شد، این بود که مردم می‌توانند روی زمانی که کارها اشتباه می‌شود و زمانی که کار نمی‌کنند تمرکز کنند. گاهی این توجه ما را از لحظاتی که در حال پیشرفت است دور می کند. روزنامه‌نگاران نیز مانند دیگران طعمه این پدیده می‌شوند.

وقتی این موضوع را کنار هم می گذاشتیم، به یاد صحبت هایی با گیتس افتادم که منجر به آن پروژه شد. با راهنمایی دکتر دیوید آگوس و آریانا هافینگتون، تیم خبرنگاران و ویراستاران سلامت ما، به رهبری اما بارکر و مندی اوکلندر، ماه ها را صرف مشاوره با منابع و کارشناسان در سراسر جهان کردند تا 100 فردی را که بیشترین تأثیر را در دنیای سلامت دارند انتخاب کنند. همین الان. نتیجه TIME100 Health است، جامعه‌ای از رهبران صنایع مختلف – دانشمندان، پزشکان، مدافعان، مربیان و سیاست‌گذاران، در میان دیگران – که وقف ایجاد تغییرات ملموس و معتبر برای جمعیتی سالم‌تر است. آنها با هم یادآوری می‌کنند که بسیاری از کارها درست پیش می‌رود و کارشان کافی است تا این باور را القا کند که دنیای سلامت در میانه عصر طلایی پیشرفت و تحول است.

در حالی که همه‌گیری جهانی به طرز دردناکی فاصله‌هایی را که هنوز باید طی کنیم تا دنیایی سالم و ایمن بسازیم، روشن کرد، ظهور ما از آن دوره راه‌های پیشرفت بشریت را نیز روشن کرده است. تجدید سرمایه گذاری و توجه باعث رونق کشف دارو و ریشه کنی بیماری می شود.

TIME100 Health شامل گروهی از دانشمندان – دن دراکر، جوئل هابنر، ینس جوول هولست و سوتلانا موژوف – است که اکتشاف آنها منجر به داروهای کاهش وزن و دیابت GLP-1 مانند اوزمپیک شد. خالد کابل، که برنامه ای را اجرا کرد که مصر را از شر عفونت های هپاتیت C خلاص کرد، علیرغم اینکه این کشور تنها 10 سال پیش یکی از بالاترین نرخ ها را در جهان داشت. گرگوار کورتین، متخصص مغز و اعصاب فرانسوی و جوسلین بلوخ، جراح مغز و اعصاب سوئیسی، که یک ایمپلنت مغزی ستون فقرات ایجاد کردند که یک مرد فلج را قادر می‌سازد دوباره راه برود. پیتر آتیا، که ممکن است دلیلی باشد که دوست شما از رژیم غذایی پر پروتئین استقبال می کند. جاناتان هایت، کتاب موفق او نسل مضطرب فراخوانی را برای ممنوع کردن تلفن های همراه در مدارس و دور نگه داشتن بچه ها از رسانه های اجتماعی تا سن 16 سالگی رهبری می کند. و آکیکو ایوازاکی، ایمونوبیولوژیست، یکی از برجسته ترین محققان لانگ کووید، که در حال ساخت واکسن بینی کووید-19 است که امیدوار است بتواند از عفونت – و در نتیجه علائم طولانی مدت – به طور کلی جلوگیری کند. نوآوری در سلامت، مانند این فهرست، انسانیت را در بهترین حالت خود منعکس می کند: مردم از تمام تدبیر و نبوغ خود برای کمک به یکدیگر برای زندگی بهتر استفاده می کنند.

معرفی TIME100 Health بخشی از تلاش‌های مداوم ما برای گسترش TIME100، تأثیرگذارترین جامعه جهان، به بخش‌هایی است که ممکن است بیشترین تلاش را برای تعریف آینده ما انجام دهند – هوش مصنوعی، آب و هوا و سلامت. چه با افراد موجود در این لیست آشنا باشید و چه این اولین بار است که در مورد آنها می خوانید، کار آنها زندگی افراد جامعه شما و در سراسر جهان را تغییر می دهد. ما خوشحالیم که اولین TIME100 Health را اعلام می کنیم و مشتاقانه منتظر ماه می در شهر نیویورک هستیم، زمانی که این گروه را برای اولین بار شخصاً دور هم جمع خواهیم کرد.



Source link