حمله سایبری بزرگترین سیستم پرداخت مراقبت های بهداشتی ایالات متحده را فلج می کند


یک زنجیره مراقبت فوری در اوهایو ممکن است مجبور شود برای پوشش حقوق، اجاره و سایر صورت‌حساب‌ها را پرداخت نکند. در فلوریدا، یک مرکز سرطان در حال رقابت برای یافتن پول برای داروهای شیمی درمانی است تا از تأخیر در درمان های مهم برای بیماران خود جلوگیری کند. و در پنسیلوانیا، یک پزشک مراقبت‌های اولیه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و تمام پول نقد او – از جمله ذخیره بانک شخصی‌اش – را جمع‌آوری می‌کند به این امید که تا دو ماه آینده سرپا بماند.

اینها تنها نمونه‌هایی از فشار شدید نقدینگی است که ارائه‌دهندگان خدمات پزشکی – از شبکه‌های بیمارستانی بزرگ گرفته تا کوچک‌ترین کلینیک‌ها – پس از حمله سایبری دو هفته پیش که بزرگترین سیستم پرداخت و صورت‌حساب ایالات متحده را در کشور فلج کرد. این حمله باعث شد تا بخش‌هایی از سیستم الکترونیکی که توسط Change Healthcare، واحد قابل توجهی از UnitedHealth Group اداره می‌شود، خاموش شود، و صدها، اگر نگوییم هزاران، ارائه‌دهنده توانایی دریافت تاییدیه بیمه برای خدماتی از نسخه دارو تا ماستکتومی را نداشته باشند. یا برای آن خدمات پولی پرداخت شود.

در روزهای اخیر، ماهیت پر هرج و مرج این شکست گسترده در معاملات روزانه و اغلب نامرئی، قانونگذاران ارشد، مدیران قدرتمند صنعت بیمارستانی و گروه‌های بیماران را بر آن داشت تا دولت ایالات متحده را برای تسکین تحت فشار قرار دهند. روز سه‌شنبه، وزارت بهداشت و خدمات انسانی اعلام کرد که اقداماتی را برای کاهش فشارهای مالی بر برخی از آسیب‌دیدگان انجام خواهد داد: بیمارستان‌ها و پزشکانی که بازپرداخت مدیکر را دریافت می‌کنند عمدتاً از اقدامات جدید بهره‌مند خواهند شد.

مقامات بهداشتی ایالات متحده گفتند که به ارائه دهندگان این امکان را می دهند تا برای پرداخت های تسریع شده، مشابه بودجه پیشرفته ای که در طول همه گیری در دسترس بود، به مدیکر درخواست دهند تا آنها را از بین ببرند. آنها همچنین از بیمه‌گران بهداشتی خواستند که قوانین مورد انتقاد را که مجوزهای قبلی را که مانع دریافت مراقبت شده‌اند، اعمال کنند یا آن را کاهش دهند. و آنها توصیه کردند که بیمه‌گرانی که طرح‌های مدیکر خصوصی را ارائه می‌دهند، بودجه پیشرفته را نیز تامین کنند.

HHS گفت که تلاش می‌کند تا تلاش‌ها را برای جلوگیری از اختلالات هماهنگ کند، اما مشخص نیست که آیا این تلاش‌های اولیه دولت می‌تواند شکاف‌های ایجاد شده توسط کلان عملیات هنوز آفلاین Change Healthcare را که به‌عنوان یک مرکز تهاتر دیجیتالی که پزشکان، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها را به هم مرتبط می‌کند، پر کند یا خیر. به بیمه گذاران از هر سه پرونده بیمار در کشور یکی را مدیریت می کند.

صنعت بیمارستان نسبت به پاسخ انتقاد داشت و اقدامات را ناکافی توصیف کرد.

فراتر از اخبار آسیب‌های ناشی از یک حمله سایبری دیگر به مراقبت‌های بهداشتی، تعطیلی بخش‌هایی از Change Healthcare توجه را به ادغام شرکت‌های پزشکی، گروه‌های پزشکان و سایر نهادها تحت عنوان UnitedHealth Group جلب کرد. خرید Change توسط یونایتد در یک معامله 13 میلیارد دلاری در سال 2022 در ابتدا توسط دادستان های فدرال به چالش کشیده شد اما پس از شکست دولت در پرونده انجام شد.

تاکنون یونایتد هیچ جدول زمانی برای اتصال مجدد این شبکه حیاتی ارائه نکرده است. یونایتد در یک به‌روزرسانی در وب‌سایت خود گفت: «مراقبت از بیمار اولویت اصلی ما است و ما راه‌حل‌های متعددی برای اطمینان از دسترسی مردم به داروها و مراقبت‌های مورد نیاز خود داریم».

