متخصص تغذیه و متخصص تغذیه متخصص تغذیه


متخصص تغذیه و تغذیه در تهران

من متخصص تغذیه و تغذیه با توجه به علم و دانش او می تواند به ما در داشتن جسم و ذهن سالم کمک کند ، حال ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چگونه متخصص تغذیه آیا می توانید به ما کمک کنید؟ باید بگوییم که همانطور که می دانید ، تغذیه تأثیر عمیقی بر حفظ سلامتی و نشاط دارد.

من بهترین متخصص تغذیه ابتدا ، با افرادی که به مطب او مراجعه می کنند یا برای کاهش وزن یا افزایش وزن و … برنامه تغذیه می خواهند ، ابتدا وضعیت او را بررسی کرده و سپس یک برنامه تغذیه مناسب تهیه کنید.

متخصص تغذیه و تغذیه

انواع برنامه های تغذیه به شرح زیر است.

  • کمی غذا
  • چاقی چاقی
  • تغذیه برای افراد مبتلا به دیابت ، بیماری رفلاکس معده ، نقرس و غیره
  • رژیم ویژه ورزشکاران
  • رژیم غذایی برای زنان باردار و شیرده

متخصص تغذیه بر اساس سن بیمار ، وضعیت جسمی و روحی ، نوع فعالیت های روزانه و … یک برنامه تغذیه ای خوب تهیه می کند و به او کمک می کند تا برنامه خود را در طول تغذیه و نتیجه ایده دنبال کند. ارگانیک دریافت کنید.

تور تغذیه خانگی

برخی از افراد به دلیل بیماری و مشکلات جسمی خود ممکن است نتوانند با مراجعه به اینترنت و مراجعه به خود متخصص تغذیه برای برنامه رژیم غذایی اقدام کنند. این افراد می توانند با مشاور تماس بگیرند و در خانه به متخصص تغذیه مراجعه کنند و پس از درخواست بیمار ، یک متخصص تغذیه خوب می رود و وضعیت او را بررسی می کند و سپس یک برنامه تغذیه خوب برای او تهیه می کند.

متخصص تغذیه و تغذیه

متخصص تغذیه و تغذیه

جی! آیا آن رژیم منحصر به فرد است؟

بله ، زیرا برنامه بستگی به سن ، وزن و وضعیت جسمانی فرد دارد و ممکن است برنامه مناسبی برای افراد دیگر نباشد ، بنابراین توصیه می شود در برنامه رژیم غذایی شرکت نکنید.

جی! بهترین متخصص تغذیه و تغذیه کیست؟

برای انتخاب متخصص تغذیه و درمان تغذیه ای راه های مختلفی وجود دارد و در مقاله مربوط به متخصص تغذیه ، توضیحات کاملی را ارائه کرده ایم که می توانید به اطلاعات بیشتر مراجعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال ، سوالات خود را مطرح کرده و از طریق وب یا صفحه اینستاگرام پاسخ بگیرید.

7 نکته تغذیه ای برای کاهش وزن

1- هیچ وعده غذایی خود را حذف نکنید.

متأسفانه ، این نگرش اغلب باعث می شود هنگام شروع یک رژیم غذایی جدید ، غرق شویم. زیرا فقط احساس گرسنگی بیشتری در شما ایجاد می کند و می خواهید غذا بخورید. در این مورد ، توصیه می شود که برای جلوگیری از پرخوری در غذای اصلی ، میان وعده های سبک میل کنید.

2. گلوتن را از رژیم غذایی خود حذف نکنید.

حذف یکی از گروه های غذایی باعث می شود بدن از مشکلات دیگری رنج ببرد. در حقیقت ، بهتر است افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند به جای حذف یک گروه غذایی ، میزان غذای مصرفی در هر وعده غذایی را کاهش دهند.

متخصص تغذیه و تغذیه

3 – از خوردن غذای زیاد سالم خودداری کنید.

اگرچه خوردن غذاهای سالم مهم است ، اما مصرف زیاد آن نیز می تواند عواقبی داشته باشد و کالری و وزن فرد را افزایش دهد.

4- مصرف کربوهیدراتها مهم است.

حذف کربوهیدرات ها از رژیم غذایی در ابتدا منجر به کاهش وزن می شود اما به آرامی منجر به احساس خستگی ، خستگی ، تغییرات خلقی و حساسیت می شود. در حقیقت ، پایدار نخواهد بود و هنگامی که به خوردن عادی برمی گردید ، دوباره وزن خود را افزایش می دهید.

در هر صورت نباید چربی را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید.

بدن برای سوزاندن و سوزاندن چربی به منبع خوبی از چربی نیاز دارد. در حقیقت ، روغن موجود در بادام زمینی ، دانه ها و کره بادام زمینی به کاهش خطر بیماری های قلبی و جذب ویتامین ها و مواد معدنی کمک می کند. در واقع ، مصرف این نوع چربی با احساس سیری همراه است و به کاهش وزن کمک می کند.

6- این که در حال تمرین هستید به این معنا نیست که می توانید هوس هر چه می خواهید کنید.

7- روی ترازو روی اعداد تمرکز نکنید ، این عادات غذایی است که مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید