تاب های نوزاد Jool به خاطر خطر خفگی به یاد آورد


تنظیم‌کننده‌های ایمنی فدرال گفتند که Jool Baby، یک برند محصولات کودکان، حدود 63000 تاب نوزاد را که در فروشگاه‌های Walmart و آنلاین فروخته شده بودند، به دلیل خطر خفگی فراخوان داد.

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که تاب کودک Jool Baby Nova که برای خواب نوزاد به بازار عرضه شده، در نظر گرفته شده یا طراحی شده است، خطر خفگی دارد زیرا زاویه شیب آن بیش از 10 درجه است.

این آژانس گفت که این محصول مقررات مربوط به محصولات خواب نوزادان کمیسیون و قانون خواب ایمن برای نوزادان را نقض می کند.

مطالعه ای که در مقررات فدرال محصولات خواب نوزادان ذکر شده است نشان می دهد که نوزادانی که در محصولاتی با شیب 20 درجه می خوابند در معرض افزایش تقاضا برای عضلات شکم قرار دارند که می تواند منجر به خستگی و خفگی شود. همان مطالعه نشان داد که شیب 10 درجه یا کمتر تأثیر قابل توجهی بر حرکت یا فعالیت ماهیچه ای نوزاد ندارد.

اخطار فراخوان بر تاب های نوزادی که از ژوئن 2022 تا سپتامبر 2023 ساخته شده اند، تأثیر می گذارد.

این تاب ها خاکستری هستند و اندازه آن ها حدود 28 اینچ طول، 19 اینچ عرض و 24 اینچ ارتفاع است. آنها یک پایه آلومینیومی گرد با دکمه های موسیقی در جلو، یک قاب صندلی فلزی، یک صندلی پارچه ای با تکیه گاه و یک پشتی سر، و یک سایبان با اسباب بازی های آویزان مانند ماه، ابر و ستاره دارند.

جول بیبی که در لیک وود، نیوجرسی مستقر است، گفت: تاب ها که در چین ساخته شده اند، هشدار اجباری در مورد خواب ندارند.

با توجه به یک پیام فراخوان داوطلبانه که در وب‌سایت Jool Baby ارسال شده است، می‌توانید به استفاده از Nova Swing برای کمک به سرگرم نگه داشتن کودک خود ادامه دهید. با این حال، اگر کودک شما در حین تاب خوردن به خواب رفت، نوزاد را بردارید و روی یک سطح صاف و سفت مانند تخت یا تختخواب قرار دهید.

این شرکت افزود: «استفاده از نوا سوئینگ یا هر محصولی با زاویه بالای 10 درجه برای خواب بی خطر نیست».

کمیسیون گفت که این تاب ها از نوامبر 2022 تا نوامبر 2023 در فروشگاه های Walmart و وب سایت Jool Baby و به صورت آنلاین در سایت های خرید از جمله Amazon، Babylist و Target به قیمت حدود 150 دلار فروخته شد.

تاریخ ساخت را می توان بر روی برچسب هشدار دوخته شده در پشت صندلی تاب، با فرمت ماه، روز و سال یافت.

کمیسیون و Jool Baby خاطرنشان کردند که هیچ آسیبی در این محصول گزارش نشده است.

به گفته کمیسیون، افرادی که تاب‌ها را خریداری کرده‌اند باید فوراً استفاده از آنها را برای خواب متوقف کنند و برای دریافت کیت تعمیر رایگان با شرکت تماس بگیرند که شامل یک صندلی جدید با هشدار روی محصول به‌روز شده، یک کنترل از راه دور جدید و اسباب‌بازی‌های مخمل دار آویزان جدید است. .

مصرف کنندگانی که تحت تأثیر قرار می گیرند باید در www.JoolBaby.com/recall ثبت نام کنند و عکسی از برچسب هشدار روی تاب خود آپلود کنند.

جول بیبی گفت که مقررات جدید دولتی ایجاب می‌کند که شرکت برچسب‌های هشدار دهنده و دستورالعمل‌های روی محصول، بسته‌بندی آن و مواد بازاریابی تاب را به‌روزرسانی کند تا برای مصرف‌کنندگان روشن شود که تاب‌های نوزاد برای خوابیدن نوزادان ایمن نیستند.



Source link