نکات، ابزار و دستور العمل هایی برای لذت بردن از یک شروع سالم در روز – بله! تغذیه، LLC



صبحانه دقیقاً ساده ترین وعده غذایی برای لذت بردن نیست. چه صبح‌ها برای آماده شدن برای سر کار عجله داشته باشید یا برای بردن بچه‌ها به مدرسه عجله داشته باشید (یا هر دو!)، پیدا کردن زمان برای تهیه یک وعده غذایی مغذی ممکن است بیشتر شبیه به یک تجملات باشد تا واقعیت.

اما، صبحانه یک وعده غذایی مهم است! و در حالی که من نمی خواهم بگویم که این “اکثروعده غذایی مهم (همه وعده های غذایی واقعا مهم هستند!)، صبحانه فرصتی برای تغذیه بدن شما با انرژی لازم برای شروع روز، به علاوه مواد مغذی مورد نیاز برای کمک به عملکرد بهتر بدن در طول روز فراهم می کند.

در واقع، برخی شواهد نشان می‌دهند که در میان زنانی که استرس دارند، آنهایی که صبحانه را حذف می‌کنند، کالری خالی، چربی‌های اشباع شده و قند اضافه‌شده‌تر در اواخر روز در مقایسه با زنانی که واقعاً یک وعده غذایی صبحگاهی می‌خورند، بیشتر می‌خورند. فراتر از آن، حذف صبحانه یک نگرانی بزرگ است زیرا از دست دادن یک وعده غذایی با مصرف کلی کمتر مواد مغذی مهم مانند فیبر، کلسیم، ویتامین D، پتاسیم و فولات مرتبط است. (1، 2).

سپتامبر، ماه صبحانه بهتری است، بنابراین فکر کردم خوب است که خلاصه ای از نکات سالم، ابزارهای آسان و دستور العمل های خوشمزه ای که می توانید برای شروع یک روز پرانرژی و مغذی از آنها استفاده کنید، به شما ارائه دهم – یک کتاب راهنمای سریع. این ماه و تمام سال

من نکات، ابزارها و دستور العمل های برتر خود را از سراسر وب جمع آوری کرده ام تا به شما کمک کنم برای لذت بردن از ماه صبحانه بهتر، “بله” بگویید، خوب، بهتر!