انسداد مراقبت های سقط جنین اضطراری در آیداهو برای پزشکانی مانند من به چه معناست


US-NEWS-IDAHO-Sebortion-Dawit-ID

در 24 آوریل، دادگاه عالی استدلال هایی را می شنود که آیا سیاستمداران آیداهو این قدرت را دارند که پزشکان را از ارائه مراقبت های پزشکی اورژانسی به بیمارانی که دچار عوارض بارداری می شوند بازدارند – پرونده ای که در را برای سایر ایالت ها برای ممنوع کردن مراقبت های باروری اضطراری و بدتر شدن زیرساخت های پزشکی باز می کند. برای مردم در سراسر هیئت مدیره. بار دیگر، سیاستمداران پرونده ای را تنظیم کرده اند که می تواند تأثیرات مخربی بر توانایی پزشکان در ارائه -و دریافت مراقبت های بهداشتی باروری برای زنان باردار داشته باشد.

[time-brightcove not-tgx=”true”]

من یک پزشک خانواده هستم که بیش از 20 سال است که در روستاهای آیداهو طبابت می کنم، جایی که این فرصت را داشته ام تا صدها بیمار را در دوران بارداری راهنمایی کنم. اغراق نیست وقتی می گویم که سیستم مراقبت های بهداشتی ایالت من در بحران است، تا حد زیادی به لطف ممنوعیت تقریباً کامل سقط جنین ما. اکنون، به جای تلاش برای نجات آنچه باقی مانده است، سیاستمداران آیداهو به دنبال تسریع روند نزولی ما هستند و ارائه مراقبت از بیماران نیازمند را برای پزشکانی مانند من دشوارتر می کند. من فقط می توانم امیدوار باشم که دادگاه این موضوع را در نظر بگیرد که در این مورد فقط سقط جنین در خطر نیست، بلکه آینده مراقبت های اورژانس و در کل پزشکی است.

مراقبت های بهداشتی روستایی همیشه با چالش هایی روبرو بوده است، اما در نزدیک به دو سال پس از واژگونی رو در مقابل وید، به طور تصاعدی بدتر شده است. در آیداهو، از زمانی که ممنوعیت سقط جنین در ایالت اجرایی شد، تقریباً یک چهارم پزشکان خود را از دست داده‌ایم – همکاران و دوستانی که برای کمک به مردم وارد رشته پزشکی شده‌اند، مجبور شده‌اند تا در ایالت ما عمل زنان و زایمان را ترک کنند. آنها دریافتند که ارائه مراقبت کافی در حالی که تحت نظر سیاستمدارانی هستند که بیشتر به پیشبرد برنامه های افراطی خود نسبت به حفظ سلامت رای دهندگان خود علاقه مند هستند غیرممکن است.

ممنوعیت سقط جنین در آیداهو، انجام دادن یا کمک به انجام سقط جنین را تقریباً در هر شرایطی برای هر کسی جرم می‌داند. این ممنوعیت حتی شامل استثنایی برای زمانی که سلامت فرد در خطر است را نیز شامل نمی شود – فقط برای زمانی که پزشک تشخیص دهد که سقط جنین برای جلوگیری از مرگ فرد باردار ضروری است. از هر دکتری بپرسید و آنها به شما خواهند گفت که این «استثناء» بیشتر به سؤالات منجر می شود تا پاسخ.

بیشتر بخوانید: آیا من یک جنایتکار هستم؟ سقوط از رو در مقابل وید رابطه پزشک و بیمار را برای همیشه تغییر داده است

بیماران برای طیف وسیعی از شرایط، از جمله برای رفع سقط جنین خطرناک، به سقط اورژانسی نیاز دارند. اما هیچ تعریف حقوقی روشنی در این ممنوعیت وجود ندارد که دقیقاً چه چیزی به نظر می‌رسد یا چه زمانی می‌توانیم مداخله کنیم، و پزشکان – که تحت تهدید پیگرد قانونی عمل می‌کنند – چاره‌ای ندارند جز اینکه احتیاط کنند.

آیا می توانم به اندازه کافی سریع به جبران از دست دادن خون او ادامه دهم؟ چند سیستم اندامی باید از کار بیفتند؟ آیا قبل از مداخله من، بیمار می تواند ساعت ها با مرگ فاصله داشته باشد یا باید چند دقیقه طول بکشد؟» اینها سؤالات بی رحمانه ای هستند که پزشکان اکنون مجبور هستند به آنها فکر کنند، در حالی که بیمار ما روی ما حساب می کند تا کار درست را انجام دهیم و نیازهای خود را در اولویت قرار دهیم.

در نتیجه، بیماران باردار گاهی اوقات به اورژانس مراجعه می کنند، زیرا بارها و بارها به آنها گفته می شود که تا زمانی که عوارض آنها شدیدتر نشود، نمی توان کاری برای آنها انجام داد. تصور کنید کسی که دوستش دارید تب 104 درجه داشته باشد اما به شما گفته شود تا زمانی که به 106 برسد و اندام‌هایتان از کار بیفتند کاری نمی‌توان کرد. اینکه بیماران را بخواهیم قبل از انجام مراقبت‌ها به نقطه‌ای بی‌بازگشت برسند، سیاست پزشکی درستی نیست – این ظلم آشکار است، و تا زمانی که اجازه دهیم افراط‌گرایی، نه علم، در ادارات دولتی ما بیداد کند و زیر پا بگذارد، بدتر می‌شود. بر سیستم مراقبت ایمن ما

این قانون همچنین یک قانون قدیمی فدرال – قانون درمان و کار پزشکی اورژانسی (EMTALA) – را نقض می کند که بیمارستان ها را ملزم می کند تا موارد اضطراری را قبل از اینکه تهدید کننده زندگی شوند، درمان کنند. دقیقاً به همین دلیل است که وزارت دادگستری ایالات متحده بلافاصله پس از اجرای ممنوعیت سقط جنین در ایالت از آیداهو شکایت کرد. این دادخواست فقط استدلال می کند که آیداهو باید به پزشکان اجازه دهد تا در شرایط اورژانسی پزشکی سقط جنین را انجام دهند، در حالی که این مراقبت تثبیت کننده استاندارد است، اما حتی این برای رهبران ایالت بسیار زیاد است.

در عوض، سیاستمداران آیداهو تا دادگاه عالی با وزارت دادگستری جنگیدند. نحوه احکام دیوان عالی پیامدهای گسترده ای خواهد داشت که در سراسر کشور طنین انداز خواهد شد. اگر دادگاه تشخیص دهد که قانون فدرال دیگر از افراد باردار در مواقع اضطراری حمایت نمی کند، به سیاستمداران ضد سقط جنین در سراسر کشور چراغ سبز نشان می دهد تا مراقبت های ضروری سقط جنین را انکار کنند، و ارائه دهندگان را مجبور می کند ایالت هایی را ترک کنند که در آن انتخاب هایی که با بیمارانشان انجام می شود در مرحله دوم قرار دارد. توسط دادستان ها حدس زده شود و این چرخه غیرانسانی برای بیماران ادامه یابد.

همانطور که در آیداهو دیدیم، سیاست هایی که توسط افراط گرایی ضد سقط جنین هدایت می شوند، مراقبت های بهداشتی را برای همه بدتر می کند. این حمله به سقط جنین با سقط جنین به پایان نرسیده است – بلکه به بیشتر حقوق و مراقبت های بهداشتی ما گسترش یافته است، کنترل بارداری، IVF، داروهای تجویزی، و اکنون مراقبت های پزشکی اورژانسی همه در معرض خطر هستند.

این باید متوقف شود.

برای نزدیک به 40 سال، قانون فدرال تضمین می کند که بیماران به مراقبت های اورژانسی ضروری دسترسی دارند، از جمله زمانی که بارداری به طرز وحشتناکی اشتباه می شود. دادگاه عالی باید از این قانون حمایت کند و اطمینان حاصل کند که افراد باردار در مواقعی که بیشترین نیاز را دارند به مراقبت های مورد نیاز خود ادامه می دهند. سلامتی بیماران من در غرب مرکزی آیداهو – و میلیون‌ها آمریکایی دیگر در سراسر کشور – شایسته چیزی کمتر نیست.



Source link