حقیقت 8 میوه گواوا در مورد تغذیه و مزایای سلامتی


انتخاب و رزرو

میوه گواوا
میوه گواوا ، نوعی گوشت قرمز است.

در مناطق گرمسیری ، گواوا را می توان به راحتی در طول سال یافت. انواع گوشت قرمز مانند گوشت گواوا “مارون تایلندی” از نظر تغذیه غنی تر از گوآوا های سیب سبز هستند. غالباً میوه را روی درخت می گذارند تا طعم قوی و طبیعی خود را بدست آورد. همچنین می توان آنها را در زمان سبز اما رسیده مصرف کرد و بعداً اجازه داد در دمای اتاق رسیده شوند. گوآوا های رسیده دارای رنگ مشخص و عطر مطبوع هستند.

در فروشگاه ها ، میوه تازه با پوست کامل بدون بریدگی ، کبودی یا لکه بخرید. قرار دادن میوه های پیچیده در کاغذ با موز یا سیب روند رسیدن آن را تسریع می کند.

میوه های بالغ اما سبز را می توان به مدت دو تا پنج هفته در دمای اتاق ، بین 46 درجه فارنهایت و 55 درجه فارنهایت ، با رطوبت نسبی حدود 85 تا 95 درصد ذخیره کرد. فقط چند روز.

طرز تهیه و سرو

در آب سرد شستشو دهید تا هرگونه آلودگی یا بقایای حشرات از بین برود. گواوا رسیده در حال حاضر بیشتر برای پوستش خوشایند است. گلبرگهای گل (کاسبرگ) را از راس جدا کنید ، سپس انتهای آن را با چاقوی تیز برش دهید. می توان آن را به شکل مکعب یا به نصف تقسیم کرد ، مانند سیب.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • گواوا تازه را همانطور که هست بخورید و از طعم طبیعی و طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

  • آب میوه گواوا یک نوشیدنی خوشمزه محبوب در بسیاری از نقاط است.

  • برش های گواوا بریده شده یک افزودنی عالی برای سالاد میوه است.

  • همچنین اغلب در تهیه دسر استفاده می شود.

  • همچنین از میوه ها برای تهیه شیرینی ، کنسرو ، ژل ، مربا ، مارمالاد و غیره استفاده می شود.

بازگشت -بازگشت به میوه از جانب گواوا برای مشاهده لیستی جالب از انواع میوه ها و توضیحات کامل درباره حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی آنها به اینجا مراجعه کنید.

بازگشت -بازگشت به صفحه نخست.

مطالب بیشتر و منابع:

  1. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  2. صفحه اطلاعات سرطان دانشکده پزشکی استانفورد – تغذیه کاهش خطر سرطان.

  3. Psidium guajava-pdf.

  4. آنون 1986. گیاهان مهم هند. انتشارات و اداره اطلاعات ، CSIR ، دهلی نو ، هند.

  5. پیتر جی فون کارلوویتز. 1991. درختان و درختچه های چند منظوره – منابع بذر و بی گناه. ICRAF نایروبی، کنیا.



دیدگاهتان را بنویسید