اما در تاریخ 1 مارس، یک آدرس بیت کوین متصل به هکرهای ادعایی، گروهی معروف به AlphV یا BlackCat، یک تراکنش 22 میلیون دلاری دریافت کرد که برخی از شرکت های امنیتی می گویند که احتمالاً پرداخت باج از سوی یونایتد به این گروه بوده است. سیمی. یونایتد از اظهار نظر خودداری کرد، همانطور که شرکت امنیتی که در ابتدا این پرداخت را مشاهده کرد.

با این حال، اثرات طولانی مدت این حمله یک بار دیگر شبکه های گسترده اطلاعات الکترونیک سلامت و آسیب پذیری داده های بیمار را آشکار کرده است. Change حدود 15 میلیارد تراکنش در سال را انجام می دهد.

تعطیلی برخی از فعالیت‌های Change نقش دیجیتالی آن را در ارتباط ارائه‌دهندگان با بیمه‌گران در ارسال صورت‌حساب و دریافت پرداخت‌ها قطع کرده است. این امر باعث تاخیر ده ها میلیون دلاری در پرداخت بیمه به ارائه دهندگان شده است. داروخانه‌ها در ابتدا قادر به پر کردن داروهای بسیاری از بیماران نبودند زیرا نمی‌توانستند بیمه آنها را تأیید کنند و ارائه‌دهندگان در دو هفته پس از وقوع حمله سایبری مبالغ زیادی از مطالبات پرداخت نشده جمع‌آوری کرده‌اند.

رایان اس. هیگینز، وکیل مک درموت ویل و امری که به سازمان های مراقبت های بهداشتی در مورد امنیت سایبری مشاوره می دهد، گفت: «این کاملاً شکنندگی سیستم مراقبت های بهداشتی ما را نشان می دهد. گمان می رود همان نهادی که گفته می شد مسئول حمله سایبری به خط لوله استعماری، خط لوله ای از تگزاس به نیویورک که 45 درصد از ذخایر سوخت ساحل شرقی را حمل می کرد، در سال 2021 بود، در پس حمله Change قرار داشت. او گفت: «آنها از لحاظ تاریخی زیرساخت های حیاتی را هدف قرار داده اند.

در روزهای ابتدایی پس از حمله در 21 فوریه، داروخانه ها اولین کسانی بودند که با پر کردن نسخه ها مشکل داشتند، زیرا نمی توانستند پوشش بیمه ای افراد را تأیید کنند. در برخی موارد، بیماران نمی‌توانستند دارو یا واکسن دریافت کنند، مگر اینکه به صورت نقدی پرداخت کنند. اما ظاهراً آنها این مشکلات را با مراجعه به شرکت‌های دیگر یا ایجاد راه‌حل‌هایی حل کرده‌اند.

پاتریک بریمن، معاون ارشد انجمن ملی داروسازان جامعه، گفت: «تقریباً دو هفته دیگر، بحران عملیاتی انجام شده و تقریباً به پایان رسیده است.

اما با طولانی‌تر شدن تعطیلی، پزشکان، بیمارستان‌ها و سایر ارائه‌دهندگان با پرداخت هزینه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، زیرا جریان‌های درآمدی ثابت از بیمه‌گرهای خصوصی، مدیکر و مدیکید به سادگی وارد نمی‌شوند.

Arlington Urgent Care، زنجیره ای از پنج مرکز مراقبت فوری در اطراف کلمبوس، اوهایو، حدود 650000 دلار بازپرداخت بیمه پرداخت نشده دارد. نگران پول نقد، صاحبان زنجیره در حال بررسی نحوه پرداخت قبوض – از جمله اجاره و سایر هزینه ها هستند. مولی فولتون، مدیر عملیات، گفت: آنها خطوط اعتباری را از بانک ها گرفته اند و از پس انداز شخصی خود برای کنار گذاشتن پول کافی برای پرداخت حقوق کارکنان برای حدود دو ماه استفاده کرده اند.

خانم فولتون گفت: «این بدتر از زمانی است که کووید شیوع پیدا کرد، زیرا حتی اگر مدتی در آن زمان هم دستمزد دریافت نکردیم، حداقل می‌دانستیم که راه حلی وجود دارد. در اینجا، پایانی در چشم نیست. من نمی دانم چه زمانی قرار است Change دوباره ظاهر شود.”

صنعت بیمارستان نفوذ Change را “مهم ترین حمله سایبری به سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده در تاریخ آمریکا” نامیده است و از دولت فدرال و یونایتد خواسته است تا بودجه اضطراری را فراهم کنند. انجمن بیمارستان‌های آمریکا، یک گروه تجاری، به شدت از تلاش‌های یونایتد تا کنون و آخرین ابتکاری که یک برنامه وام ارائه کرده بود، انتقاد کرده است.

