هنگامی که پزشکان اطفال مشاوره مالی ارائه می دهند، به سلامت خانواده ها کمک می کند: شات


خانواده Quitco از طریق برنامه ای در مطب پزشک اطفال خود، آموزش مالی دریافت کردند. این به آنها کمک کرده است که جلوتر باشند.

خانواده کویتکو


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

خانواده کویتکو


خانواده Quitco از طریق برنامه ای در مطب پزشک اطفال خود، آموزش مالی دریافت کردند. این به آنها کمک کرده است که جلوتر باشند.

خانواده کویتکو

در سال 2018، کریس و دیزی کویتکو از کامپتون، کالیفرنیا، صاحب یک دختر شدند. وقتی او را برای معاینه یک ماهه نزد پزشک اطفال آوردند، انتظار داشتند با پزشکان، نوزادان گریان و واکسن آنفولانزا مواجه شوند. آنها انتظار نداشتند یک مربی مالی شخصی را در اتاق امتحان ببینند.

برای Quitcos، معلوم شد که این یک راه نجات است – یک مداخله به موقع که به ثبات مالی آنها کمک کرد. کریس کویتکو می‌گوید: «ما هرگز انتظار نداشتیم وارد یک کلینیک شویم و بتوانیم با کسی در مورد آنچه در حال گذراندن آن هستیم صحبت کنیم، به خصوص تجربیات زندگی و بدهی‌هایمان.

در آن زمان او به عنوان تعمیرکار کار می کرد و ساعتی 18 دلار درآمد داشت. دیزی با بچه در خانه ماند. آنها انبوهی از بدهی و امتیازات اعتباری بد داشتند.

دیزی کویتکو می‌گوید: «ما فقط از دستمزد به چک زندگی می‌کردیم، مشاوره مالی به ما کمک کرد تا آنچه را که نیاز است، چیزی که یک خواسته است و همچنین صرفه‌جویی در پول را در اولویت قرار دهیم.»

خانواده Quitcos با یک برنامه آزمایشی در مرکز پزشکی Harbor-UCLA مواجه شده بودند که والدین کم درآمد را با مربیان مالی جفت می‌کردند تا به برخی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که این والدین با آن مواجه هستند کمک کنند.

دکتر آدام شیکدانز، متخصص اطفال و محقق در UCLA که مشارکت پزشکی و مالی را مدیریت می کند، می گوید: «فقر پیامدهای سلامتی، به ویژه فقر در اوایل دوران کودکی را به همراه دارد. ناامنی غذایی، ناامنی مسکن، مسائل حمل و نقل، قبوض آب و برق، همه در هسته خود یک جزء مالی دارند.

مونیک هولگوین، مددکار اجتماعی و محقق در UCLA که این برنامه را با Schickedanz هدایت می کند، می گوید: ایده این است که کمک به والدین جدید برای مقابله با استرس های مالی خود در یک زمان حیاتی در دوران نوزادی، می تواند سلامت فرزندان آنها را بهبود بخشد.

او می گوید: «شروع زودهنگام، در چند سال اول زندگی، مسیری را به سمت امنیت مالی ایجاد می کند. این به شکستن چرخه های بین نسلی فقر کمک می کند که بر عواقب سلامتی درازمدت آن کودک و همچنین بسیاری از اعضای خانواده تأثیر می گذارد.»

شواهدی که نشان می دهد مربیگری مالی کمک می کند

آزمایش مربیگری مالی در سال 2018 در کلینیک مراقبت های اولیه کودکان Harbor-UCLA آغاز شد. تیم Schickedanz و Holguin 81 خانواده را با نوزادان جدید استخدام کردند. نیمی از آنها با مربیان مالی شخصی جفت شدند، در حالی که نیمی دیگر مراقبت های منظم دریافت کردند.

و فواید واقعی به زودی ظاهر شد. مقاله ای که در این ماه در مجله منتشر شد اطفال، خانواده‌هایی که با مربیان مالی کار می‌کردند، بیشتر به مراقبت‌های پیشگیرانه توصیه‌شده مراجعه کردند و واکسن‌های کمتری را در شش ماه اول نوزاد از دست دادند. آنها همچنین میانگین درآمد خود را بیش از 1700 دلار در ماه افزایش دادند و به طور متوسط ​​850 دلار در ماه پس انداز کردند – که هر ماه بسیار بیشتر از کسانی است که مربی مالی ندارند.

هولگوین می‌گوید: «محل چرخ ما فراتر از عوامل استرس‌زای حاد، فراتر از پاسخگویی به کمبود مواد غذایی و نیازهای مسکن است. ما با خانواده ها به مدت طولانی کار می کنیم [plans] برای کمک به جلوگیری از وقوع مجدد آن عوامل استرس زا و ارتقای ثبات طولانی مدت.”

مربیان در قرار ملاقات های پزشکی نوزادانشان به والدین مشاوره مالی می دهند و ماهانه با آنها تماس می گیرند یا پیامک می دهند تا به آنها کمک کنند تا اهداف مالی و برنامه ریزی برای رسیدن به آنها را تعیین کنند.

