8 نقل قول برای الهامات سلامت روان از افراد مشهور


سلبریتی ها به دلیل داشتن لباس های دوست داشتنی ، روش های مراقبت از پوست در 12 مرحله ، صدای شکم ، فیدهای عالی اینستاگرام و چند مورد دیگر معروف هستند. اما رتبه های ورزشکاران ، بازیگران و نوازندگان و دیگر افراد مشهور به دلیل چیزی کاملاً متفاوت شناخته شده است: حمایت از سلامت روان. این ستارگان به شکل دهی مکالمات پیرامون بهزیستی ذهنی کمک می کنند و در این راه توصیه های عاقلانه ای ارائه می دهند.

بر روی بهترین (و الهام بخش) نقل قول های سلامت روان از مشاهیر بزرگ عصر ما کلیک کنید. با یادگیری نحوه “نه” گفتن به تشکیل پرونده ، بعداً 10 روش برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و به طور کلی خود را خواهید آموخت.

درس شماره 1: روی خود تمرکز کنید – نه دنیایی که انتظار دارید باشد.

سیمون بیلز ، کارشناس تمرین پس از خروج از فینال تیم های المپیک 2020 توکیو به ESPN گفت: “ما همچنین باید بر خود تمرکز کنیم ، زیرا در نهایت ما نیز یک انسان هستیم.” بنابراین ، ما باید از ذهن خود محافظت کنیم. بدن ما به جای این که فقط بیرون برویم و آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم. “

نقل قول بیلز و تصمیم بیلز ، به عنوان ورزشکاران از لحاظ تاریخی نه از نظر سلامت روانی ، اما از نظر ریچل رایت ، LMFT ، جنسیت ، رابطه و متخصص سلامت روان ، به عنوان تمرکز بر خود در برابر فشارهای اجتماعی مطرح شده است. دهه ها در اطراف.. او می گوید: “حتی در سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، از” باید “باورهای غیرمنطقی که می تواند منجر به علائم جدی شود ، صحبت کرد. رایت توضیح می دهد: “سیمون با این نقل قول دقیق تر از آن چیزی است که می داند.” “وقتی در جهان برای استفاده کار می کنیم ، برای غریزه ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. ما باید عمیق تر ، اگر نه بیشتر از آنچه که برای راهنمایی به دنبال داریم ، نگاه کنیم.”

پیوستن به افکار خود و خودآگاهی می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که رفاه ذهنی شما را در اولویت قرار می دهند ، کمک کند.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زن در جلسه درمان

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در ستون Instagram Stories نوشت: “یادآوری دوستی برای هرکسی که باید آن را بشنود: درمان چیزی نیست که از آن شرمسار باشیم.” همه می توانند از مراجعه به درمانگر سود ببرند. مهم نیست سعی می کنید پیر شوید یا “متکبر”. ”

رایت این ثانیه او می گوید: “تقریباً همه می توانند سود ببرند.” “من یک پزشک حرفه ای هستم و عاشق درمان هستم. من بیشتر درباره خودم می آموزم ، افسردگی و اضطراب خود را بر تن می کنم ، به رشد خود ادامه می دهم و می دانم که در صورت لزوم کسی را دارد که با من تماس بگیرد. ”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای درمان زمانی است که هیچ درگیری در جریان نباشد ، بنابراین می توانید با درمانگر خود رابطه برقرار کنید. سپس ، وقتی اتفاق بزرگی رخ می دهد ، می دانید که شانس مطمئنی برای رفتن و انجام هر کاری دارید. نیاز.”

درس سوم: شما شخص خودتان نیستید.

کریستن بل بازیگر زن در قطعه ای برای 2016 نوشت: “برای من افسردگی غم انگیز نیست.” مجله TIMEبه “روز بدی نیست و من باید او را در آغوش بگیرم. این یک حالت کامل و کامل از انزوا و تنهایی را به من داد. آسیب آن شدید بود و تخته گردش ذهنی من را تعطیل کرد. احساس بیهودگی می کردم ، انگار چیزی برای ارائه نداشتم ، انگار یک شکست خورده بودم. اکنون ، پس از جستجوی کمک ، متوجه می شوم که این افکار در واقع بدتر از این نبوده اند. برای من مهم است که در این مورد صادق باشم تا افراد در چنین شرایطی متوجه شوند که آنها مال شما هستند لا بی ارزش است و آنها چیزی برای ارائه دارند. همه ما این کار را می کنیم. ”

رایت نمی تواند اهمیت بیل را به اندازه کافی تأکید کند. وی توضیح می دهد: “وقتی افسردگی یا اضطراب بالینی داریم ، بدون داشتن یکی دو روز بد ، ذهن ما متعادل نیست ، که می تواند منجر به اضطراب و گاهی افکار دردناک و خطرناک شود.” “اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، می توان فرض کرد که آنها واقعی هستند و در دنیایی مانند آن شروع به عمل می کنند.”

یادگیری تشخیص اینکه کدام افکار کار نمی کنند یا نه “شما” می تواند این طرز فکر را از بین ببرد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به شناسایی آنچه در جریان است کمک می کند و درمان مکالمه مداوم می تواند به درمان الگوهای فکری منفی کمک کند. “این واقعاً می تواند مغز را تغییر شکل داده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای افکار بهتر و دقیق تر ایجاد کند.”

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه چیز را احساس کند.

