پزشکان می گویند که تشخیص سرطان پرنسس کیت از الگوی آشنا پیروی می کند


اگرچه مشخص نیست که پرنسس کاترین چه نوع سرطانی دارد، متخصصان سرطان می گویند آنچه او در بیانیه عمومی خود که روز جمعه منتشر شد – کشف سرطان طی یک عمل دیگر، در این مورد یک “جراحی بزرگ شکم” – بسیار رایج است. .

دکتر النا راتنر، انکولوژیست زنان در مرکز سرطان ییل که بسیاری از بیماران را مبتلا به سرطان تخمدان، سرطان رحم و سرطان های دیواره رحم تشخیص داده است، گفت: «متاسفانه، بسیاری از سرطان هایی که ما تشخیص می دهیم غیرمنتظره است.

دکتر راتنر بدون حدس‌زنی در مورد روش کاترین، موقعیت‌هایی را توصیف کرد که در آن زنان برای جراحی اندومتریوز مراجعه می‌کنند، وضعیتی که در آن بافتی شبیه به پوشش داخلی رحم در جای دیگری در شکم یافت می‌شود. دکتر راتنر می‌گوید اغلب فرض بر این است که اندومتریوز روی تخمدان ظاهر شده و باعث ایجاد کیست خوش‌خیم تخمدان شده است. اما یک تا دو هفته بعد، زمانی که بافت ظاهراً خوش خیم مورد مطالعه قرار گرفت، آسیب شناسان گزارش دادند که سرطان پیدا کردند.

در این بیانیه، پرنسس کاترین گفت که در حال گذراندن یک دوره شیمی درمانی پیشگیرانه است.

این نیز رایج است. در محیط های پزشکی، معمولا به آن شیمی درمانی کمکی می گویند.

دکتر اریک وینر، مدیر مرکز سرطان ییل، گفت که با شیمی درمانی کمکی، “امید این است که از مشکلات بعدی جلوگیری شود” و از عود سرطان جلوگیری شود.

دکتر مایکل بیرر، مدیر مؤسسه سرطان وینتروپ پی. او افزود: «شما نمی توانید سرطان را ببینید، زیرا سلول های سرطانی میکروسکوپی ممکن است پشت سر گذاشته شوند. او توضیح داد که شیمی درمانی راهی برای حمله به بیماری میکروسکوپی است.

بخش‌های دیگری از بیانیه کاترین نیز برای دکتر راتنر، به‌ویژه نگرانی او برای خانواده‌اش، به دردسر افتاد.

کاترین گفت: «ویلیام و من هر کاری که می‌توانیم انجام داده‌ایم تا به‌خاطر خانواده جوان‌مان به‌طور خصوصی این موضوع را پردازش و مدیریت کنیم.» و «زمان می‌برد تا همه چیز را به جورج، شارلوت و لویی توضیح دهیم. برای آنها مناسب است و به آنها اطمینان دهم که حالم خوب است.”

اینها احساساتی هستند که دکتر راتنر به طور منظم می شنود و به گفته او آشکار می کند که “تشخیص سرطان برای زنان چقدر سخت است.”

او گفت: “من این را روز به روز می بینم.” خانم‌ها همیشه می‌گویند، آیا من در کنار بچه‌هایم خواهم بود؟ با بچه های من چه اتفاقی خواهد افتاد؟

آنها نمی گویند، “چه اتفاقی برای من خواهد افتاد؟”



Source link