وقتی Medicaid بعد از خانه خانواده می آید


این نامه در ژوئیه 2021 از سوی اداره خدمات انسانی ایالتی ارسال شد. در آن برای از دست دادن مادر گیرنده، که چند هفته قبل در 88 سالگی درگذشت، تسلیت گفت.

سپس توضیح داد که متوفی بیش از 77000 دلار بدهی Medicaid داشته است و دستورالعمل هایی در مورد نحوه بازپرداخت پول ارائه کرده است. دختر 62 ساله این زن گفت: “من مات و مبهوت شدم.”

در ابتدا، او فکر کرد که نامه ممکن است نوعی کلاهبرداری باشد. این نبود.

او خواست نامش فاش نشود، زیرا پرونده حل نشده است و نمی خواهد شانس خود را برای کاهش صورت حساب به خطر بیندازد. نیویورک تایمز اسنادی را بررسی کرده است که حساب او را ثابت می کند.

سال‌ها قبل، زمانی که مادر بیوه‌اش که دچار زوال عقل عروقی بود، شروع به نیاز به کمک کرد، دختر به خانه خانواده در غرب میانه نقل مکان کرد.

مادرش به خوبی بیمه شده بود، با Medicare، بیمه نامه مکمل خصوصی “Medigap” و بیمه مراقبت طولانی مدت. تنها دلیلی که او در Medicaid ثبت نام کرد این بود که در یک برنامه دولتی ثبت نام کرده بود که به دخترش اجازه می داد برای مراقبت از او دستمزدهای متوسطی دریافت کند.

اما این باعث ایجاد هزینه‌های ماهانه اضافی از طریق یک سازمان مراقبت‌های مدیریت شده Medicaid شد و اکنون ایالت این پول را پس می‌خواهد.

این رویه به سال 1993 بازمی‌گردد، زمانی که کنگره دستور داد زمانی که ذینفعان Medicaid بالای 55 سال از خدمات طولانی‌مدت مانند خانه‌های سالمندان یا مراقبت‌های خانگی استفاده می‌کنند، ایالت‌ها باید سعی کنند پس از مرگ آن‌ها این هزینه‌ها را از دارایی‌های ذینفعان پس بگیرند.

اریک کارلسون، وکیل دادگستری عدالت در سالمندی توضیح داد: “Medicaid از ذینفعان می خواهد که تقریباً تمام دارایی های خود را خرج کنند” تا واجد شرایط دریافت مزایا باشند.

اکثر ایالت ها به افراد واجد شرایط Medicaid اجازه می دهند دارایی هایی به ارزش تنها 2000 دلار را حفظ کنند. اما اگر ذینفع صاحب خانه باشد، می تواند معاف شود.

با این حال، اگر Medicaid هزینه مراقبت طولانی مدت را پرداخت کرده باشد و پس از مرگ پولی وجود داشته باشد، سازمان‌های دولتی برای دریافت دارایی‌ها مراجعه خواهند کرد.

آقای کارلسون گفت: “اگر قرار است ده ها هزار دلار برای بهبودی در دسترس باشد، در بیشتر موارد، این خانه است.” اعضای خانواده بازمانده ممکن است مجبور شوند خانه را برای بازپرداخت Medicaid بفروشند، همانطور که دختر میدوسترن ممکن است مجبور شود این کار را انجام دهد، یا ممکن است ایالت اموال را تصرف کند.

نماینده یان شاکووسکی، نماینده دموکرات ایلینوی، گفت که Medicaid “تنها برنامه منافع عمومی از ایالات متحده آمریکا است که ایالت ها را ملزم می کند به دنبال بازگرداندن پول باشند.” در این ماه او لایحه‌ای به نام «قانون بازیابی ناعادلانه پزشکان را متوقف کنید» را برای پایان دادن به این عمل مجدداً معرفی کرد.

کارکنان او محاسبه کرده اند که از سال 2021 تاکنون 17000 خانواده تنها در ایلینوی به دلیل بهبودی Medicaid خانه های خود را از دست داده اند. ارقام ملی قابل مقایسه در دسترس نیست، اما یک آژانس مستقل که به دولت فدرال و ایالت ها در مورد مسائل Medicaid مشاوره می دهد در سال 2021 گزارش داد که ایالت ها 733 میلیون دلار از این طریق جمع آوری کرده اند. بهبود املاک در سال مالی 2019.

به گفته آژانس، MACPAC، کمیسیون پرداخت و دسترسی Medicaid و CHIP، این تنها حدود نیم درصد از هزینه های مراقبت طولانی مدت Medicaid است. تنها هشت ایالت بیش از 1 درصد از هزینه ها را جمع آوری کردند.

خانم شاکووسکی گفت: «این یک برنامه واقعاً مضر و بی رحمانه است. “و کار نمی کند. هزینه واقعی تلاش برای بدست آوردن پول می تواند از هر پولی که برگردانده می شود بیشتر باشد.

هنگامی که کنگره این مأموریت را تعیین کرد، موافقان استدلال کردند که بازیابی املاک باعث صرفه جویی در پول و ترویج عدالت می شود، زیرا برخی از سالمندان با درآمد بالاتر وکلایی را استخدام کردند تا از دارایی های خود محافظت کنند تا Medicaid صورتحساب های خانه سالمندان آنها را بپردازد.

اما در بیشتر موارد، ایالت ها ادعاهایی را علیه خانواده های کم درآمد، که بسیاری از آنها سیاه پوست و اسپانیایی هستند، دنبال می کنند. منتقدان استدلال می کنند که این سیاست فقر را تداوم می بخشد. گزارش MACPAC اشاره کرد که میانگین دارایی دریافت کنندگان Medicaid متوفی بالای 65 سال کمتر از 45000 دلار است و میانگین دارایی خانه 27364 دلار است.