زنی در حال نوشتن در یک مجله با لیوان قهوه در نزدیکی پنجره خود ، نحوه دستیابی به تعادل زندگی کاری را کشف می کند

لیزو در سال 2019 در اینستاگرام خود گفت: “من از غم در دو سال گذشته به طور سازنده استفاده کردم.” “پس از کار برای وفاداری احساسی ، از غم به عنوان یک ابزار قدردانی استفاده کردم. زیرا می دانم که به دلیل اندوه ، من قادر خواهم بود احساس خوشبختی کنم. “

رایت پایبند این ایده است و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم احساس بی حسی را انتخاب کنیم. او توضیح می دهد: “اگر ما احساساتی را که دردناک ترین و یا سخت ترین آنها هستند ، ببندیم ، آنهایی را که شوخی را احساس می کنند و بیشتر از همه مشتاق آنها هستیم ، مانند لذت ، شادی و شادی ، می بندیم.” “لیزو توضیح می دهد که می تواند بیشتر سپاسگزار باشد زیرا توانایی خود را در احساس عادت ماهیانه افزایش داده است. با احساس غم و اندوه خود ، او بیش از هر چیزی احساس می کند.”

یافتن یک راه خوب برای کمک به شما در بیان احساسات می تواند مفید باشد ، خواه روزنامه نگاری ، نقاشی ، ژیمناستیک یا سایر روشهای خوب.

درس پنجم: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر زن دمی لواتو آن را گفت کاتا در سال 2017 ، “توصیه ای که من به کسی می کنم که بی سر و صدا تلاش می کند این است که شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.” لوواتو ، که در مورد مشکلات خود با سلامت روانی صحبت می کند ، ادامه داد: “لازم نیست بی سر و صدا بجنگید. می توانید سکوت کنید. می توانید با یک وضعیت روحی خوب زندگی کنید ، مادامی که در مورد آن صحبت کنید. ، زیرا به اشتراک گذاشتن تجربه خود و افراد بسیار مهم است تا بتوانید به کمک مورد نیاز خود برسید. “

رایت اذعان می کند که صحبت کردن می تواند در سلامت روانی شما تأثیرگذار باشد. با وجود این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوعی بیماری روانی را تجربه می کند ، طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، “ما فکر می کنیم ما تنها کسانی هستیم که تا به حال احساس رنج کرده ایم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری ایجاد می کند.

رایت می گوید: “هنگامی که ما در مبارزات خود سهیم هستیم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم تا برای ما بیرون بیایند و به سایر انسان های خارج از کشور نشان می دهیم که رنج و سختی بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، آیا قبلاً این را شنیده اید ، اما به نظر نمی رسد که خود هیولا قانع کننده تر باشد؟

لیدی گاگا در کنفرانس انقلابی 2015 فاش کرد: “من شروع کردم به نه گفتن” من این کار را نمی کنم. “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “بله. من می توانم با او بخوابم شما هر شب. چون آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ”

به گفته رایت ، رفتار خوب با مردم همیشه راهی داغ برای از دست دادن کسی (یا چیزی) است. او می گوید: “وقتی به طور واضح بله یا خیر می گوییم ، به خود و مرزها ، حدود و ترجیحات خود احترام می گذاریم.”

با توجه به تحقیقات واقع شده ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از خستگی کمک کند ، که می تواند افزایش یابد.

درس هفتم: وقت گذاشتن به معنای شکست نیست.

در بیانیه ای منحصر به فرد برای مردم در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر زن دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، سلامت روحی و جسمی ارتباط تنگاتنگی دارد:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش متوجه شدم که مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من دریافتم که اضطراب ، حملات وحشت زدگی و افسردگی می توانند از عوارض جانبی لوپوس باشند که می تواند چالش های آنها را نشان دهد. ”

و همچنین ، این که سرعت آن خوب نیست ، می گوید: “من می خواهم کوشا و متمرکز بر حفظ سلامتی و شادی خود باشم و تصمیم گرفته ام که بهترین راه ، تعطیلات است.”

داشتن شجاعت برای گرفتن این موقعیت عالی است ، اما مهم است که رایت می گوید. “جامعه ما است بنابراین متمرکز بر تولید است که این باید یک بحث باشد. استراحت فقط به اندازه مکانی که هستید اهمیت دارد انجام دادنبه همانطور که ارتباط هم از طریق صحبت کردن و هم از طریق شنیدن ایجاد می شود – آنچه که به عنوان یک انسان وجود دارد ، ساخته شده است تا عمل کند و باشد. ” “به هر حال ، ما یک انسان هستیم موجودات، غیر بشر اقداماتبه ”

درس هشتم: به دوستان خود نگاه کنید.

مرد ویدیویی با یک زن تماس می گیرد

در او در حال حاضر بد است نیویورک تایمز اعلام شد ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا “داوطلب شویم تا از دیگران بپرسیم ، خوب هستید؟”

او نوشت: “تا آنجا که می توانیم مخالفت کنیم ، تا آنجا که می توانیم پیش برویم ، واقعیت این است که ما بیش از هر زمان دیگری به خاطر یکدیگر به هم متصل هستیم و امسال با هم تحمل کردیم.”

تمرین کنید چگونه از دیگران سوال کنید واقعا انجام این کار در حال حاضر و به عنوان راهی برای رفع گفتگو در مورد بهزیستی ذهنی و احساسی ، چه در محل کار و چه با دوستان و خانواده کمک می کند. حتی افراد به ظاهر قوی که می شناسید ممکن است گاهی به شانه ای نیاز داشته باشند که به آنها تکیه دهید.

رایت می گوید: “انسان ها پستانداران هستند و ما از نظر روانی از این طرز فکر بیرون نیامده ایم.” بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، از جمله موارد دیگر ، علائم انزوا و تنهایی را نشان می دهند. وقتی با افرادی که ما را دوست دارند ارتباط برقرار می کنیم ، به احتمال زیاد مثبت فکر می کنیم و به دریافت کمک ادامه می دهیم. ”



دیدگاهتان را بنویسید