معروف به تغذیه دانمارکی و تاثیرات آن بر کاهش وزن


تناسب اندام و داشتن رویایی رویایی است که دستیابی به آن آسان نیست ، اما شما باید برای آن تلاش کنید. این به عنوان سریع ترین راه شناخته می شود.

شناخته شده توسط رژیم دانمارک

شناخته شده توسط رژیم دانمارک

تغذیه دانمارکی ، مانند تغذیه کانادایی ، ادعا می کند که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید 6 تا 8 کیلوگرم در 13 روز کاهش دهید ، که محققان استفاده از این رژیم را توصیه نمی کنند ، اما اگر کسانی که می خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند ، می توانند از این دولت کمک بگیرند. ، این دولت ، اگرچه شما می توانید ما را به سرعت به خواسته ما برسانید ، اما باید گفت که کار آسانی نیست.

این رژیم در دانمارک بسیار محبوب است و توسط پزشک دانمارکی توصیه می شود که وظیفه اصلی او خوردن غذاهای کم کالری است که باید طبق برنامه تغذیه ای خود رعایت کنید. این رژیم می تواند جایگزین مناسبی برای سم زدایی باشد ، غذاهای رژیم دانمارکی بسیار متفاوت و خاص هستند و شما نمی توانید هیچ تغییری در آن ایجاد کنید یا مصرف آنها را افزایش یا کاهش دهید.از لیست 13 روزه غذاهای زیر استفاده کنید.

رژیم 13 روزه دانمارکی

هنگامی که از این رژیم استفاده می کنید ، فقط 600 کالری در روز وارد بدن می شود که مقدار بسیار کمی برای بدن است ، در حالی که در شرایط عادی ، کالری دریافتی روزانه 1500 تا 2500 است که در مقایسه با سطح بالا ، کاهش شدیدی است. این تغذیه کالری دارد. وقتی میزان کالری وارد شده به بدن ما کاهش می یابد ، بدن از چربی بدن برای تأمین انرژی خود استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

رژیم دانمارکی می تواند برای کسانی که چربی معده زیادی دارند بسیار مهم باشد ، اما مهم است بدانید که این رژیم یک روش بسیار محدود کننده است و به شما اجازه نمی دهد قوانین خود را زیر پا بگذارید ، زیرا اگر در این زمان این رژیم را ترک کنید زیرا برای شما کار نمی کند و جالب ترین چیز این است که بعد از ترک این رژیم دیگر سعی نمی کنید. از آن استفاده کنید زیرا 6 ماه طول می کشد تا این رژیم را متوقف کنید تا بتوانید از نو شروع کنید.

مقالات حاکم بر دانمارک

قوانین کاهش غذای دانمارکی

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب کرده اید ، باید از قوانین این رژیم پیروی کنید تا به نتایج مورد نظر خود برسید.
  • غذای دانمارکی فقط 13 روز است ، نه کمتر و نه بیشتر.
  • در این رژیم هیچ تنقلاتی وجود ندارد و فقط وعده های اصلی غذایی مانند صبحانه ، ناهار ، شام مصرف می شود.
  • در این رژیم ، هر زمان که احساس گرسنگی کردید آب بنوشید زیرا به کاهش گرسنگی کمک می کند
  • غذای اصلی باید به موقع خورده شود. 8 صبح ، 2 بعد از ظهر ، 6 بعد از ظهر. بعد از 6 ساعت هیچ غذایی مصرف نمی شود.
  • هرگز از غذایی که در منو نیست استفاده نکنید.
  • در صورت احساس تهوع یا سرگیجه از تغذیه دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز درباره حکومت دانمارک

منوی تغذیه دانمارکی

روز اول

صبحانه یک فنجان قهوه و کمی شکر

تخم مرغ ناهار 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج پخته

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / سالاد سبزیجات سبز / با آب لیمو و کمی روغن

روز بعد

صبحانه یک فنجان قهوه و کمی شکر

ناهار 250 گرم ژامبون و یک کاسه کوچک ماست

شام 200 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / با آب لیمو و روغن / سالاد سبزیجات

برخی را رز کنید

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / یک تکه نان تست

تخم مرغ ناهار 2 تخم مرغ آب پز / 1 تکه ژامبون / فنجان کاهو

تکه شام ​​1 تکه کرفس پخته / 1 گوجه فرنگی / 1 تکه میوه

روز چهارم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی و یک فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز پنجم

صبحانه ⇐ 1 هویج با مقدار کمی آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل پخته با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو / کره سرخ شده و 1 تکه کرفس

روز ششم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار تخم مرغ 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: 1 عدد آب مرغ / سبزیجات / سبزیجات کوچک آب پز با آب لیمو و روغن

تعهد مناسب به حکومت دانمارک

در روز هفتم

فنجان چای صبحانه

یک لیوان آب ناهار بخورید

شام 200 200 گرم گوشت سرخ کرده / سیب

روز هشتم

صبحانه یک فنجان قهوه و کمی شکر

ناهار 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی

شام 200 200 گرم گوشت سرخ شده / سالاد سبزیجات سبز / آب لیمو و روغن

روز نهم

صبحانه یک فنجان قهوه و کمی شکر

ناهار 200 گرم ژامبون / 1 کاسه ماست

شام 200 200 گرم گوشت گاو برشته / سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

تکه ناهار 1 تکه ژامبون / 1 کاسه کوچک کاهو / 2 تخم مرغ آب پز

شام 1 گوجه فرنگی گوجه فرنگی / 1 تکه کرفس پخته / 1 تکه میوه

روز یازدهم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی / 1 فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 تکه هویج

روز دوازدهم

صبحانه ⇐ هویج با آب لیمو

ناهار ⇐ 200 گرم کدو تنبل پخته و آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / با یک تکه کرفس و کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار تخم مرغ 2 تخم مرغ و یک تکه هویج

شام ⇐ 1 عدد سینه مرغ آب پز / سالاد سبزیجات سبز / آب لیمو و روغن

کاهش سریع وزن با تغذیه دانمارکی

در صورت داشتن تغذیه خوب ، تأثیر تغذیه دانمارکی برای مدت طولانی تغییر نمی کند ، اما اگر رژیم غذایی قدیمی خود را پس از پایان تغذیه دانمارکی از سر بگیرید ، سریع وزن خود را کاهش می دهید.

منبع: آرگا

برچسب:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید