شیر شکلاتی: میان وعده های بعد از تمرین؟


ما سالهاست شنیده ایم که مردم می گویند شیر شکلات بهترین نوشیدنی برای بهبود بعد از ورزش است …

آنها می گویند: “این ترکیبی عالی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور معمول ، شرکت ها و وب سایت های مختلف از عبارات شکلاتی برای فروش شکلات خود استفاده می کنند ، که من در اینجا برای شما آورده ام:

یک نوشیدنی واقعی بهبودی

بدن شما پس از ورزش های سنگین به آب ، کربوهیدرات و پروتئین برای افزایش ریکاوری و افزایش کارایی نیاز دارد.

بازگشت به آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترون (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترون و همچنین سدیم و پتاسیم است.

اجتناب

کربوهیدراتها چربی اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخایر مهم کربوهیدرات کمک می کند تا بتوانید برای ورزش فردا آماده باشید.

بازسازی کنید

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیتی است که به ساخت ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا در آینده سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدنسازی را در تمرینات روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از ورزش ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم اینکه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از ورزش “بهترین” میان وعده است. اشتباه!

بیایید امروز کمی وقت بگذاریم و نگاه دقیق تری بیندازیم (این اطلاعات از مقاله حقیقت شیر ​​شکلات که از وب سایت سازنده تهیه کرده ام) است:

فقط برای یک مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه دریافت می کنید. این در صورتی است که فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از این بخورید ، میزان قند دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مکمل های کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند بدتر شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست می روم ، به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی با شکلات خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “خوب” و “سالم” معرفی می شود. چیزی که من از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، آن را یک غذای خوشمزه در نظر بگیرید و باید آن را به شکل کمی مصرف کنید و برای مناسبت های خاص کنار بگذارید ، نه اینکه بعد از هر تمرین یا بازی به شما بدهد.

بنابراین اکنون بیایید و از نظرات زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • پروتئین نرم و پودر پروتئین و غلظت میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی رژیم غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید نزدیک کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد تبلیغات بازتر باشید!

من دوست دارم آنچه را که برای رژیم بعد از ورزش می خورید بشنوم.

غذاها یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید