۷ Day Healthy Meal Plan (April 11-17) – NP Health Info


این پست قابل دستیابی است تشکیل پیوندهای تکیه کن باشد. جاده مشی افشای ممکن است را بیاموزید.

این سیستم غذایی افت پوند ۷ روزه رایگان برای ادغام کردن صبحانه، ناهار، شام را انتخاب کنید و انتخاب کنید لیست کسب. همه اصل العمل ها برای ادغام کردن ماکروها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیوندهایی به سازنده اصل العمل های WW برای امتیاز خصوصی خواهید کرد هستند.

این سیستم غذایی مفید ۷ روزه

همراه خود یکشنبه عید پاک، ممکن است مفهوم های فوق العاده خوبی در این سیستم غذایی شخصی دارم، با این حال خواهید کرد علاوه بر این می توانید تارتلت مارچوبه را انتخاب کنید و انتخاب کنید فتا را همراه خود پوسته فیلو شناخته شده به عنوان پیش وعده های غذایی، گراتین سیب زمینی سرخ شده شناخته شده به عنوان غذای جانبی هر دو رام لعاب دار زردآلو شناخته شده به عنوان پیش وعده های غذایی بازرسی کنید. غذای بی نظیر. همراه خود آرزوی آغاز عید پاک را انتخاب کنید و انتخاب کنید عید پاک برای شما ممکن است، امیدوارم کدام ممکن است همگی در امتداد طرف خانوار را انتخاب کنید و انتخاب کنید عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

همراه خود افزایش قیمت چرخ دنده غذایی، متعدد اجتناب کرده اند ما مجبور به ترتیب، کاهش را انتخاب کنید و انتخاب کنید/هر دو خلاقیت تا حد زیادی در وعده های غذایی شخصی هستیم. یکی اجتناب کرده اند بهتر از راه‌ها برای ماندن در بودجه را انتخاب کنید و انتخاب کنید محافظت عادات غذایی مفید، این سیستم غذایی است. می‌توانید همراه خود اشتراک در Relish+ این سیستم‌های غذایی ۵ روزه مقرون‌به‌صرفه‌تری اکتسابی کنید (الگوی آزمایشی ۱۴ روزه رایگان شخصی را اجتناب کرده اند همین جا اکتسابی کنید!)

اگر کیف خواهید کرد اقتصادی نیست، کشش را انتخاب کنید و انتخاب کنید/هر دو معنی بیشتری برای مدیریت این سیستم هفت روزه شخصی می خواهید، محدودیت های غذایی دارید، می خواهید وعده های غذایی را کنار هم قرار دادن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ۱ شام فوری در روز خواستن دارید، سپس غذای ۱۰۰+ Skinnytaste را بازرسی کنید. قالب های فعلی در Relish +. درود برای ساده‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید‌تر کردن مسکن، منصفانه وعده غذایی!

این سیستم ریز وعده های غذایی همراه خود سبک اسنوبورد

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

ممکن است علاوه بر این برای به اشتراک گذاشتن این سیستم‌ریزی غذایی Skinnytaste سرگرمی‌زده هستم کدام ممکن است اکنون به راحتی در دسترس است است! این سیستم ریز غذای مارپیچ ۵۲ هفته ای برای ادغام کردن جامعه های این سیستم ریزی هفتگی برای وعده های غذایی است کدام ممکن است می توانید در صورت تمایل آن ها را دانش کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید در یخچال قرار دهید، منصفانه این سیستم غذایی ۱۲ هفته ای، ۳۰ (۱۵ اصل غذای جدید) را انتخاب کنید و انتخاب کنید لیست های دانش شده چرخ دنده غذایی. ممکن است ترجیح می دهم هفته ام را همراه خود احترام، تاکیدات را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیت آغاز کنم، به همین دلیل فضایی را برای آن نیز اندیشه در مورد ام. امیدوارم خواهید کرد هم مثل ممکن است این را دوست داشته باشید!

