قانونگذاران ویرجینیای غربی با طرح یکی از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین واکسیناسیون کودکان موافقت کردند


معافیت های واکسن ویرجینیای غربی

چارلستون، ویرجینیا – مجلس قانونگذاری ایالت ویرجینیای غربی روز شنبه به برخی از دانش آموزانی که در مدارس دولتی سنتی شرکت نمی کنند رای داد تا از الزامات واکسیناسیون ایالتی که مدت هاست به عنوان سختگیرترین واکسیناسیون در کشور شناخته می شد، معاف شوند.

این لایحه علیرغم مخالفت های مایک مارونی، رئیس جمهوری خواه سلامت و منابع انسانی سنا، یک پزشک آموزش دیده، تصویب شد که این لایحه را “شرم آور” خواند و گفت که معتقد است قانونگذاران به ایالت آسیب می زنند.

[time-brightcove not-tgx=”true”]

“من سوگند خوردم که آسیبی نرسانم. مارونی پیش از تصویب این لایحه در سنا با رأی 18 بر 12، گفت: احتمال اینکه بتوانم به این لایحه رای بدهم، صفر است. مجلس نمایندگان قبلاً نسخه ای از این لایحه را در ماه فوریه تصویب کرده بود و به سرعت لایحه سنا را در روز شنبه، آخرین روز از جلسه 60 روزه قانونگذاری ایالت، تصویب کرد.

این یک لایحه بد برای ویرجینیای غربی است، این یک گام به عقب است. شکی نیست، بدون شک تأثیرات منفی خواهد داشت.» مارونی گفت. وی افزود: “این برای من شرم آور است که بخشی از آن باشم، باید برای همه شرمنده باشد.”

ویرجینیای غربی، با برخی از پایین‌ترین نرخ‌های امید به زندگی در ایالات متحده و یک چهارم همه کودکانی که در فقر زندگی می‌کنند، یکی از دو ایالتی است که همراه با کالیفرنیا، معافیت‌های غیرپزشکی از واکسیناسیون را به عنوان شرط ورود به مدرسه مجاز نمی‌دانند. .

می سی سی پی تا ژوئیه همین سیاست را داشت، زمانی که یک قاضی به مردم اجازه داد تا شروع به استناد به اعتقادات مذهبی برای دریافت معافیت از واکسیناسیون های دولتی کنند که کودکان باید قبل از حضور در مهدکودک یا مدرسه دریافت کنند.

قانون جدید واکسن پیشنهادی در ویرجینیای غربی، که اکنون به میز فرماندار جمهوری‌خواه جیم جاستیس می‌رود، به دانش‌آموزان مدارس دولتی مجازی اجازه می‌دهد که معاف شوند و مدارس خصوصی و محلی سیاست‌های خود را برای معافیت دانش‌آموزان یا عدم معافیت وضع کنند.

همه دانش آموزان شرکت کننده در فعالیت های مدرسه ویرجینیای غربی که منجر به رقابت می شود، از جمله اما نه محدود به ورزش، هنوز باید واکسینه شوند.

این لایحه تصریح می‌کند که والدین نمی‌توانند از مدارس خصوصی و مالکان، مدیران، هیئت‌ها و کارکنان مدارس برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا معافیت‌ها را مجاز می‌دانند یا خیر شکایت کنند، تا زمانی که مدرسه به خانواده‌ها اخطاری ارائه می‌دهد تا والدین تأیید این سیاست را سالانه و پس از ثبت‌نام امضا کنند.

مارونی پیش از ارائه این لایحه در مجلس سنا گفت: «من شخصاً خواهان تصویب نیستم، اما کمیته بهداشت شما خواستار تصویب این لایحه شد.

هدف اصلی این لایحه، همانطور که در مجلس نمایندگان ایالتی ارائه شد، حذف الزامات واکسن برای دانش آموزان در مدارس مجازی عمومی بود. این در یک کمیته مجلس گسترش یافت تا به مدارس خصوصی اجازه دهد استانداردهای واکسیناسیون خود را تعیین کنند، مگر اینکه دانش آموزی در ورزش های مجاز شرکت کند.

این لایحه همچنین برای هر کودکی که والدین یا سرپرستانشان نامه ای مبنی بر عدم امکان واکسینه شدن کودک به دلایل مذهبی ارائه کنند، معافیت شرعی ایجاد کرد. که در مجلس سنا مطرح شد.

در جلسه کمیته بهداشت سنا در اوایل این هفته، پروفسور دانشکده پزشکی دانشگاه ویرجینیای غربی، دکتر آلوین ماس، به این لایحه استدلال کرد و گفت که سیاست واکسیناسیون اجباری فعلی این ایالت از نظر پزشکی غیراخلاقی است زیرا اجازه رضایت آگاهانه را نمی دهد.

ماس گفت که تعداد والدینی که نمی خواهند فرزندانشان واکسیناسیون دریافت کنند در حال افزایش است.

در سال 2017، گروه مورد نیاز ضد واکسن، ویرجینیای غربی برای آزادی سلامت، 300 خانواده در اعضای خود داشت. ماس گفت که این تعداد در سال 2024 به حداقل 3000 عضو رسیده است.

چاندا ادکینز، نماینده سابق جمهوری خواه ویرجینیای غربی، یکی از اعضای گروه، در این جلسه گفت که خانواده های مذهبی که نمی خواهند فرزندان خود را واکسینه کنند، شایسته این هستند که بتوانند اعتقادات خود را حفظ کنند.

دکتر لیزا کاستلو سابق انجمن پزشکی ویرجینیای غربی با این نظر مخالف بود و گفت که سیاست فعلی واکسن ویرجینیای غربی “استاندارد طلایی” در سراسر کشور است.

او گفت: «ویرجینیای غربی وقتی صحبت از ایمن‌سازی کودکان به میان می‌آید، به عنوان یک رهبر ملی شناخته می‌شود. سرخک بسته به جایی که به مدرسه می‌روید فرقی نمی‌کند.»

قانون ویرجینیای غربی کودکان را ملزم می کند که واکسن آبله مرغان، هپاتیت-b، سرخک، مننژیت، اوریون، دیفتری، فلج اطفال، سرخجه، کزاز و سیاه سرفه را دریافت کنند، مگر اینکه معافیت پزشکی دریافت کنند. ویرجینیای غربی نیازی به واکسیناسیون COVID-19 ندارد.



Source link