برای بهبود مراقبت های بهداشتی ایالات متحده، “با مردم در جایی که هستند ملاقات کنید”.


تیهمه‌گیری کووید-19 مشکلات دسترسی به مراقبت‌های پزشکی را آشکار کرد. در اجلاس Time100 در روز چهارشنبه، سه مقام مراقبت های بهداشتی در مورد اینکه چگونه مفهوم ملاقات با مردم در جایی که هستند می تواند به بهبود کل صنعت کمک کند، بحث کردند.

دکتر Toyin Ajayi، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Cityblock Health، دکتر راج پنجابی، مدیر ارشد سابق کاخ سفید و دستیار ویژه رئیس جمهور جو بایدن، و دکتر لوتر تی کلارک، معاون مدیر ارشد بیمار در Merck، هرکدام در گفتگویی که توسط آلیس پارک، خبرنگار ارشد سلامت TIME مدیریت می‌شد، به نسخه‌های خود از ارائه مراقبت‌های بهداشتی به مردم اشاره کردند. (Merck شریک 2024 Time100 Summit است).

پنجابی پس از کار بر روی برنامه اقدام دولت در پاسخ به کووید-19، که شامل هماهنگی یک تلاش گسترده واکسیناسیون بود، دوره تصدی خود را در کاخ سفید در سال 2023 به پایان رساند. در طول اورژانس، او گفت که “رویکرد با فناوری پیشرفته و لمسی بالا” آنها برای مراقبت های بهداشتی جامعه – مانند برگزاری کلینیک در فضاهای اجتماعی، ارسال تست های پستی در خانه به مردم، و گسترش قابلیت های بهداشت از راه دور – می تواند برای کمک به مادران استفاده شود. پیامدهای تولد و اعتیاد به مواد افیونی

«این شعاری که واقعاً در طول همه‌گیری کووید-19 ظهور کرد، «با مردم در جایی که هستند ملاقات کنید»، مسئول کمک به اطمینان از این بود که صدها میلیون گلوله به آغوش آمریکایی‌ها می‌رفت، از سه میلیون مرگ جلوگیری می‌شد، و یک تریلیون دلار ضرر اقتصادی داشت. پنجابی گفت، جلوگیری شد.

Ajayi سلامت Cityblock را نیز بر اساس این اصول ساخته است. او خاطرنشان کرد که مدل سنتی بیمارانی که در طول روز کاری به مطب پزشک مراجعه می‌کنند، برای بسیاری از افرادی که برنامه‌های کاری انعطاف‌ناپذیر، محدودیت‌های حمل و نقل یا مسئولیت‌های والدینی دارند، کارساز نیست. در Cityblock، پزشکان چندین بار به بیماران مراجعه می‌کنند، اعتماد ایجاد می‌کنند و برای مداخلات اولیه در هر شرایط بهداشتی در دسترس هستند.

آجایی گفت: «اگر پارادایم را کاملاً تغییر دهید، احساس را به عنوان یک پزشک تصور کنید. “احترامی که در آن رابطه القا می کنید واقعا قدرتمند است.”

او توضیح داد که مدل کسب‌وکار با کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی مرتبط با این بیماران کار می‌کند – ویزیت‌های پرهزینه از اورژانس، که اغلب تنها گزینه برای افرادی است که نمی‌توانند زودتر به پزشک مراجعه کنند. پنجابی به Cityblock Health به عنوان سازمانی اشاره کرد که صنعت و دولت به آن نیاز دارند تا افزایش را در اولویت قرار دهند.

کلارک به مزایای مشارکت جامعه در طول تحقیق و توسعه درمان های دارویی جدید نیز اشاره کرد.

کلارک گفت: «یکی از حوزه‌های تمرکز، آوردن صدای بیماران به کاری است که انجام می‌دهیم. “بیماران ذینفعان هر مداخله پزشکی جدید هستند، به طوری که مشارکت آنها در این تصمیمات – آوردن بینش، دیدگاه های آنها، آنچه برای آنها مهم است – به کار ما بسیار مهم است. این به ما در ایجاد درمان‌هایی کمک می‌کند که بیشتر بیمار محور و بیمار پسند باشند.»

به این ترتیب، شرکت‌های دارویی نه تنها می‌توانند درمان‌ها را معرف جوامع مختلف کنند، بلکه می‌توانند بر موانعی که برای دستیابی به آن جوامع با آن‌ها مواجه هستند، مانند عدم اعتماد، غلبه کنند.

کلارک گفت: «وقتی بیماران را وارد این فرآیند می‌کنید، نه تنها به پیشرفت علم کمک می‌کنند، بلکه در توسعه راه‌حل‌های مراقبت‌های بهداشتی که مراقبت‌های بهداشتی را بهبود می‌بخشند که در نهایت می‌تواند عدالت را افزایش دهد، کمک می‌کنند.

اجلاس TIME100 رهبران جامعه جهانی TIME100 را گرد هم می‌آورد تا راه‌حل‌ها را مورد توجه قرار دهند و اقدام به سوی جهانی بهتر را تشویق کنند. در اجلاس امسال، سخنرانان مختلفی در طیف متنوعی از بخش‌ها، از جمله سیاست، تجارت، بهداشت و علم، فرهنگ و غیره حضور دارند.

سخنرانان اجلاس TIME100 2024 عبارتند از بازیگر الیوت پیج، طراح توری برچ، ابتهاج محمد دارنده مدال المپیک، آجا ویلسون قهرمان WNBA، نویسنده مارگارت اتوود، لین مارتین رئیس NYSE، الکس ادلمن کمدین، پروفسور یوشوا بنجیو، جان کری وزیر امور خارجه 68. ، بازیگر جین فوندا و بسیاری دیگر.

TIME100 Summit توسط Booking.com، Citi، Merck، Northern Data Group، Glenfiddich Single Malt Scotch Whisky و Verizon ارائه شد.



Source link