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

این سیستم ریز وعده های غذایی را اجتناب کرده اند همین جا بخرید:

نکته ای با اشاره به امتیاز خصوصی WW:

ممکن است تولید دیگری امتیاز حاضر {نمی کنم} از آنها در این سیستم های جدید Weight Watchers منحصر به فرد هستند، با این حال پیوندهایی به آنها حاضر می دهم امتیازهای خصوصی WW اصل سازنده برای همه اصل العمل ها. {جستجو کردن} دکمه نارنجی روی مقوا اصل وعده های غذایی می گوید My Personal WW Points. روی آن فشار کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید کرد را به شبکه‌مکان Weight Watchers می‌برد، جایی کدام ممکن است می‌توانید امتیازهای WW شخصی را ببینید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را {به روز} شخصی اضافه کنید (ساده آمریکا، باید در نظر گرفته شخصی گشت و گذار کنید). تمام اصل العمل های کتاب تهیه شام ​​ نیز در {کاتالوگ} کتاب تهیه شام ​​ {به روز} می شوند!

کسب اطلاعات در مورد این سیستم غذایی

اگر در این سیستم غذایی ممکن است معاصر کار هستید، ممکن است این این سیستم های غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید انعطاف پذیر ۷ روزه رایگان را به اشتراک گذاشته ام (خواهید کرد می توانید این سیستم های غذایی زودتر ممکن است را در همین جا ببینید) کدام ممکن است تصور به منصفانه اطلاعات باشند، همراه خود فضای زیادی برای مانور دادن برای هر غذای بیشتری اضافه کنید، اسپرسو، نوشیدنی، میوه، میان وعده، دسر، شراب، را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره هر دو اصل العمل های وعده های غذایی را همراه خود وعده های غذایی مورد کنجکاوی شخصی عوض کنید، می توانید اصل العمل ها را بر مقدمه فاصله در فهرست جستجو کنید. بسته به اهدافتان، باید حداقل ۱۵۰۰ انرژی* در روز هدف بگیرید. هیچ مقیاس ای برای همه {وجود ندارد}، این بسته به نیازها، سن، وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره خواهید کرد متغیر است.

علاوه بر این منصفانه لیست از واقعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید گروه یافته خواربار موجود است کدام ممکن است کسب چرخ دنده غذایی را فوق العاده ساده تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس زاتر می تدریجی. در قیمت را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان خواهید کرد صرفه جویی می تدریجی. خواهید کرد تا حد زیادی اوقات سطح وعده های غذایی می خورید، غذای کمتری را هدر می دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همه چیزهایی را کدام ممکن است تواند به شما کمک کند خواهید کرد در مسیر درست حرکت کنید خواستن دارید به راحتی در دسترس است دارید.

سرانجام اگر بیشترین استفاده را ببرید fb به صفحه بحث Skinnytaste در فیسبوک بپیوندید، جایی کدام ممکن است همه عکس‌های اصل پخت‌هایی را کدام ممکن است مناسب می‌کنند به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید همین جا بپیوندید. ممکن است عاشق تمام مفهوم هایی هستم کدام ممکن است همه به اشتراک می گذارند! اگر نیاز دارید لیست پست الکترونیکی ما را اکتسابی کنید، می توانید در همین جا پرونده شناسایی کنید به همان اندازه این سیستم غذایی را اجتناب کرده اند بازو ندهید!

این سیستم غذایی:

صبحانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناهار اجتناب کرده اند دوشنبه به همان اندازه جمعه برای سرو ۱ نفر اندیشه در مورد شده است در حالی کدام ممکن است شام ​​را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمام وعده های غذایی شنبه را انتخاب کنید و انتخاب کنید یکشنبه برای خدمت به ۱ خانوار ۴ نفره طراحی شده است. برخی اجتناب کرده اند اصل العمل ها به مقیاس کافی برای ۲ عصر هر دو ناهار روز بعد باقی مانده وعده های غذایی مناسب می کنند. لیست چرخ دنده غذایی کامل است را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای ادغام کردن همه چیزهایی است کدام ممکن است برای تهیه تمام وعده های غذایی در این سیستم خواستن دارید.

