چرا مرکز بهداشت محلی VA ممکن است برای دامپزشکان باردار دوش نوزاد پرتاب کند: عکس


یک سرباز کهنه سرباز باردار در یک حمام نوزاد در VA در آتلانتا یک تاج دریافت می کند. در میان محققان، این نگرانی وجود دارد که زنان جانباز ممکن است در مقایسه با همتایان غیرنظامی خود در معرض خطر بیشتری برای عوارض بارداری باشند.

WABE/Jess Mador


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

WABE/Jess Mador


یک سرباز کهنه سرباز باردار در یک حمام نوزاد در VA در آتلانتا یک تاج دریافت می کند. در میان محققان، این نگرانی وجود دارد که زنان جانباز ممکن است در مقایسه با همتایان غیرنظامی خود در معرض خطر بیشتری برای عوارض بارداری باشند.

WABE/Jess Mador

کاریزما کارتر، کهنه سرباز نیروی دریایی، هشت ماهه باردار بود که ماشین قرمزش را جلوی کلینیک آتلانتا VA کشید. صندلی او از فرمان عقب رانده شد تا جایی برای شکم بزرگش باز شود.

او گفت: “من دو پسر دوقلو دارم. این اولین بارداری من است.”

کارتر از خطرات بارداری که ممکن است به عنوان یک زن سیاه‌پوست با آن روبه‌رو شود، می‌داند، به‌ویژه در جورجیا، جایی که آخرین داده‌ها نشان می‌دهد زنان سیاه‌پوست بیش از دو برابر زنان سفیدپوست در حین یا بعد از بارداری جان خود را از دست می‌دهند.

کارتر گفت: “من در دوران بارداری از بدنم مراقبت می کنم، اما بله، بسیار آگاه هستم.” “و من فقط سعی می کنم مثبت بمانم.”

تعداد زنانی که در ارتش ایالات متحده خدمت می کنند رو به افزایش است.

بر اساس گزارش اداره امور ایثارگران، زنان سریع‌ترین گروه جانبازان در کشور هستند.

اخیراً، VA اذعان کرده است که باید به نیازهای بهداشتی آنها، از جمله بارداری و زایمان، خدمات بهتری ارائه دهد. در میان محققان، این نگرانی وجود دارد که زنان جانباز ممکن است در مقایسه با همتایان غیرنظامی خود در معرض خطر بیشتری برای عوارض بارداری باشند.

پوشک، لوازم نوزاد و شادی بخشی از حمام نوزاد VA است

چند سال پیش، کلینیک آتلانتا VA با ارائه خدمات خود به بیماران باردار خلاق شد. شروع به پرتاب دوش نوزاد غافلگیرکننده برای گروه های کوچکی از بیماران کرد. آنها به برقراری روابط با پرسنل بالینی کمک کردند و به مادران باردار کمک کردند تا قبل از زایمان، تمام لوازم مورد نیاز خود را داشته باشند.

هنگامی که همه‌گیری رخ داد، VA دوش‌ها را متوقف نکرد، بلکه آنها را به دوش‌های «drive-through» با تماس کم تبدیل کرد که اکنون تقریباً هر سه ماه یکبار اتفاق می‌افتد.

در یک دوش اخیر که در 10 فوریه برگزار شد، داوطلبان در مقابل ورودی اصلی آتلانتا VA راه افتادند.

خود ساختمان بتنی، بژ و ملایم است. اما داوطلبان موفق شدند با تزئین یک میز تاشو و چیدن آن با کیسه های پوشک رایگان و سایر لوازم کودک، فضایی جشن ایجاد کنند.

ماشینی کنار میز ایستاد و یک داوطلب با کلیپ بورد شروع به هیاهو کردن جمعیت کوچکی کرد که سپس با تشویق و تشویق منفجر شدند.

کاریسما کارتر، کهنه سرباز نیروی دریایی، در مراسم حمام نوزاد در 10 فوریه که توسط برنامه زنان کهنه سرباز در آتلانتا VA برگزار شد، شرکت کرد. از طریق این برنامه، کارتر یک هماهنگ کننده مراقبت از زایمان دارد و 12 ماه مراقبت پس از زایمان را دریافت خواهد کرد. او در 25 فوریه دوقلو به دنیا آورد.

جس مادور/WABE


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جس مادور/WABE


کاریسما کارتر، کهنه سرباز نیروی دریایی، در مراسم حمام نوزاد در 10 فوریه که توسط برنامه زنان کهنه سرباز در آتلانتا VA برگزار شد، شرکت کرد. از طریق این برنامه، کارتر یک هماهنگ کننده مراقبت از زایمان دارد و 12 ماه مراقبت پس از زایمان را دریافت خواهد کرد. او در 25 فوریه دوقلو به دنیا آورد.

جس مادور/WABE

“از خدمات شما متشکرم!” آنها صدا زدند: “تبریک!”

جانباز باردار پشت فرمان در ابتدا متعجب به نظر می رسید. سپس لبخند بزرگی زد. شیشه ماشینش را پایین کشید.

داوطلبان و کارکنان VA دور ماشین جمع شدند و یک تاج از گل های سبز، سفید و صورتی به او پیشنهاد کردند.

یکی گفت: “دوست داری بپوشی؟” ” خیره کننده! به ما یادآوری کن که چه داری؟”

زن گفت: من دختر دارم.

در حالی که آنها از طریق پنجره باز در مورد تاریخ زایمان و سلامت او صحبت می کردند، داوطلبان دیگر با حمل مواد به جلو هجوم بردند. چند جعبه پوشک روی صندلی عقب انباشته شده است. آخرین ژست جدایی یک کارت هدیه 100 دلاری بود.

کاتلین اولافلین، مدیر برنامه زنان کهنه سرباز در آتلانتا VA، توضیح داد: “برای دریافت نیازهای لحظه آخری نوزاد، زیرا می دانیم که چیزهای زیادی وجود دارد.”

تحکیم روابط بین تیم های سلامت و والدین باردار

حمام های سه ماهه به حدود 20 جانباز باردار در یک زمان خدمات رسانی می کند.

هدف این است که اطمینان حاصل شود که جانبازان باردار تمام قرارهای قبل از تولد خود را دریافت می کنند و همچنین در صورت نیاز به متخصصان پری ناتال مراجعه می کنند. یک هماهنگ کننده آموزش دیده مراقبت از زایمان، مراقبت از هر جانباز باردار را مدیریت می کند.

O’Loughlin گفت که آنها نمی توانند همه جانبازان باردار را به این حمام های گروهی نوزاد دعوت کنند، بنابراین آنها روی کسانی که در معرض خطر هستند تمرکز می کنند.

این افراد شامل جانبازانی که چند قلو باردارند یا دارای معلولیت مربوط به خدمت سربازی خود هستند.

اکنون، بسیاری از زنان به دلیل خدماتی که دارند، مشکلات اسکلتی عضلانی متفاوتی دارند. [or] بسیاری از ناتوانی‌های مرتبط با خدمات که زنان غیرنظامی به دلیل نداشتن همان مسئولیت‌های شغلی در معرض آنها قرار نمی‌گیرند، O’Loughlin می‌گوید. آیا مطمئن هستید که داروهای فشار خون خود را مصرف می کنید؟ آیا تمام قرارهای خود را دریافت می کنید، آیا با پزشکان خود ملاقات می کنید؟”

تحقیقات نشان می دهد که این نوع بررسی های بهداشتی می تواند به جلوگیری از عوارض بارداری کمک کند.

مشکل فوری است.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، میزان مرگ و میر مادران در ایالات متحده – در حال حاضر بدتر از سایر کشورهای با درآمد بالا – در طول همه گیری همه گیر افزایش یافته است.

به گفته دکتر جامیا پیتمن، متخصص داخلی و مدیر پزشکی برنامه زنان کهنه سرباز در آتلانتا، صدمات جسمی و روانی مرتبط با خدمت سربازی می تواند خطر پیامدهای بد مادری را افزایش دهد.

پیتمن می گوید: “بسیاری از زنان جانباز ما تشخیص اضطراب، افسردگی دارند. آنها همچنین ممکن است به PTSD، علاوه بر تعداد بیشماری از تشخیص های دیگر مانند فشار خون بالا و دیابت، مبتلا باشند.” همچنین می دانیم که بارداری به خودی خود می تواند یک عامل استرس زا باشد. روی بدن.”

بنابراین، او توضیح می‌دهد که آتلانتا VA حمام نوزاد را برای افزایش رفاه جانبازان طراحی کرده است. داوطلبان برنامه عمدتاً خود زنان جانباز هستند.

او می گوید: «این حمایت مشهود، این مشارکت اجتماعی، این جشن، راه ما برای کمک به کاهش استرس است و به زن جانباز اجازه می دهد بداند که در مراقبت های بهداشتی خود و با آمدن نوزاد شریکی دارد. “

اجرای قانون “حفاظت از مادرانی که خدمت کرده اند”

در سطح ملی، ریاست امور جانبازان بر سلامت زنان در تمام مراحل زندگی تمرکز دارد.

به عنوان مثال، برنامه زنان کهنه سرباز آتلانتا به بیش از 24000 جانباز در منطقه خدمات ارائه می دهد و حدود 9 درصد از آنها در هر زمان باردار هستند.

دو سال پیش، کنگره قانون دو حزبی را تصویب کرد که یک مطالعه ملی در مورد نتایج بارداری در میان جانبازان، از جمله هرگونه تفاوت نژادی را الزامی می کرد.

سناتور تامی داکورث (D-IL) یکی از حامیان مالی ایالات متحده نوشت: «هرگز ارزیابی جامعی از اینکه چگونه بحران فزاینده مرگ و میر مادران کشور ما بر زنان کهنه سرباز ما تأثیر می گذارد، وجود نداشته است، حتی اگر آنها به دلیل خدمات خود در معرض خطر بیشتری باشند. ، در روز ارائه لایحه.

این قانون که قانون محافظت از مادران خدمت کرده نامیده می شود، همچنین 15 میلیون دلار برای حمایت از برنامه های هماهنگی مراقبت از زایمان در مراکز VA اختصاص داد.

آتلانتا VA از مقداری از این پول استفاده می کند تا مطمئن شود که جانبازان باردار مراقبت های پزشکی مداوم را برای یک سال کامل پس از زایمان دریافت می کنند.

کارتر، کهنه سرباز نیروی دریایی که در کنار حمام نوزاد توقف کرد، گفت که از اقداماتی که VA انجام می دهد قدردانی می کند.

او گفت: «فقط زنان را بررسی می‌کنم، از آنها حمایت می‌کنم، مطمئن می‌شویم که همه چیزهایی را که برای نوزاد نیاز دارند، دارند، زیرا بسیاری از مردم آن حمایت را ندارند، خانواده ندارند، آنها هستند. این کار را به تنهایی انجام می دهند.”

اندکی پس از صحبت با خبرنگار WABE، جس مادور، کاریسما کارتر در 25 فوریه دوقلوهای خود را به دنیا آورد. برنامه زنان کهنه سرباز تا 12 ماه پس از تولد آنها تحت پوشش او قرار خواهد گرفت.

این داستان از همکاری گزارش بهداشت NPR با او بود و اخبار سلامت KFF (کایزر سلامت نیوز سابق).