ایالات متحده یک دور دیگر از آزمایشات رایگان کووید را از طریق پست ارائه می دهد


درست در زمان فصل تعطیلات، دولت بایدن به آمریکایی‌ها دور جدیدی از آزمایش‌های خانگی ویروس کرونا را از طریق خدمات پستی ارائه می‌دهد.

دولت این برنامه را در ماه سپتامبر احیا کرد و سپس اعلام کرد که خانواده ها می توانند چهار آزمایش رایگان را از طریق یک وب سایت فدرال به نام covidtests.gov سفارش دهند. از دوشنبه، خانوارها ممکن است چهار آزمایش اضافی را سفارش دهند. خانوارهایی که از زمان شروع مجدد برنامه سفارشی ثبت نکرده‌اند، می‌توانند دو سفارش را ارسال کنند، در مجموع برای هشت آزمایش.

بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از کووید-19 بسیار کمتر از آنچه در بدترین دوره همه‌گیری بود، که جان بیش از 1.1 میلیون نفر را در ایالات متحده گرفته است.

پذیرش بیماران مبتلا به کووید در بیمارستان در تابستان امسال افزایش یافت، اما در ماه سپتامبر به طور جزئی کاهش یافت و در هفته‌های اخیر نسبتاً ثابت بوده است. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، در هفته منتهی به 11 نوامبر، حدود 16000 نفر با این ویروس در بیمارستان ها بستری شدند.

شرکت‌های بیمه خصوصی قبلاً ملزم به پوشش حداکثر هشت آزمایش در خانه در ماه بودند، اما این الزام در ماه می با پایان یافتن وضعیت اضطراری بهداشت عمومی برای ویروس کرونا پایان یافت و انجام آزمایش‌ها را برای بسیاری از آمریکایی‌ها بدون پرداخت هزینه دشوارتر کرد.

جدا از برنامه خدمات پستی، وزارت بهداشت و خدمات انسانی فدرال می گوید که بیش از چهار میلیون آزمایش در هفته را به مراکز مراقبت طولانی مدت، مدارس، مراکز بهداشتی اجتماعی و بانک های مواد غذایی ارائه می دهد.



Source link