دوشنبه (۴/۱۱)
ب: پنکیک آرد موز همراه خود آرد بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک خامه ای * همراه خود ۱ فنجان توت ترکیب کردن
L: پروتئین تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیشه های سالاد کینوآ*
د: فلافل سرخ کن هوا همراه خود سالاد تزاتزیکی، سالاد فتا رنده شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان سبوس دار

کل انرژی: ۹۹۵**

سه شنبه (۴/۱۲)
ب: پنکیک موز پر اجتناب کرده اند آرد بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک بقیه همراه خود منصفانه فنجان توت ترکیب کردن
L: تخم مرغ های پروتئینی بقیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیشه های سالاد کینوا
د: سالمون کبابی پرخطر همراه خود لوبیا سیاه را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذرت
کل انرژی: ۱۰۳۷**

چهارشنبه (۱۳/۴)
ب: پنکیک موز پر اجتناب کرده اند آرد بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک بقیه همراه خود منصفانه فنجان توت ترکیب کردن
ل: تزیین سالاد
د: سینه مرغ {پر شده} همراه خود اسفناج، گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فتا روی ۲ فنجان کودک آروگولا همراه خود ۲ قاشق چایخوری بالزامیک سبک.
خروجی شده

کل انرژی: ۹۱۹**

پنجشنبه (۱۴/۴)
ب: غذاهای خوش ذوق چسبناک
L: سالاد سالمون را انتخاب کنید و انتخاب کنید آووکادو (نصف اصل وعده های غذایی)
د: نان گوشت بوقلمون را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم بروکلی همراه خود پوره سیب زمینی در یک واحد کاسه فوری
کل انرژی: ۱۰۲۷**

جمعه (۱۵/۴)
ب: غذاهای خوش ذوق چسبناک
L: بقیه سالاد سالمون را انتخاب کنید و انتخاب کنید آووکادو
د: میگو سیاه، بلغور را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا همراه خود سیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن
کل انرژی: ۹۱۷**

شنبه (۱۶/۴)
ب: پنکیک موز همراه خود ۱ قاشق غذاخوری شربت افرا
L: تزیین سالاد (اصل پخت ۴ عدد)
د: شام سطح

کل انرژی: ۴۵۲**

یکشنبه (۱۷/۴)
ب: پای ژامبون را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک
L: سوپ تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید نخود فرنگی پایه همراه خود سبزیجات معاصر
د: سالاد پای بره کبابی همراه خود مارچوبه، تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیکن همراه خود سس دیژون (اصل پخت ۴ عدد) #f
فنجان های سیب زمینی لایه ای همراه خود پوشش گیاهی بهاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید تره فرنگی

کل انرژی: ۱۰۷۵**

* در صورت تمایل یکشنبه عصر ها مافین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس سالاد مناسب کنید. غذاهای بقیه ای کدام ممکن است خواهید کرد/خانوار تان نخواهید خورد را فریز کنید.
**این ساده منصفانه اطلاعات است، خانمها باید روزانه حدود ۱۵۰۰ انرژی اکتسابی کنند. این می تواند یک ماشین حساب مفید برای تخمین است
انرژی می خواست خواهید کرد خواهید کرد فضای زیادی برای تکان دادن برای افزودن چرخ دنده غذایی تا حد زیادی قابل مقایسه با اسپرسو، نوشیدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه‌ها باقی گذاشته‌اید.
تنقلات، دسر، شراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره

# در صورت لزوم، چرخ دنده را بر مقدمه مقیاس سرو ترتیب کنید.

* پرونده های گوگل