رژیم غذایی سالم قبل از ورزش


ستاره 1ستاره 23 ستارهستاره 45 ستاره (2 کورا)
بارگذاری …

رژیم غذایی سالم قبل از ورزش

خوردن غذاهای سالم قبل از ورزش به شما در دستیابی به نتایج بهتر و تعادل بدن کمک می کند. در واقع شما دارید قبل از تمرین غذای سالم انتخاب کنید، برای چالش های پیش رو آماده باشید و به اصطلاح تحریک کنید.

اصل کلی این است که بین مصرف درشت مغذی های چربی ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها تعادل برقرار شود. در صورت نیاز از همه این غذاها استفاده کنید. غذاهای با تغذیه بالا انرژی بدن را افزایش داده و به ما در عملکرد صحیح کمک می کند.

قبل و بعد از بدنسازی چه غذاهایی بخوریم؟

قبل از ورزش چه بخوریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم؟

قبل از اینکه باشگاه انرژی کافی دریافت کند و در عین حال مقدار زیادی تنقلات به بدن ما بدهد ، چه بخوریم؟

در ادامه مطلب خرده فروشان پوست جی! شما به این سوالات پاسخ خواهید داد. با ما همراه باشید تا از این پس رژیم غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

در دسترس ترین و بهترین غذاهای قبل از ورزش برای بدنسازان:

  1. میدانم

موز به دلیل قدرت طبیعی بار شناخته شده است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدرات ها چربی بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موز کربوهیدرات است.

  1. ظهر

فرنی جو یکی از بهترین هاست رژیم غذایی قبل از ورزش جی! سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات تولید می کند. به دلیل آهسته ترشح ، سطح انرژی شما همیشه در حین ورزش حفظ می شود. این بدان معناست که می توانید به مدت طولانی تمرین کنید.

همچنین دارای ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو ایرلندی به دلیل “نفت سفید” کمی که دارد بسیار عالی است. همچنین سطح قند خون پایین تری نسبت به جو معمولی دارد. بنابراین این غذای ارزشمند را در رژیم غذایی قبل از ورزش خود قرار دهید.

  1. مرغ سرخ شده ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

جی! غذاهای قبل از ورزش برای افزایش حجم ماهیچه ها چیست؟ اگر تمرینات سختی پیش رو داریم ؛ قبل از بدنسازی چه بخوریم؟ در این صورت ، حتما این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین فراتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. شما هم امتحان کنید

  1. میوه خشک شده

برای یک میان وعده سریع و آسان برای افزایش قدرت قبل از تمرین ، میوه ، آووکادو ، انجیر و آناناس را اضافه کنید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده هستند که هضم آنها آسان است. ممکن است تعدادی از آنها را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود داشته باشید.

  1. یک نان کامل

یک تکه نان گندم منبع عالی کربوهیدرات است. نان کامل را با تخم مرغ آب پز یا مانند چربی کم نان کنید میان وعده های پروتئینی از آن استفاده کنید. این ترکیب یکی از بهترین غذاها قبل از ورزش است.

رژیم غذایی قبل از ورزش

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب خوب یکی از بهترین غذاها قبل از ورزش است. میوه ها کربوهیدرات بالایی دارند و ماست یونانی پروتئین بالایی دارد. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی تقریباً دو برابر کربوهیدرات و پروتئین کمتری دارد. در عین حال ، میزان سدیم آن نصف اندازه ماست معمولی است.

اما چرا این مخلوط با هم استفاده می شود؟ کربوهیدرات های موجود در میوه به سرعت تجزیه شده و در حین ورزش به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرند. از سوی دیگر ، پروتئین بیشتر ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها مورد نیاز است. بنابراین ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاها قبل از ورزش است.

  1. آجیل‌ضرز

جی! هنوز نمی دانید قبل از ورزش چه بخورید؟ بادام زمینی یکی از بهترین غذاها قبل از ورزش است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر می خواهید عضله بسازید ، پروتئین و کالری مورد نیاز شما را تامین می کند.

آجیل برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند. توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از آجیل های پوشیده از شکلات یا موزلی اجتناب کنید.

پیام کلیدی:

قبل از ورزش میزان مصرف غذا را بررسی کنید. مطمئن شوید که 30 تا 90 دقیقه قبل از تمرین غذا و میان وعده های خود را می خورید. زیرا در این صورت شما احساس تورم نخواهید کرد. 90 دقیقه قبل از ورزش غذای سنگین بخورید. اما اگر میان وعده شما چیزی شبیه یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

رژیم غذایی سالم قبل از ورزش

بهترین رژیم قبل از ورزش برای اهداف خاص

  1. قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. شما یک ساعت قبل از تمرین به غذای سبک نیاز دارید. این یک غذای سنگین نیست که چربی را تبدیل کرده و معده شما را بزرگتر می کند. این رژیم غذایی به شما کمک می کند تا میزان رشد ماهیچه مورد نظر خود را بدست آورید. خودت ببین. رژیم غذایی سبک شما باید دارای همان مقدار پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات باشد.

