شرکت‌های بیمه با دریافت صورت‌حساب‌های غیرمنتظره به بیماران، هزینه‌های پنهان دریافت می‌کنند


پتی سیتز-هونیگ، ویرایشگر ویدئو در فاکس 5 در نیویورک، در سال 2022 شکایتی را ارائه کرد. هزینه ملاقات با یک متخصص برای کمردرد مزمن افزایش یافته بود و او تقریباً 60000 دلار صورتحساب داشت.

خانم Sietz-Honig برای به روز رسانی در مورد شکایت خود فشار آورد و مقالاتی در انتقاد از MultiPlan از Capitol Forum ارسال کرد، سایتی که بر اخبار ضد انحصار و نظارتی متمرکز است. مارس گذشته، آژانس به او ایمیل زد که کارفرما و بیمه‌گرش، ایتنا، با «استثنای موقت» موافقت کرده‌اند و پرداخت‌های اضافی را پرداخت کرده‌اند.

آژانس نوشت: «متاسفانه»، قانون «استفاده از فروشندگان شخص ثالث» را برای محاسبه پرداخت‌ها ممنوع نمی‌کند.

در همین حال، متخصص درد طولانی مدت او شروع به پرداخت از قبل پرداخت کرد. خانم Sietz-Honig برای صرفه جویی در پول، قرارهای خود را از هم جدا کرد.

او گفت: «اخیراً درد زیادی داشتم، بنابراین می‌رفتم – و پول می‌دادم.»

اسناد و مصاحبه‌ها نشان می‌دهند که وقتی MultiPlan عمیقاً با بیمه‌گران بزرگ پیوند خورد، ابزارها و تکنیک‌های جدیدی را ارائه کرد که حتی هزینه‌های بالاتری را به همراه داشت و در برخی موارد به بیمه‌گران گفت که رقبای ناشناس چه می‌کنند.

پس از ملاقات در سال 2019 با یکی از مدیران MultiPlan، یکی از معاونان ارشد UnitedHealthcare در یک ایمیل داخلی نوشت که سایر بیمه‌گران از گزینه‌های قیمت‌گذاری تهاجمی MultiPlan به طور گسترده‌تری استفاده می‌کنند و UnitedHealthcare می‌تواند به آن رسیدگی کند.

لیزا مک دانل، مدیر اجرایی، با اشاره به دیل وایت، معاون اجرایی آن زمان در MultiPlan، نوشت: «دیل به طور مشخص از رقبا نام نبرد، اما با توجه به آنچه که او گفت، ما توانستیم بفهمیم که چه کسی چه کسی است. او توضیح داد که چگونه Cigna، Aetna و برخی از طرح‌های Blue Cross Blue Shield ظاهراً از MultiPlan استفاده می‌کنند.



Source link