آقای کارلسون گفت: «برای بسیاری از این افراد، خانه محصولی است که ارزش یک عمر کار کردن و تلاش کردن را دارد. این می تواند پایه ای برای فرزندان و نوه های آنها باشد. که تحت این ادعاها از خانواده دور شده است. این بازیابی را بر خانواده ها و جوامعی که کمترین توان پرداخت آن را دارند تحمیل می کند.»

(همسر بازمانده یا فرزند خردسال یا معلول می تواند پس از فوت یکی از ذینفعان Medicaid به زندگی در خانه ادامه دهد، اما پس از مرگ بازماندگان یا پس از 21 سالگی کودک، بازیابی دارایی می تواند ادامه یابد.)

آقای کارلسون گفت: هر ایالتی معافیت‌هایی را ارائه می‌کند که ادعاها را کاهش می‌دهد، اما «فرایند دشوار یا بیهوده است». بسته به ایالت، درخواست تقریباً همیشه ناموفق است.

ناتالی کین، یکی دیگر از وکیل کارگردانی در Justice in Aging گفت: «من فکر نمی‌کنم بازیابی املاک سیاستی باشد که اساساً برای تأثیرگذاری بر خانواده‌های کم درآمد ایجاد شده است، اما این تأثیری است که دارد.

با این حال، بازیابی املاک می تواند بر خانواده های طبقه متوسط ​​نیز تأثیر بگذارد. بسیاری به Medicaid روی می آورند زیرا با توجه به هزینه خانه های سالمندان (متوسط ​​قیمت سال گذشته 8669 دلار در ماه بود)، آقای کارلسون گفت: “پس انداز شما می تواند با عجله ناپدید شود.”

برایان اسنل، وکیل حقوقی مسن در ماربلهد، ماساچوست، خانواده ای را نمایندگی می کند که مادر 93 ساله آنها که مبتلا به زوال عقل بود، در سال 2022 در آپارتمان خود در شمال آندوور درگذشت. آقای اسنل گفت که دخترش ساعات کاری خود را به عنوان یک آرایشگر کاهش داده بود تا از او در خانه مراقبت کند و می خواست او را از خانه سالمندان دور نگه دارد زیرا “این خواسته مادرش بود.”

هنگامی که مادر برای MassHealth، برنامه ایالتی Medicaid واجد شرایط شد، او را در یک برنامه مراقبت از خانه دولتی ثبت نام کرد که کمک های بهداشتی در خانه ارائه می کرد (البته فقط به صورت پراکنده، زیرا همه گیر باعث شد کارگران و آژانس ها برای ورود به خانه ها مردد باشند).

پس از مرگ او، MassHealth به دنبال بازیابی 292000 دلار برای هزینه مراقبت در منزل و حق بیمه برنامه بود. از آنجایی که دو تن از فرزندان او، از جمله دختر سرپرست، کم درآمد بودند، معافیت ایالتی به آن دو اجازه می‌دهد هر کدام 50000 دلار از فروش آپارتمان مادر دریافت کنند. اما بیش از نیمی از قیمت فروش 335000 دلاری به دولت های ایالتی و فدرال تعلق خواهد گرفت.

چشم انداز چنین clawbackهایی از برخی افراد مسن کم درآمد از دریافت مراقبت های لازم جلوگیری می کند، حتی اگر واجد شرایط باشند.

متیو پورت‌وود، ناظر پذیرش در کمیسیون منطقه‌ای آتلانتا، که به‌عنوان آژانس محلی پیری عمل می‌کند، در ایمیلی می‌گوید: «غیرعادی نیست که افراد پس از اطلاع از برنامه بهبودی، از درخواست خدمات Medicaid خودداری کنند. “مشاوران ما تقریباً هر روز با این موضوع روبرو می شوند.”

برخی از ایالت ها برای کاهش آسیب های مالی به خانواده های کم درآمد کار می کنند. به عنوان مثال، ماساچوست، جورجیا، کارولینای جنوبی و ایلینوی، به دنبال بازیابی املاکی که ارزش آنها کمتر از 25000 دلار است، نخواهند بود. اکنون برخی از ایالت ها توضیحات کامل تری در مورد عواقب ثبت نام به متقاضیان ارائه می دهند.

کالیفرنیا معافیت‌های سختی را برای «خانه با ارزش متوسط» که به عنوان ارزش بازار تا نصف میانگین قیمت خانه‌ها در این شهرستان تعریف می‌شود، مجاز می‌سازد. MACPAC اصلاح قانون فدرال را توصیه کرد تا به ایالت ها اجازه دهد بازیابی را اختیاری کنند.

لایحه نماینده Schakowsky فراتر از آن است که بازیابی املاک Medicaid را به طور کامل ممنوع می کند. او گفت: «این فقط یک ایده وحشتناک است.

لایحه او در مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان با یک نبرد دشوار روبرو است – همه 13 حامی آن تا به امروز دموکرات هستند – و زمانی که او در جلسه گذشته آن را ارائه کرد به جایی نرسید. اما نماینده کنگره همچنان خوشبین است: مردم در ایالت های قرمز نیز به مراقبت طولانی مدت نیاز دارند.

در غرب میانه، دختری که 77000 دلار برایش قبض شده بود، هنوز امیدوار است در خانه دو طبقه ای که در آن بزرگ شده، جایی که مادرش بیش از 60 سال در آن زندگی می کرد و “در هر گوشه ای خاطره ای وجود دارد” باقی بماند. حالا او به دنبال وکیل است. او گفت: “من باید با این موضوع مبارزه کنم.”



Source link