دولت بایدن قوانین منع استفاده از برنامه های کوتاه مدت سلامت را نهایی کرد


دولت بایدن روز پنجشنبه اعلام کرد که مقررات جدیدی را نهایی کرده است که استفاده از برنامه‌های بیمه درمانی کوتاه‌مدت را که با قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه مطابقت ندارد، محدود می‌کند و اقدام دولت ترامپ برای دسترسی بیشتر مصرف‌کنندگان به ارزان‌تر اما کم هزینه‌تر را لغو می‌کند. برنامه ها

بر اساس قانون جدید، برنامه‌های کوتاه‌مدت تنها ۹۰ روز و با امکان تمدید یک ماهه امکان‌پذیر است.

در سال 2018، دولت ترامپ قانونی را صادر کرد که به این برنامه اجازه می‌دهد تا کمتر از یک سال ادامه داشته باشد و امکان تمدید آنها برای مدت زمان کلی تا سه سال وجود دارد. پیش از این، بر اساس سیاست دوران اوباما، این برنامه ها کمتر از سه ماه لازم بود.

این طرح‌ها، اغلب با حق بیمه‌های کمتر از آنچه در بازارهای قانون مراقبت مقرون به صرفه یافت می‌شوند، مجبور نیستند افرادی را با شرایط از قبل موجود تحت پوشش قرار دهند. آنها همچنین از الزام قانون سلامت مبنی بر ارائه حداقل مجموعه ای از مزایا، مانند پوشش داروهای تجویزی و مراقبت های زایمان، آزاد هستند.

دموکرات‌ها طرح‌های کوتاه‌مدت و با مدت محدود را به‌عنوان بیمه‌ی «آشغال» به سخره می‌گیرند، و هدف از سیاست دوران اوباما این بود که اطمینان حاصل شود که مصرف‌کنندگان سالم نمی‌توانند از این گزینه برای دور زدن بازارهای قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه استفاده کنند و استخری بیمارتر ایجاد کنند. ثبت نام مشتریان در طرح های جامع ارائه شده تحت قانون سلامت.

کاخ سفید قانون جدید را راهی برای تقویت بازارها معرفی کرد. نئرا تاندن، مشاور سیاست داخلی پرزیدنت بایدن، روز چهارشنبه در یک نشست خبری با خبرنگاران گفت که اکنون 45 میلیون آمریکایی تحت پوشش قانون مراقبت مقرون به صرفه از طریق بازارها یا گسترش Medicaid هستند. بیش از 20 میلیون نفر در آخرین دوره ثبت نام آزاد برای برنامه های بازارها ثبت نام کردند.

خانم تاندن گفت: “پرزیدنت بایدن پایش را از روی گاز بر نمی دارد.”

حامیان برنامه‌های کوتاه‌مدت گفته‌اند که گزینه‌های ارزان‌تر برای افرادی مناسب است که توانایی پرداخت یک طرح بازار را ندارند. برایان بلیز که در سال 2018 به عنوان یکی از مقامات کاخ سفید تحت ریاست جمهوری دونالد جی. ترامپ کار می کرد، گفت که این طرح ها برای کارگران قراردادی و خوداشتغال نیز ایده آل است، از جمله کسانی که درآمد بسیار بالایی دارند تا واجد شرایط دریافت یارانه های سخاوتمندانه تر در مقرون به صرفه باشند. بازارهای قانون مراقبت

آقای Blase گفت که قانون جدید می تواند باعث شود بیمه گرانی که طرح های بازار ارائه می دهند با رقابت کمتری روبرو شوند. او افزود که مصرف کنندگان بیمار با خرید یک طرح سه ماهه نیز می توانند پوشش خود را بدون گزینه فوری بهتر از دست بدهند.

او گفت: «هیچکس سود نمی برد.

اما منتقدان برنامه‌های کوتاه‌مدت هشدار داده‌اند که بیمه‌گران می‌توانند مصرف‌کنندگانی را که در آنها ثبت‌نام می‌کنند، از جمله افرادی که ممکن است واجد شرایط پوشش رایگان از طریق بازارها باشند، گمراه کنند. مقررات جدید بیمه‌گران را ملزم می‌کند که سلب مسئولیتی را ارائه کنند و توضیح دهند که برنامه‌های کوتاه‌مدت چه مواردی را پوشش می‌دهند.

کاخ سفید در اطلاعیه خود در روز پنجشنبه به مردی در مونتانا اشاره کرد که بیش از 40000 دلار هزینه های بهداشتی را جمع آوری کرد زیرا سرطان او یک بیماری از قبل موجود بود و زنی در پنسیلوانیا که تحت عمل قطع عضو قرار گرفت و تقریباً 20000 دلار صورتحساب دریافت کرد. پوشش نمی دهد.

سابرینا کورلت، استاد پژوهشی در مرکز اصلاحات بیمه سلامت در دانشگاه جورج تاون، گفت که این طرح ها اغلب زمانی که مصرف کنندگان با تبلیغات فریبنده به جستجوی آنلاین بیمه سلامت می پرداختند، به طور برجسته ظاهر می شدند.

او گفت: «اغلب مواد بازاریابی می گویند که بستری شدن در بیمارستان و داروهای تجویزی را پوشش می دهند. برای یک مصرف کننده معمولی به نظر یک طرح بیمه سلامت واقعی است.

محققان جورج تاون سال گذشته یک مطالعه به اصطلاح خریدار مخفی انجام دادند و با 20 نماینده فروش تماس گرفتند تا در مورد برنامه های بهداشتی برای افرادی که پوشش Medicaid را از دست داده بودند و واجد شرایط برنامه های بازار آزاد بودند، سوال کنند. آنها دریافتند که هیچ یک از نمایندگان به در دسترس بودن طرح های رایگان اشاره ای نکرده اند. محققان دریافتند که کارگزاران اغلب از تاکتیک های تهاجمی و گمراه کننده برای فروش برنامه های کوتاه مدت بدون ارائه اطلاعات طرح مکتوب استفاده می کردند.

خانم کورلت گفت که کارگزاران معمولاً برای فروش برنامه‌های کوتاه‌مدت کمیسیون بالاتری نسبت به گزینه‌های جامع‌تر دریافت می‌کنند.

به عنوان یک مصرف کننده، او گفت: “شما باید بسیار زرنگ و مراقب باشید.”

پس از اینکه دولت ترامپ در سال 2018 حکم خود را صادر کرد، برخی از ایالت ها به تنهایی اقدام به محدود کردن فروش برنامه های کوتاه مدت کردند. قانونگذاران دموکرات از دولت بایدن خواستند که این مقررات را لغو کند و دولت نیز تابستان گذشته قانون پیشنهادی برای انجام این کار را صادر کرد.



Source link