کارت های اعتباری پزشکی می توانند هزینه های مراقبت های بهداشتی را افزایش دهند و بدهی های بیمار را افزایش دهند


مطب پزشکان اغلب کارت های اعتباری پزشکی ویژه ای را به عنوان راه حلی برای پرداخت قبوض بزرگ پزشکی ارائه می دهند. اما بیماران ممکن است در نهایت زمانی که مجبور به پرداخت سود شوند، به مراتب بیشتر برای قبوض خود بپردازند.

Fly View Productions/Getty Images


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Fly View Productions/Getty Images


مطب پزشکان اغلب کارت های اعتباری پزشکی ویژه ای را به عنوان راه حلی برای پرداخت قبوض بزرگ پزشکی ارائه می دهند. اما بیماران ممکن است در نهایت زمانی که مجبور به پرداخت سود شوند، به مراتب بیشتر برای قبوض خود بپردازند.

Fly View Productions/Getty Images

دولت بایدن روز پنجشنبه به آمریکایی ها در مورد خطرات فزاینده کارت های اعتباری پزشکی و سایر وام ها برای قبوض پزشکی هشدار داد و در گزارشی جدید هشدار داد که نرخ های بهره بالا می تواند بدهی های بیماران را عمیق تر کند و امنیت مالی آنها را تهدید کند.

در گزارش جدید خود، اداره حمایت مالی مصرف کننده تخمین زده است که مردم ایالات متحده تنها در سه سال، از سال 2018 تا 2020، یک میلیارد دلار سود معوق به کارت های اعتباری پزشکی و سایر تأمین مالی پزشکی پرداخت کرده اند.

این آژانس با تجزیه و تحلیل داده های مالی که وام دهندگان به تنظیم کننده ها ارسال کرده اند، دریافت که پرداخت های بهره می تواند صورت حساب های پزشکی را تقریباً 25 درصد افزایش دهد.

روهیت چوپرا، مدیر CFPB، سازمان نظارت بر مصرف فدرال، گفت: «دستگاه‌های وام‌دهنده محصولات وام پرهزینه طراحی می‌کنند تا به بیمارانی که به دنبال تامین هزینه‌های پزشکی خود هستند، بفروشند. این اشکال جدید بدهی های پزشکی می تواند برای افرادی که بیمار می شوند ویرانی مالی ایجاد کند.

KFF Health News در تحقیقی که با NPR برای بررسی مقیاس و تأثیر بحران بدهی پزشکی کشور انجام شد، دریافت که در سراسر کشور، حدود 100 میلیون نفر – از جمله 41٪ از بزرگسالان – نوعی بدهی مراقبت های بهداشتی دارند.

KFF Health News و NPR دریافتند که دامنه وسیع این مشکل تامین مالی یک تجارت چند میلیارد دلاری برای بیماران است، با سهام خصوصی و بانک‌های بزرگ به دنبال پول نقد در زمانی که بیماران و خانواده‌هایشان نمی‌توانند هزینه مراقبت را بپردازند. طبق گفته شرکت تحقیقاتی IBISWorld، در صنعت تأمین مالی بیمار، حاشیه سود بالاتر از 29 درصد است، یا هفت برابر بیشتر از حدی که حاشیه سود بیمارستان در نظر گرفته می‌شود.

میلیون ها بیمار برای کارت های اعتباری مانند CareCredit ارائه شده توسط Synchrony Bank ثبت نام می کنند. این کارت ها اغلب در اتاق انتظار مطب پزشکان و دندانپزشکان به بازار عرضه می شوند تا به مردم در پرداخت صورتحساب کمک کنند.

کارت‌ها معمولاً یک دوره تبلیغاتی ارائه می‌دهند که طی آن بیماران هیچ سودی پرداخت نمی‌کنند، اما اگر بیماران پرداختی را از دست بدهند یا نتوانند وام را در طول دوره تبلیغاتی پرداخت کنند، می‌توانند با نرخ بهره‌ای که به 27 درصد می‌رسد مواجه شوند. .

بیماران همچنین به طور فزاینده ای توسط بیمارستان ها و سایر ارائه دهندگان به وام هایی که توسط شرکت های تامین مالی مانند AccessOne اداره می شود هدایت می شوند. این وام‌ها، که اغلب جایگزین طرح‌های اقساط بدون بهره می‌شوند که زمانی بیمارستان‌ها معمولاً ارائه می‌کردند، می‌توانند صدها یا هزاران دلار سود به بدهی‌های بیماران اضافه کنند.

تجزیه و تحلیل KFF Health News از سوابق عمومی UNC Health، سیستم پزشکی دانشگاه دولتی کارولینای شمالی، نشان داد که پس از اینکه AccessOne شروع به اجرای طرح‌های پرداخت برای بیماران این سیستم کرد، سهم پرداخت‌کننده سود صورت‌حساب‌های آنها از 9 درصد به 46 درصد افزایش یافت.

مقامات بیمارستان و صنعت مالی اصرار دارند که مراقب خطرات دریافت وام با نرخ بهره باشند.

اما تنظیم کننده های فدرال دریافته اند که بسیاری از بیماران در مورد شرایط وام ها سردرگم هستند. در سال 2013، CFPB به CareCredit دستور داد تا یک صندوق بازپرداخت 34.1 میلیون دلاری برای مصرف کنندگانی که آژانس گفته بود قربانی “تاکتیک های ثبت نام کارت اعتباری فریبنده” شده اند، ایجاد کند.

گزارش جدید CFPB تحریم های جدیدی را علیه وام دهندگان توصیه نمی کند. با این حال، تنظیم‌کننده‌ها هشدار دادند که این سیستم هنوز بسیاری از بیماران را در شرایط مخرب مالی به دام می‌اندازد. این آژانس گفت: “به نظر می رسد بیماران شرایط محصولات را به طور کامل درک نمی کنند و گاهی اوقات با اعتباری مواجه می شوند که توانایی پرداخت آن را ندارند.”

این خطرات به ویژه برای وام گیرندگان کم درآمد و آنهایی که اعتبار ضعیفی دارند زیاد است.

برای مثال، تنظیم‌کننده‌ها دریافتند که حدود یک چهارم افراد با امتیاز اعتباری پایین که برای وام پزشکی با بهره معوق ثبت‌نام کرده‌اند، قادر به پرداخت آن قبل از افزایش نرخ بهره نیستند. در مقابل، تنها 10 درصد از وام گیرندگان با اعتبار عالی نتوانستند از نرخ های بهره بالا اجتناب کنند.

CFPB هشدار داد که رشد محصولات تامین مالی بیماران خطر دیگری را برای بیماران کم‌درآمد ایجاد می‌کند و گفت که باید به آنها کمک مالی با صورت‌حساب‌های پزشکی بزرگ ارائه شود، اما در عوض در کارت‌های اعتباری یا وام‌هایی قرار می‌گیرند که سود را در بالای قبض‌های پزشکی انباشته می‌کنند. توان مالی ندارد

این گزارش در پایان می‌گوید: «شکایت‌های مصرف‌کننده به CFPB نشان می‌دهد که به جای سود بردن مصرف‌کنندگان، همانطور که توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده این محصولات ادعا می‌شود، این محصولات در واقع ممکن است باعث سردرگمی و سختی‌ها شوند.» بسیاری از مردم بدون این محصولات وضعیت بهتری خواهند داشت.

اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.