ریچارد جی پولاک، رئیس گروه تجاری، روز دوشنبه در نامه‌ای به دیرک مک ماهون، رئیس یونایتد گفت: «به‌مراتب کوتاه‌تر از رفع حفره‌های شکاف در تأمین مالی است».

آقای پولاک گفت: «ما به راه‌حل‌های واقعی نیاز داریم – نه برنامه‌هایی که وقتی اعلام می‌شوند خوب به نظر می‌رسند، اما اساساً زمانی که شما چاپ دقیق را می‌خوانید ناکافی هستند».

برنامه وام در کشور با استقبال خوبی مواجه نشده است.

دایانا هولمز، یک درمانگر در آتلبورو، ماساچوست، پیشنهادی از Optum برای قرض دادن 20 دلار در هفته به او دریافت کرد زیرا او گفت که از 21 فوریه قادر به ارائه تقریباً 4000 دلار برای کارش نبوده است. ،” او گفت.

او می‌گوید عملاً هیچ ارتباطی از سوی Change یا بیمه‌گر اصلی بیمارانش، بلو کراس ماساچوست، وجود نداشته است. او گفت: “این فقط دیوانه کننده است.” او مجبور شده است یک اتاق تسویه پرداخت جدید با کارمزد اولیه و قرارداد یک ساله پیدا کند. او گفت: “شما مجبور شده اید به سرعت بدون هیچ اطلاعاتی حرکت کنید.”

بلو کراس گفت که در حال کار با ارائه دهندگان برای یافتن راه حل های مختلف است.

متخصصان و مؤسسه تحقیقات سرطان فلوریدا در گینزویل به قراردادهای جدیدی با دو مؤسسه تسویه حساب رقیب متوسل شدند زیرا ماهانه 300 میلیون دلار برای شیمی درمانی و سایر داروها برای بیمارانی که درمان آنها قابل تأخیر نیست هزینه می کند.

دکتر لوسیو گوردان، رئیس مؤسسه گفت: «ما چنین پولی در بانک نداریم. ما مطمئن نیستیم که چگونه می‌خواهیم هزینه‌های مضاعفی را که با داشتن اتاق‌های پایاپای متعدد خواهیم داشت، بازیابی یا وصول کنیم.»

دکتر کریستین مایر، که صاحب یک مطب مراقبت های اولیه با 20 پزشک در اکستون، پاس، در غرب فیلادلفیا است، صدها و صدها صفحه از ادعاهای مدیکر را در جعبه فدرال اکسپرس انباشته و به آژانس ارسال کرده است. دکتر مایر گفت که او در حال بررسی چگونگی صرفه جویی در پول نقد با کاهش هزینه ها، مانند کاهش احتمالی عرضه واکسن هایی است که کلینیک در اختیار دارد. او گفت اگر تمام پول نقد و خط اعتباری خود را جمع آوری کند، تمرین او می تواند حدود دو ماه و نیم دوام بیاورد.

از طریق برنامه کمک مالی موقت Optum، دکتر مایر گفت که او وام 4000 دلاری دریافت کرده است، در مقایسه با تقریباً نیم میلیون دلاری که معمولاً از طریق Change ارائه می کند. دکتر مایر گفت: «این کمتر از 1 درصد ادعاهای ماهانه من است و با اضافه کردن توهین به جراحت، این اخطار با این فونت بزرگ قرمز ارسال شد که می‌گوید، وقتی این مشکل حل شد، باید همه اینها را پس بدهید». “همه اینها یک شوخی است.”

صنعت بیمارستان‌ها مقامات مدیکر و قانون‌گذاران را تحت فشار قرار داده است تا با آزاد کردن پول نقد به بیمارستان‌ها، به این وضعیت رسیدگی کنند. سناتور چاک شومر، دموکرات نیویورک و رهبر اکثریت اتاق، روز جمعه نامه ای نوشت و از مقامات بهداشتی فدرال خواست تا پرداخت های سریع را در دسترس قرار دهند. وی گفت: «هرچه این اختلال ادامه یابد، ادامه ارائه خدمات جامع مراقبت های بهداشتی به بیماران برای بیمارستان ها دشوارتر خواهد بود.»

در بیانیه ای، سناتور شومر گفت که از اعلامیه HHS خرسند است زیرا “در حالی که سیستم مراقبت های بهداشتی ما همچنان از این حمله سایبری متحمل می شود، پول نقد به ارائه دهندگان خواهد رسید.” وی افزود: «تا زمانی که همه ارائه دهندگان آسیب دیده از ثبات مالی کافی برای عبور از این طوفان و ادامه خدمت به بیماران خود برخوردار نباشند، کار نمی تواند متوقف شود».



Source link