آیا شما تحت درمان باروری قرار گرفتید؟


از آنجایی که زنان در مراحل بعدی زندگی خود شروع به بچه دار شدن کرده اند، تعداد بیمارانی که تحت درمان لقاح آزمایشگاهی قرار می گیرند به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

درمان پزشکی می‌تواند زندگی را تغییر دهد، اما هزینه‌هایی نیز دارد، زیرا برخی از زوج‌ها برای پرداخت هزینه‌های مراقبت پزشکی که بیمه درمانی همیشه آن را پوشش نمی‌دهد، عمیقاً در بدهی هستند. برخی از تحقیقات اثربخشی جنبه های جدیدتر درمان باروری مانند غربالگری ژنتیکی را مورد تردید قرار داده اند و برخی از بیماران شکایت هایی را مطرح کرده اند که ادعا می کنند مواد شیمیایی معیوب باعث از بین رفتن جنین آنها شده است. شرکت های سهامی خاص، با مشاهده رشد سریع صنعت، برخی از بزرگترین کلینیک های باروری کشور را خریداری کرده اند.

نیویورک تایمز به دنبال شنیدن نظرات خوانندگانی است که می توانند تجربیات اخیر خود را در مورد درمان لقاح آزمایشگاهی به اشتراک بگذارند. شنیدن بیماران به ما کمک می کند تا بهتر بفهمیم که باید گزارش خود را در کجا متمرکز کنیم.

ما هیچ بخشی از پاسخ شما به این پرسشنامه را بدون صحبت با شما منتشر نمی کنیم. ما اطلاعات تماس شما را خارج از اتاق خبر تایمز به اشتراک نمی گذاریم و فقط برای ارتباط با شما از آن استفاده می کنیم. اگر احساس راحتی می کنید که داستان خود را به صورت ناشناس با ما به اشتراک بگذارید، لطفا از صفحه نکات ما دیدن کنید.



Source link