طرز تهیه سالاد در شیشه + دستور العمل نهایی سالاد در شیشه – بله! تغذیه، LLC



طرز تهیه سالاد در شیشه

ابتدا شیشه تمیز و شیشه ای خود را بردارید. ظروف شیشه‌ای به اندازه کوارت* برای تهیه سالادهای خوراکی و شیشه‌های به اندازه یک نیم لیتر* برای سالادهای جانبی، سالادهای میوه یا هر ترکیب کوچک‌تری از یک غذای شیشه‌ای به خوبی کار می‌کنند. من دوست دارم از شیشه های دهان گشاد استفاده کنم زیرا پر کردن آنها راحت تر و ریختن آنها آسان تر است!

با مواد مرطوب خود در قسمت پایین شروع کنید، مانند سس. سپس، ابتدا سنگین‌ترین و غیرجذب‌ترین مواد خود را مانند سبزیجات سفت (گل کلم خام، کلم بروکلی و غیره)، حبوبات (لوبیا، عدس، نخود) در آن قرار دهید. سپس، لایه‌برداری را با مواد کم‌جذب (مانند توت‌ها و گوجه‌فرنگی) ادامه دهید تا مواد نرم‌تر در بالا (یا فقط آنهایی که بیشتر در معرض خیس شدن هستند، مانند پنیر). نکته ویژه: اگر قصد دارید سالادهای خود را برای بیش از یک روز نگهداری کنید و می خواهید از پروتئین های نرم تری در سالاد خود استفاده کنید (مانند تخم مرغ آب پز، ماهی تن، مرغ یا میوه هایی که در معرض قهوه ای شدن مانند آووکادو هستند) پیشنهاد می کنم صبر کنید تا اضافه شود. اینها را تا زمانی که برای خوردن سالاد آماده شوید. در نهایت، لایه بندی را با افزودن سبزیجات سبز برگ مورد علاقه خود به پایان برسانید و درب شیشه خود را ببندید.

تا زمانی که آماده خوردن شوید در یخچال نگهداری کنید، مطمئن شوید که شیشه را صاف نگه دارید! به سادگی درب آن را در زمانی که آماده خوردن هستید باز کرده و در یک کاسه تکان دهید. ممکن است لازم باشد از یک چنگال استفاده کنید تا به شما کمک کند تا تمام خوبی های خوشمزه را از بین ببرید! سپس بخور!

فواید سالاد خانگی در یک شیشه

آیا سالاد داخل شیشه برای شما مفید است؟ شرط می بندی! به همین دلیل فکر می کنم درست کردن سالاد در یک شیشه ایده خوبی است:

  1. آسان: ساختن آنها آسان است! هنگامی که همه مواد را شسته، خرد کرده و آماده کردید، سالادهای خود را به صورت لایه لایه در شیشه ها قرار دهید. در واقع، بسیار آسان است حتی فرزندان شما نیز می توانند کمک کنند!
  2. زمانی که هستید آماده باشید: می توانید سالادهای میسون جار را در یخچال خود نگهداری کنید تا زمانی که آماده خوردن آنها شوید. این بدان معناست که اگر می خواهید یک دسته از 4 یا 5 سالاد را یکشنبه شب آماده کنید تا در کل هفته برای ناهار در محل کار مصرف کنید، می توانید!
  3. بسته بندی شده با مواد مغذی: می توانید مواد مورد علاقه خود را با هم ترکیب کنید. من اتفاقاً عاشق ترکیب لوبیا، انواع توت ها و سبزیجات هستم، به همین دلیل است که بله کلاسیک من! سالاد تغذیه (در زیر برجسته شده است) هر سه مورد را ارائه می دهد! شما همچنین می توانید به طور استراتژیک به این فکر کنید که کدام مواد مغذی را می خواهید در سالاد خود به حداکثر برسانید و آنها را متناسب با آن اضافه کنید. به عنوان مثال، برای کربوهیدرات سالم در سالاد خود در یک شیشه، میوه، غلات کامل (مانند کینوا یا توت گندم)، لوبیا یا ذرت را به آن اضافه کنید. برای پروتئین موجود در سالاد خود، لوبیاها (بله، هم کربوهیدرات های غنی از فیبر و هم پروتئین های گیاهی دارند)، آجیل، دانه ها، تخم مرغ آب پز و/یا پنیر را در نظر بگیرید. و برای چربی‌های سالم، اضافه کردن سس روغن زیتون/سرکه، زیتون، آجیل/دانه‌ها را در نظر بگیرید یا سالاد خود را با گواکامول یا آووکادو در کنار هم بچینید. البته، می‌توانید تمام سبزیجاتی را که می‌توانید در شیشه خود جا دهید، اضافه کنید. گزینه های شما بسیار نامحدود هستند!
  4. GRAB-AND-GO: به سمت کار می روید؟ به سادگی یک کاسه، یک چنگال و سالاد آماده شده خود را در یک شیشه از یخچال بردارید و از در خارج شوید! یا، برای مزیت های واقعی سالاد در یک شیشه: کاسه و چنگال خود را در محل کار نگه دارید، بنابراین فقط هنگام خروج باید شیشه خود را با خود ببرید.

ایده های خلاقانه برای درست کردن سالاد در یک شیشه

آیا می خواهید تهیه سالاد در شیشه را آسان تر کنید؟ در اینجا چند ایده جالب برای شما آورده شده است تا از تهیه سالاد در شیشه با دوستان یا خانواده خود لذت ببرید:

  1. میزبانی سالاد در پارتی: از دوستان خود بخواهید که یک ماده را بیاورند (یک نفر لوبیا را می آورد، یک نفر سبزی را می آورد، یک نفر سس را می آورد و غیره) و از همه بخواهید که شیشه های خودشان را بیاورند. وقتی با هم هستید، به سادگی تمام مواد را روی میز بچینید و دور میز بچرخید و شیشه های خود را پر کنید.
  2. با یک دوست مبادله کنید: دوستی پیدا کنید که او نیز می خواهد سالاد را در یک شیشه برای هفته های شلوغ آماده کند. سپس به طور جداگانه هر کدام 4 سالاد آماده کنید. ملاقات کنید و دو تا از شیشه ها را با یکدیگر عوض کنید. شما فقط یک نسخه را آماده خواهید کرد، اما در عوض یک ترکیب سالاد منحصر به فرد دیگر دریافت خواهید کرد! برای تنوع!
  3. به اشتراک گذاشتن سالاد همکار: با گروهی از همکاران، به هر فرد محول کنید تا برای یک روز خاص از هفته سالاد را برای کل گروه آماده کند. به عبارت دیگر، شما ممکن است برای هر یک از اعضای گروه در روز دوشنبه سالاد تهیه کنید، اما سایر همکاران شما روزهای دیگر را پوشش می دهند. شما هفته ای یک بار ناهار درست می کنید (برای همه)، بعد لطف می کنند! ساده!

ترکیبات دستور العمل سالاد در شیشه

بسیاری از ترکیبات خوشمزه را می توان با محصولات مورد علاقه تان درست کرد تا یک سالاد سالم و کاملاً خوشمزه در یک شیشه درست کنید. در اینجا برخی از دستور العمل های سالاد مورد علاقه من در یک شیشه آورده شده است. فقط به یاد داشته باشید، این مواد را از ته شیشه تا بالای شیشه لایه لایه کنید تا همه موادتان تا جایی که می توانید سفت بمانند تا زمانی که آماده خوردن شوید و لذت ببرید!