چندین رژیم غذایی قبل از ورزش عبارتند از:

  • بلغور جو دوسر
  • مرغ یا بوقلمون
  • رشته فرنگی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • دریافت پروتئین
  • برنج قهوه ای یا برنج غلات سفید
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

به یاد داشته باشید که در تغذیه اولیه ورزش کنترل زمان استفاده و تعداد استفاده بسیار مهم است. شما باید به اندازه کافی خوب غذا بخورید تا در حین ورزش ماهیچه های خود را قوی نگه دارید. اما باید مطمئن شوید که زود غذا می خورید و وزن اضافه نمی کنید. غذای سنگین در معده شما را در حین ورزش کند می کند.

منابع پروتئینی بدون چربی ذکر شده در بالا را با کربوهیدرات ها مخلوط کرده و حدود یک ساعت قبل از تمرین بخورید. این ترکیب به داشتن مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه عضله سازی کمک می کند. جی! آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه موقع از شیک های پروتئینی ، قبل یا بعد از ورزش استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده عالی قبل از ورزش باشد.

برای از مربیان تنور تغذیه بگیرید کلیک.

  1. قبل از تمرینات چربی سوزی چه بخوریم؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدن شما چربی و قدرت کافی برسد. بدون داشتن انرژی کافی ، نمی توانید تمرینات سخت را انجام دهید. در عین حال ، لازم نیست برای جلوگیری از کاهش وزن ، کالری زیادی بسوزانید. بنابراین ، مهم است که قبل از چربی سوزی با غذاهای سالم آشنا شوید.

خوردن میان وعده های سبک حدود نیم ساعت قبل از تمرین به شما این امکان را می دهد تا با انرژی زیادی وارد سالن شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای چاق کردن بدن قبل از تمرینات چربی سوزی است.

برای پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه بخوریم؟در اینجا برخی از غذاهای قبل از ورزش آورده شده است:

  • نخود فرنگی
  • همه میوه ها
  • موز با کره بادام زمینی ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان جو و کشمش یا میوه
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • سیب با کره بادام زمینی یا آجیل کوچک

به یاد داشته باشید که هدف شما افزایش چربی بدن در حین ورزش است. انجام تمرینات قلبی با معده خالی به نتایج دلخواه شما نمی انجامد. وقتی از قبل رژیم غذایی خوبی داشته باشید ، بهترین نتیجه را از ورزش می گیرید.

  1. برای دریافت انرژی ، چه غذاهایی قبل از ورزش توصیه می شود؟

سطوح کافی انرژی به شما در انجام ورزش کمک می کند. در نتیجه ، از کربوهیدرات های جامد برای سوزاندن درست بدن خود استفاده کنید. سایر غذاهای انرژی زا عبارتند از:

  • میدانم
  • ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست با گرانولا و میوه
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • یک نان کامل و چند تکه گوشت بدون چربی

رژیم غذایی قبل از ورزش

  1. میان وعده های مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان نگرانی های منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. همچنین اهداف آموزشی مردان و زنان یکسان نیست. زنان باید مطمئن شوند که کالری کمتری دارند و در عین حال قبل از ورزش از غذاهای سالم استفاده کنند. ترکیب خوب کربوهیدرات و پروتئین بهترین گزینه است. در واقع ، بسته به ورزش شما ، ممکن است لازم باشد کالری دریافتی خود را پایین نگه دارید.

چندین رژیم غذایی قبل از ورزش برای زنان عبارتند از:

  • همه میوه ها
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت و نان سبوس دار بخورید
  • 1/2 فنجان جو با شکر و عسل بپاشید.
  • اسموتی های میوه ای ، مخصوصاً آنهایی که با شیر بادام یا یک گزینه کم کالری دیگر تهیه می شوند.

نتیجه

تغذیه مناسب قبل از ورزش گاهی اوقات یک چالش است. اما با انتخاب مناسب ، قدرت بدن شما در حین ورزش افزایش می یابد و عملکرد بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار زیادی چربی ، پروتئین و کربوهیدرات بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است ؛ مصرف غذا قبل از ورزش با تمرینات با هدف افزایش حجم متفاوت خواهد بود. تغذیه مناسب و ورزش منظم به سرعت به شما نتیجه می دهد. علاوه بر همه اینها ، نوشیدن آب کافی در حین و بعد از ورزش را فراموش نکنید.


نویسنده:

خرده فروشان پوست (برگرفته از نسخه ای از inkin.com)

اگر از این نسخه استفاده می کنید ، نام و آدرس مستاجران را به عنوان منبع مشخص کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای ثبت نام بر روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید