مطالعات نشان می دهد که افراد دارای برنامه های مراقبت خصوصی نمی توانند روانپزشک پیدا کنند


طبق یک مطالعه جدید، افرادی که دارای پوشش خصوصی Medicare هستند ممکن است خدمات بهداشت روانی مورد نیاز خود را دریافت نکنند زیرا نمی توانند روانپزشکی را در شبکه برنامه خود پیدا کنند.

بیش از نیمی از شهرستان‌هایی که محققان مورد مطالعه قرار دادند، یک روان‌پزشک نداشتند که در طرح مزیت مدیکر، همتای بخش خصوصی مدیکر سنتی، شرکت کند. حدود 30 میلیون نفر، کمی بیش از نیمی از تمام شرکت کنندگان در برنامه فدرال، در این طرح های خصوصی ثبت نام کرده اند.

محققان در مقاله‌ای که روز چهارشنبه در مجله Health Affairs منتشر شد، دریافتند که از برنامه‌های بررسی‌شده، تقریباً دو سوم محدود بودند و کمتر از یک چهارم روان‌پزشکان موجود در شبکه یک طرح بودند. بر اساس این مطالعه، شبکه‌هایی که تحت برنامه Obamacare یا مراقبت‌های مدیریت شده Medicaid ارائه می‌شوند، محدودکننده نبودند و حدود 40 درصد از روان‌پزشکان موجود را شامل می‌شدند.

محققان نوشتند که «شبکه‌های محدودتر یک مانع اضافی ناامیدکننده در خدمات سلامت روان ایجاد می‌کنند، حتی زمانی که روی کاغذ، تعداد کافی ارائه‌دهنده در یک منطقه جغرافیایی وجود دارد».

این بیماری همه گیر به افشای نیاز گسترده به خدمات سلامت روان در میان آمریکایی های مسن کمک کرد، که بسیاری از آنها با تنهایی، از دست دادن یک عزیز یا رو به وخامت سلامت خود دست و پنجه نرم می کنند. در حالی که تقریباً یک نفر از هر چهار نفری که در مدیکر ثبت‌نام می‌کنند به بیماری روانی مانند افسردگی، اضطراب یا اسکیزوفرنی مبتلا هستند، بر اساس تحلیل اخیر پوشش سلامت روان توسط صندوق مشترک المنافع، یک گروه غیرانتفاعی، تخمین زده می‌شود که نیمی از آنها یا کمتر تحت درمان قرار می‌گیرند.

گرچن جاکوبسون، معاون مدیکر در Commonwealth گفت: «ما به سیستم‌هایی نیاز داریم تا مردم بتوانند به راحتی مراقبت‌های مورد نیاز خود را بیابند و از عهده آن برآیند. “معلوم نیست که مردم قادر به انجام این کار باشند.”

مشکل در یافتن روانپزشک منحصر به بیمه گذاران Medicare Advantage نیست، تا حدی به دلیل افزایش تقاضا. کمبود روانپزشکان، به ویژه آنهایی که مایل به پذیرش بیمه هستند، برنامه های پیدا کردن ارائه دهندگان را دشوار می کند. بر اساس گزارش اخیر، بسیاری از روانپزشکان نیز از مراجعه به بیماران تحت مدیکر سنتی خودداری کرده اند.

بث مک گینتی، رئیس بخش سیاست سلامت و اقتصاد در پزشکی ویل کورنل و نویسنده Commonwealth گفت: «بخشی از آنچه در حال وقوع است این است که ما با این مشکل بزرگ کمبود روانپزشک و ارائه دهندگان سلامت روان مواجه هستیم. گزارش. اینجا تشدید شده است.»

دکتر جین ام. ژو، یکی از نویسندگان این مطالعه و پزشک مراقبت های اولیه در دانشگاه علوم و بهداشت اورگان، گفت: از آنجایی که خروج از شبکه پرهزینه است، بسیاری از مردم درمان را به تعویق می اندازند یا آن را نادیده می گیرند. او گفت که بیماران خودش اغلب در یافتن کمک مشکل داشتند.

دکتر ژو گفت: “من آنها را ارجاع می دادم، اما آنها نمی توانستند به هیچ یک از ارائه دهندگان سلامت روان دسترسی داشته باشند.” او گفت که یکی از بیماران او قبل از گرفتن قرار ملاقات با بیش از ده ها ارائه دهنده تماس گرفت.

بیمه‌گران می‌گویند هدفشان ارائه طیف وسیعی از خدمات سلامت روان است. کریستین گرو، سخنگوی AHIP، یک گروه تجاری که نماینده بیمه‌گران است، در ایمیلی گفت: «همه مستحق دسترسی به حمایت مؤثر، مقرون‌به‌صرفه و عادلانه سلامت روان هستند».

اما خانم گرو از مطالعه Health Affairs به ​​دلیل مقایسه نکردن طرح ها با Medicare سنتی و بررسی نکردن انواع دیگر خدمات بهداشت روانی در دسترس بیماران که توسط سایر پزشکان یا از طریق بهداشت از راه دور ارائه می شود، انتقاد کرد. او گفت: «در اصل، این مطالعه از یک تعریف بسیار محدود از پزشک سلامت روان برای اثبات یک تز از قبل در مورد مزیت مدیکر استفاده می‌کند.

به طور گسترده‌تر، تنظیم‌کننده‌ها و قانون‌گذاران ابراز نگرانی کرده‌اند که افرادی که در برنامه‌های مدیکر خصوصی هستند، ممکن است خدماتی را که تحت برنامه فدرال مستحق آن هستند، دریافت نکنند. منتقدان مدت‌هاست که از دسترسی ناکافی به خدمات بهداشت روان شکایت دارند.

سناتور ران وایدن، دموکرات اورگان که کمیته مالی سنا را رهبری می‌کند، در ماه مه جلسه استماع درباره به اصطلاح «شبکه‌های ارواح» ارائه‌دهندگان سلامت روان برگزار کرد، که در آن بسیاری از پزشکان فهرست‌شده در فهرست برنامه‌های Medicare Advantage حضور ندارند. در واقع پذیرش بیماران کارکنان او یک نظرسنجی مخفی از خریداران انجام دادند و فقط 18 درصد از مواقع می توانستند قرار ملاقات بگیرند.

دکتر ژو گفت، مطالعه امور بهداشت ممکن است در دسترس بودن روانپزشکان را اغراق کرده باشد، زیرا فقط به بررسی این موضوع پرداخته است که کدام ارائه دهندگان در فهرست برنامه فهرست شده اند. او گفت: «احتمالاً تصویر گلگون‌تری ارائه می‌کند.

دکتر رابرت ترستمن، که رئیس شورای سیستم های مراقبت های بهداشتی و تامین مالی آمریکا است، گفت که پزشکان ممکن است به دلیل پرداخت های کم توسط بیمه گذاران، همراه با تمام مدارک مورد نیاز، تمایلی به شرکت در طرح های Medicare Advantage نداشته باشند. انجمن روانپزشکی و در جلسه سنا شهادت داد. او گفت: «بسیاری از چالش‌ها و ناامیدی‌ها در برنامه‌های Medicare Advantage تأکید شده است.

به گفته محققان، برخی از بیمه‌گران بر اساس طرح‌های Medicare Advantage کمتری به روان‌پزشکان پرداخت می‌کنند تا اینکه Medicare سنتی برای همان خدمات پرداخت می‌کند. به گفته محققان، این طرح ها همچنین ممکن است انگیزه ای برای قرارداد با گروه کوچکتری از پزشکان داشته باشند تا کنترل بیشتری بر هزینه و مراقبت های ارائه شده داشته باشند.