در سال 2018، زمانی که کریس کویتکو به این برنامه پیوست، امتیاز اعتباری او بسیار ضعیف بود. وقتی مربی مالی از او پرسید که چه اهدافی دارد، کویتکو می‌گوید: “به آنها گفتم می‌خواهم بخشی از بدهی‌ام را حذف کنم، احتمالا منبع درآمد دیگری پیدا کنم.” او به زودی مقداری درآمد اضافی برای اوبر به دست آورد. و مربی به آنها یاد داد که بدهی خود را تجمیع کنند، “کم کم به آن بپردازند تا ما غرق نشویم” و یک صندوق پس انداز راه اندازی کنند.

خانواده Quitco تا حدی به لطف مربیگری مالی فشرده از نظر مالی پیشرفت کرده است.

خانواده کویتکو


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

خانواده کویتکو

مربی‌ها همچنین والدین را با منابعی مرتبط می‌کنند که به آنها کمک می‌کند تا برای غذا و خدمات آب و برق پرداخت کنند – و پیگیری می‌کنند تا مطمئن شوند که می‌توانند از خدمات استفاده کنند. ماریکیت مندیولا، مربی مالی سابق که با کویتکو کار می کرد و اکنون تحقیقات و ارزیابی برنامه را هماهنگ می کند، می گوید: به عنوان یک مربی، یکی از مهمترین چیزها پیگیری و حمایت مداوم و مثبت از خانواده ها است.

با کمک مندیولا، خانواده Quitcos از طریق برنامه Early Head Start مهدکودک رایگان برای دخترشان دریافت کردند. این به دیزی اجازه داد تا برای دریافت مجوز پرستاری خود کار کند. کریس در محل کار ارتقا یافت و امتیاز اعتباری خود را تقریباً به حد عالی رساند.

این برنامه برای دو سال طراحی شده است. Quitcos آن را به قدری مفید دانسته اند که مدام برمی گردند. کریس می‌گوید: «ما در واقع دو بار فارغ‌التحصیل شده‌ایم، اما اصرار داشتیم که با آنها بمانیم. منابع و کمک‌های زیادی از آنها دریافت می‌کنیم که ترک کردن آن سخت است».

یک چالش: پایدار کردن حمایت از بیماران

شواهد نشان می دهد که بسیاری از خانواده ها به داشتن یک مربی مالی اهمیت می دهند. دکتر تومینی کوکر، متخصص اطفال و محقق در دانشگاه واشنگتن که به این بیماری وابسته نیست، می گوید: این تحقیق به مجموعه ای از تحقیقات اضافه می کند که نشان می دهد حمایت غیرپزشکی، مانند مددکاران اجتماعی، می تواند به بهبود تجربه مراقبت های بهداشتی بیمار کمک کند. مطالعه.

او می‌گوید: “وقتی تیمی را گسترش می‌دهید که در اوایل کودکی از خانواده‌ها مراقبت می‌کند، می‌توانید تجربه کودک خوب را معنادارتر کنید. و وقتی مردم چیزها را معنادارتر می‌دانند، می‌آیند.” با این حال، کوکر می‌گوید، چالش دریافت حقوق کارکنان غیرپزشکی در یک محیط مراقبت‌های بهداشتی، به روشی پایدار است.

برای مطالعه UCLA، محققان هزینه‌های کارکنان را با استفاده از مددکاران اجتماعی در آموزش مدیریت کردند، که کارشان به عنوان مربی مالی به انجام یک نیاز کار میدانی نظارت شده برای فارغ‌التحصیل شدن کمک می‌کند. Schickedanz می گوید: “شما می توانید تیم نسبتاً قابل توجهی از مربیان را با هزینه یک نفر از کارکنان داشته باشید.”

پیتر مونیگ، محققی از دانشگاه کلمبیا که به این مطالعه وابسته نیست، می‌گوید برنامه مربیگری مالی “یک ایده جالب است”. او می‌گوید که این یک افزونه امیدوارکننده به رونق تحقیقات در دهه گذشته است که به شرایط اقتصادی و محیطی تأثیر می‌گذارد. او می افزاید: «این نوعی مداخله است که ممکن است در هر محیط بالینی کار کند. با این حال، این یک مطالعه کوچک است که توسط افرادی انجام می شود که عمیقاً به پروژه اهمیت می دهند – او هشدار می دهد که چنین نتایج خوب را می توان به راحتی تکرار کرد.

برای Quitcos، مشاوره مالی توانایی آنها را برای سالم نگه داشتن فرزندشان بهبود بخشیده است. دیزی می‌گوید: «ما می‌توانیم سقفی بالای سرمان نگه داریم، می‌توانیم لباس و غذاهای سالم تهیه کنیم.

همچنین سلامت خود را بهبود بخشیده است. کریس می‌گوید: «سطح استرس من کاهش یافته و عملاً به هیچ‌وجه کاهش یافته است. حتی با یک کودک خردسال، “من راحت تر از همیشه می خوابم.”

کریس در 38 سالگی می‌گوید که برای اولین بار در زندگی‌اش در شرایط مالی محکمی قرار دارد. در نهایت می تواند آرامش داشته باشد و از زمانی که با خانواده می گذراند لذت ببرد.